לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בבלוג של סימבית..=]


דברים טובים באים במעט...

כינוי:  BoNniTa

בת: 34

ICQ: 390176974 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2008

בת 18


שלום שלום=]

הרבה זמן לא כתבתי אז אני מקווה שהרבה כבר היתייאשו מלהיכנס לכאן ועכשיו הבלוג שלי פרטי,

יצא לי לראות דברים שכתבתי מזמן וזה מוזר,מוזר מהרבה בחינות איפה אני?ההיא שכתבה שם?..

זה שאני בת 18 הופך אותי לשונה? האים באמת היתבגרתי או שזה סתם רגע של הארת חכמה =/..

אני מודעת לכך שאני בתוכו של תהליך אז למה עדין אין לי הרבה תשובות להרבה שאלות.

ולמה עדין אני באותו מצב רוח מעומעם ומוזר ולמה אני בתהליך הזה עם עצמי.........

 

נכתב על ידי BoNniTa , 7/4/2008 17:57  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , 18 עד 21 , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לBoNniTa אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על BoNniTa ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)