לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Theres No Such Thing As Death ,Life Is Only A dream.


I'v never Taken Back A Singel Word I'v Said.

Avatarכינוי: 

גיל: 32

MSN: 

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2009    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2009

וכך עברו להם 4 חודש


אז מאז מסיבת הסיום קרה כל כך הרבה...

עברו להם ארבעה חודשים מלאים בשטויות.

חח כן בעיקר שטויות.

לא, לא סתם שטויות, מהדברים האלה שאי אפשר לשכוח גם כשאני אהיה סבתא מקומטת בצבע וריח של קניידלח מעוך, גם אז אני אזכור XD

 

אני וסבסטיאן נפרדו, לפעמים זה היה ברור, לפעמים זה היה כל כך רחוק, מה שכן סיימו הכל בצורה טובה.

עדיין הוא בנאדם שחשוב לי מאוד ושאני תמיד אדאג לו, אז לחתוך יחסים ולחתוך קשר, לא היה אצלנו.

חתכנו יחסים, אבל אנחנו עדיין בקשר, אפילו בקשר יותר טוב ממקודם.

 

בארבעה חודשים האלה הספקה לתכנן נסיעה ארוכה של כחודש וחצי לארה"ב עם אראל, לטייל בין המשפחות שלנו שם..והפסקתי גם לבטל את הנסיעה בגלל שלחבר שלי הייתה בעיה ענקית שאני אטוס עם גבר אחר לחו"ל, אכן מצד אחד מובן בהחלט, מצד שני כל כך מבאס תתחת שעכשיו אנחנו לא ביחד ואני תקועה פה בארץ חחח

[כן ואראל מתטייל לו איי שם בוושינגטון עכשיו] [בלעדיי!]

 

רבתי עם אנשים, הכרתי אנשים חדשים, צחקתי ובכיתי, בכיתי הרבה חחח..

השתוללתי במסיבות מטורפות, השתכרתי, הממסטלתי ועוד כל מיני שבאים עם העיניין.

 

ניתן לומר בצורה ברורה וחלקה שאני השתנתי, שוב פעם.

לא בצורה דרסטית אבל השתנתי, התבגרתי וחחויתי כמה דברים בפעם הראשונה, ואני לא מתחרטת על אף שנייה.

 

אחי עלה לתורה ונראה לי ששם בירושלים גם אני התבגרתי איתו, היה מין סוויטץ' קטן כזה בלב, משהו השתנה משהו חדש נכנס פנימה, ההרגשה הייתה עילאית.. אין מה לעשות ירושלים ובעיקר הכותל באמת עושה לך משהו..חחח בעיקר אם אתה רואה דברים בצורה שונה בעולם, כמוני.

 

אה מה שמזכיר לי, התחלתי לראות דברים בצורה יותר ראליסטית "הגדלתי ראש" זה מה שהיו אומרים לי בטוח בעבודה על מה שאני כותבת פה.

אה כן,גם התחלתי לעבוד לעשות קצת כסף לפני הצבא.

תגידו שלום לעובדת קייטרינג טעם וצבע, העבודה קשה, לא חסר שעות עבודה וחסר הרבה שעות שינה, אבל בתכלס זה שווה את זה, בעיקר בעיקר האנשים הנפלאים שעובדים שמה :)

 

מחר אני הולכת אחרי כמעט שנה וחצי לעשות את הקעקוע הבא, נראה לי שזה מה שהביא לי את החשק לכתוב קצת.. חח

אני עדיין לא סגורה על הקעקוע, על איך בדיוק אני רוצה שהוא יראה.. בטוחה בקונצפט אבל לא בגימור, מזל שיש לי מקעקע מדהים שיעזור לי בתהליך.. חחח נקווה שזה לא יעלה לי גם כמו לקנות ארמון..או כמו משכורת צבאית של חצי שנה XD

 

צבא.. מה שמזכיר לי, בעוד חודשיים אני מתגייסת ואין בנאדם שיותר מתרגש ממני ומפחד מזה באותה מידה.

העיקר שאני מחכה לשוק חיים, ואז כנראה שכלום כבר לא יפתיע אותי, נקווה שזה עוזר :)

 

ואחרי החפירה המעט ארוכה מעט קצרה ותאמת שדיי לעיניין שדפקתי פה, אני הולכת לתפוס חרופ עד מחר בבוקר..

תל אביב, חברות, והקעקוע מחכים לי על הבוקר... נראה אם אני בכלל אצליח לישון..

 

 

 

נכתב על ידי , 8/10/2009 01:20  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל[[OMG.. its Snap]] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על [[OMG.. its Snap]] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)