לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


"כשאתה מנסה ליצור רושם, זה בדיוק הרושם שאתה יוצר."

כינוי: 

בת: 31

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2008

פריצה לבלוג של אולגייייי!!!!!!!!! 333>


כאן רונייייייי בפריצה ענקיתתתתתת!!!!
לבלוג של אולגי המדהימה שלייי!!


מה העניינים אנשים?!?
מקנאים? P:

תקנאו תקנאו יש לכם למה!!! XDD


אז אולגי אני ההכי אוהב אותך בעולםםםם!!
והפריצה הזאת לבלוג שלך זה רק עוד הוכחה חיחיח סתם. (אל תגלו היא הכריחה אותייייי...... )

אוףף אני מתגעגע!!!
אבל מחר אני ואת בקופי עושים חיים ויושבים על איזה אייסבלנד טוב כזה! (כן כן תקנאו שוב...)

טוב תכלס אין לי עוד מה לכתוב כי כל מה שרציתי להגיד על אולגי אמרתי!
וכל מה שלא אמרתי היא יודתע בעצמה הכללללללללל!!!!!!



חחחח אז בפעם 1000 אולגי יפה שלי אני הכי חולה עלייך בעולם
כל מה שאת צרכיה אני פה ואת יודעת את זה.
והכי חשוב תעשי חייםםםםם!!



נ.ב
מקווה שלא שכחת את החופה עוד כמה שנים!!! :P




זהו הייתי כאן,
רוני בעלךךךך!!! =]
נכתב על ידי , 13/5/2008 01:31  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





2,915
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , תרשו לי להעיר , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לaround my door אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על around my door ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)