לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כבד את עצמך ואת הזולת


מים גמישים ,רכים ,מלטפים ומרככים אבן ....

Avatarכינוי:  maylo

בת: 75

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2007    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2007

קשה לביצוע


 

 

לילה כול בני בבית ישנים ורק אני יושבת ליד המחשב לכתוב את הפוסט .

גופי עייף ראשי כואב נשכבתי לישון אך לא הצלחתי מה שהוא מטריד את מנוחתי ,

חשבתי השיעול  ? כן אני משתעלת ,אך לא זה שלא נותן לי מנוח .

ואז קלטתי , כן זה הצוות בצהרון אני צריכה לעשות כמה שינוים .אני רוצה לציין שזה פעם ראשונה  שאני מובילה צוות עובדים ורק לפני חודשיים כיבלתי מינוי של אחרית בצהרון , וביין שאר התפקידים צריכה אני לבחור את העובדים .אך לצערי אני צריחה לומר לאחת העובדות ללכת הביתה וזה מה שמנקר בליבי  חוסר הנוחות שמלווה אותי,

  האישה אדם טוב ביסודו מסבירה פנים שקטה מנסה כול הזמן לרצות את ההורים ואותי אך נתקלתי בכמה וכמה פעמים התפרצות לא מובנת שפיתום יוצאת מימנה . לקחתי אותה לשיחה והיא תירצה שזה התרגשות , אחר הופיעו עוד כול מיני סימנים של חוסר שקט פנימי . בנוסף אחרי עבודה של חודשיים לא זכרה את השמות של הילדים , כאשר שאלתי אותה על מיקרה זה או אחר לא ידעה על מה אני מדברת .ובמה מדובר בתחקור לעומק . ( אני צריכה לציין שפלונית הציגה תעודת הורה , אשר יצאה לפנסיה מוקדמת )  הבנתי שהעובדת  היקרה מטופלת בכדורים ושיצאה לפנסיה על רקע נפשי . ואני עם כול הסימפתיה לאישה צריכה לומר לה ללכת הבית . אייך עושים את זה בלי לפיגוע באדם שבאה וכאן חוסר השקט שלי  . כי את תפקידי אני צריכה לבצע למען הצהרון ולמען הילדים . לילה טוב .

 

 



 

 

נכתב על ידי maylo , 3/10/2007 01:41  
30 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של רוח ים ב-6/10/2007 10:09



17,068
הבלוג משוייך לקטגוריות: 40 פלוס , משפחתי וחיות אחרות , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmaylo אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על maylo ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)