לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כבד את עצמך ואת הזולת


מים גמישים ,רכים ,מלטפים ומרככים אבן ....

Avatarכינוי:  maylo

בת: 75

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2007    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2007

פולי היקר שלום


 

 

 

ידיד

ידיד יקר

אותי אתה לא מקיר כמו הרבה אזרחים בארץ,

אך לי אתה ידיד ,

כי כשלי היה עצוב הבדיחות שלך העלו חיוך על שפתי

הייתה לי קרש הצלה בשעת מצוקה וחולי ,

אתה היחידי שהמצליח לעלות צחוק ואושר על פני .

                   שלום

                       שלום

                         שלום

                               שלום

                                 שלום

                                         שלום

                                           שלום

                                                                        שלום

                                                                          שלום

 

 

 

 



 

 

 

                       

                                                                 מרכינה ראש 

                                                                                                                

נכתב על ידי maylo , 30/10/2007 18:48  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שדות ב-1/11/2007 16:02
 



רעיון מהגמד סיפורון


סיפור של כוכבים

 

כאשר בכורי הגיע לגיל שלוש ישבנו במרפסת והסתכלנו לשמים ,בני נולד בינואר בחורף אך אותו יום השמים היו נקים מעננים והכוכבים זהרו בכול הדרם . או, או , או, אמר בני בפליאה יופי! יופי !   כן השמים כל כך יפים אמרתי ובני מכה כפיים . גם אני רוצה , רוצה מה שאלתי?  כוכבים  , הרבה כוכבים. טוב  אמא תיקנה לך .נתתי לו נשיקה והשכבתי אותו במיטה , אני רוצה מוצץ ,וגם סיפור אני רוצה, סיפור ! יש לנו ספר של הגמד סיפורון   ספר חמוד על גמד שמדביק לו כנפיים ומחפש סיפורים לקחתי את הספר וסיפרתי והופ הקטן נירדם נשקתי על מיצחו   ויצאתי בשקט מהחדר ,ישבתי בסלון לחקות לאידשממ שיחזור מהעבודה . באותם ימים בן זוגי היקר עבד בשני עבודות ונהגתי לחקות לו עד שישוב  ובניתים רצו מחשבות במוחי . הספר גמד סיפורון נתן לי ראיון .למחרת קניתי הרבה דבקיות של כוכבים וכשיקירי שב מהגן אמרתי אמא קנתה לך כוכבים , הסתכל השובב על המדבקות ואמר לא רוצה , לא רוצה כזה !  הסתכלתי  על עיניו הגדולות היפות ואמרתי אתה רוצה להראות לאמא מה אתה כן רוצה כן , כן, אמר בלילה . טוב והלכתי לעיסוקי והשובב לחדרו ,

    לעת ערב גרר אותי בכורי למרפסת להסתכל לשמים הרים את ראשו ואמר כוכבים אני רוצה כוכבים , הה אני מבינה אתה רוצה כוכבים אמתיים , כן , כן , צחק ושמח שאני מבינה את רצונו . אתה יודע מאפו באו כול הכוכבים ? מהמוצצים של הילדים גם לאמא וגם אבא יש כוכב בשמים כשזורקים את המוצץ לשמים אז יש כוכב, הסתכל לעברי ולשמים . ואתלבט  בינו לבין עצמו חשב וחשב ולפתה רץ לחדרו בא עם שלל מוצציו שלושה במספר , אני זורק לשמיים . אחת , שתיים , שלוש וזרק את המוצצים . אין אמר אין מוצצים . היפו הכוכבים   הסתכל לשמים מי קורץ לך, זה הכוכב שלך זה הכוכב ששומר עליך בלילות  . הנה , הנה שם אמר הקטן ושמח מאוד ועכשיו לצחצח שיניים ולישון . השכבתי אותו במיטה סיפור אמר החמוד סיפור ומוצץ . מוצץ? שאלתי  כן אמר הגאון , אין מוצץ זרקת לשמים  . הה, הה . חשב טוב סיפור ישבתי וסיפרתי, וסיפרתי , וסיפרתי עד שהקטן נירדם . 

 


 

 

ומאז זה סיפור  שסיפרנו לילדינו בכדי שיגמלו מי המוצץ , והיום לנכדות .

 

 

 


 

 

 

נכתב על ידי maylo , 27/10/2007 09:00  
19 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של רלוש ב-5/11/2007 00:00
 



געגועים לבני


 

 


 

אתה,

אתה שמעבר להרים ,

לימים ואוקיינוסים .

אתה ,

אתה שהרחקתה לכת

לארצות הקור ששם יום אור ,

כאשר אני נמצאת באפלה

כשהשמש עברה לצד שלך .

מה אתה חושב ?

בימים שלי

בלילות שלך .

כאשר אתה מתכסה  בפוך

האם אתה חושב עלי

על אימך .

שכול כך רוצה לנשום אותך

לריח את חולצתך

כאשר אתה שב מהעבודה .

אתה היהלום שבכתר

והכתר דהה

בלי החן שלך .

ליבי

ליבי

ליבי שובה עלי אוהבת אותך עד בלי די .

 

 



  

 

 


 

 

 

נכתב על ידי maylo , 22/10/2007 20:03  
39 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של maylo ב-26/10/2007 22:21
 



לדף הבא
דפים:  

17,068
הבלוג משוייך לקטגוריות: 40 פלוס , משפחתי וחיות אחרות , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmaylo אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על maylo ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)