לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כבד את עצמך ואת הזולת


מים גמישים ,רכים ,מלטפים ומרככים אבן ....

Avatarכינוי:  maylo

בת: 75

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2007    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2007

חוצפה


 

 

מה יהיה עם הרב החצוף הזה , איש שעמון לקשר בין האנשים הפשוטים כבייחול לקדוש ברוך הוא מדבר ופולט מפיו  שאטיות, מפעם  לפעם יוצא בהכרזות אשר ממש מזעזעות ,את כלל הציבור(חוץ אנשי צאן מרעיו  )  והמרגיז מכל זה שכול מיני  "מדינאים "  רצים לפתחו בכדי  לקבל

" ברכה " או להיכנס לתפקיד מסוים . אוי לאותה מדינה שזה האיש אשר מנבט אותה ,

יש פתגם שאומר :  חיים ומוות בידי לשון  .

                  אני לא דתייה. אך אני מכבדת אנשים שבחרו בדת זה זכותו של כל אדם ,ורב אדם שהאנשים רבים מקשיבים למוצא פיו צריך לחשוב פעמים לפני שפיו מפיק כל כך מרגליות , דברי תורה בנועם נאמרים  ואוי לאותו רב ואוי לאותו נועם  אשר הוא פולט מהפה .

 

נכתב על ידי maylo , 28/8/2007 06:16  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של GREEN© ב-31/8/2007 20:39
 



איש פשוט


 

 

 

הוא היה אדם פשוט !

רבבות ישנם כאלו

רחב גרם , איש עמל ,

יד גסה ומיובלת .

לב אדום ונשמה

אם זקנה ,

אישה פועלת .

בת קטנטונת, בן פעוט

הוא היה אדם פשוט . 

      הוא  היה אדם פשוט  

                    הוא היה אדם פשוט

                                   הוא היה אדם פשוט ............

 

אלכסנדר  פן 

נכתב על ידי maylo , 26/8/2007 16:02  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שלי ב ב-29/8/2007 17:58
 



הוקדש בהוקרה לאנשי מופת ולמתנדבים למען הזולת .


תודה לנעמי שמר

אנשים טובים

 

 

תפקחו את העינים , תסתכלו סביב

פה ושם נגמר החרף ונכנס אביב

בשדה ליד הדרך יש כבר דגניות

אל תגידו לי שכל זה לא יכול להיות

 

אנשים טובים באמצע הדרך

אנשים טובים מאד

אנשים טובים יודעים את הדרך

ואתם אפשר לצעד

 

איש אחד קנה לי ספר בן מאה שנה

איש אחר בנה כינור שיש בו מנגנינה

ואשה טובה אחרת לי נתנה את שמה

ומאז אני בדרך שרה במקומה

 

      אנשים טובים .....

איש אחד יבנה לי גשר כדי לחצות נהר

איש אחר יצמיח יער במורדות -ההר

ואשה טובה אחרת , אם יהיה קשה

רק תצביע אל האפק ותבטיח ש-

 

אנשים טובים .........

 

וממש כמו צמחי -בר הבודדים

הם עוצרים תמיד את החולות הנודדים

הרקיע מתבהר, וכבר אפשר ליראות

אנשים על הם -הדרך מחכים לאות

 

אנשים טובים באמצע הדרך 

אנשים טובים מאד 

אנשים טובים יודעים את הדרך 

ואתםאפשר לצעד 

 

השיר נכתב לערב הוקרה

לאנשי מופת ולמתנדבים למען הזולת ,

הערב כולו קיבל את הכותרת "אנשים טובים באמצע הדרך,"

 

 

 

 

 

 

ואני מעבירה את השיר הזה בהוקרה

לכל אילו שמצאתי בדרך בחיי

ונתנו לי את הכח להמשיך

 

 

 

 

               

 

נכתב על ידי maylo , 25/8/2007 10:17  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שלי ב ב-25/8/2007 17:09
 



לדף הבא
דפים:  

17,068
הבלוג משוייך לקטגוריות: 40 פלוס , משפחתי וחיות אחרות , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmaylo אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על maylo ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)