לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


על החיים שלי.

כינוי:  שיר. פשוט שיר.

בת: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2010

שלום, בלוג


Long time no see

 

התגעגעתם אלי?

 

 

עוברים עלי הרבה שינויים, גם מבחינת החיים שלי וגם מבחינה פנימית ונפשית.

אני חושבת שמכל השינויים שאי פעם עברתי, זה השינוי הגדול ביותר.

 

אז עזבתי את הבית. ויש לי מיטה חדשה, וחדר חדש שאני צריכה לחלוק עם עוד ארבע בנות. ויש לי ארוחות מסודרות כל יום בחדר אוכל. ויש לי מחשבות חדשות ואנשים חדשים. ואני מוצפת ומפוצצת בדברים לעשות וכבר לא משעמם לי. בכלל לא משעמם לי. יש רגעים שכיף לי מאוד ויש רגעים שפחות, ויש רגעים שאני מוצאת את עצמי תוהה מה לעזאזל אני עושה פה ולמה בחרתי דווקא במסלול הזה?

וקשה לי, ואני בוכה. לא רע לי, אבל גם לא טוב לי. פשוט קשה. וגם לפעמים זה קל, אבל לרוב קשה.

 

אחת הסיבות שבחרתי במכינה הייתה כדי לברוח. לברוח מהמחשבות המציקות שהיו לי בתיכון. לברוח ולהתחיל מחדש עם אנשים שלא מכירים אותי ושאני אוכל להשתנות ביניהם ולהפוך להיות משהו טוב יותר. ברחתי כדי להפסיק לחשוב. אבל במקום להפסיק לחשוב, אני עדיין חושבת, רק שהמחשבות התחלפו. אני חושבת שלא משנה כבר לאן אלך, המחשבות שלי תמיד יישארו שם. אני צריכה לשנות את עצמי, לא את המקום ואת האנשים.

 

אני תמיד חושבת על דברים רחוקים ממני. פעם הייתי חושבת הרבה על העבר. זה היה די מטומטם כי אי אפשר לשנות אותו, לא משנה כמה ארצה. אי אפשר לחזור אליו, אי אפשר לחיות אותו שוב. צריך ללמוד ממנו, לשים אותו מאחורה ולהמשיך הלאה.

אחר כך הייתי חושבת על העתיד. על מה שיהיה איתי בעוד שנה או שנתיים או אפילו בעוד שבוע. וכשחושבים על העתיד, הוא תמיד מלא בפחדים, כי אי אפשר לדעת מה יהיה בעתיד. אפשר לתכנן ולשאוף לדברים, אבל אי אפשר אף פעם לדעת באמת מה יקרה.

אז אולי לא כדאי לחשוב כל כך הרבה על העבר, ואולי לא כדאי לחשוב כל כך הרבה על העתיד. אולי כדאי לחשוב על עכשיו, לנסות לחפש את הדרך הטובה ביותר להפיק מהרגע הספציפי שאני נמצאת בו את הכי טוב שאפשר. אולי כדאי להתרכז באנשים שנמצאים לידי באותו רגע, ולא לחשוב על האנשים שרחוקים ממני פיזית. אולי כדאי לא להתגעגע כל הזמן, אלא להינות מהעכשיו. כי להתגעגע לא מועיל בכלום, לא חשוב כמה אתגעגע הבייתה כשאני לא בבית, כי זה לא יעזור לי להרגיש בבית איפה שאני נמצאת. לא יעזור לי להתגעגע לחברים הישנים שלי, כי זה לא יעזור לי להתקרב אל האנשים החדשים שנכנסו לחיים שלי שאני שואפת להפוך אותך לחברים מתישהו. אולי כדאי פשוט לכבות את החלק במוח שקושר אותי לעבר ולעתיד ולמקומות אחרים שאני לא נמצאת בהם, ולפקוח עיניים ולהתרכז רק במה שאני עושה באותו רגע. זה הדבר העיקרי שאני רוצה לשנות אצלי, תמיד רציתי. אני מקווה שאצליח.

נכתב על ידי שיר. פשוט שיר. , 2/10/2010 01:40  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של mtgdyoa ב-25/2/2013 12:21



11,451
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשיר. פשוט שיר. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שיר. פשוט שיר. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)