לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


כאן תכלו ליראות כל יום מגירה אחרת שלי נפתחת אספר לכם מה שעובר עלי ובכלל לפעמים סתם שטויות אני פה כדי להכיר אנשים אז תיכנסו=P


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2007


אז כן,ראיתי אותו.

בדיוק שבועיים אחרי שנתתי לו ללכת מליבי,שיחררתי אותו לדרכו

ולא בגלל שהיה בינינו יותר מידי קשר,הכוונה מליבי.

הייתי שיכורה בפאב בת"א ירדתי למטה כי הייתה לי תחושה עזה שאני אראה אותו.

איך?

איזה אחד התחיל איתי בפנים לא משהו בכלל,חברה שלי (לשעבר וזה כבר סיפור אחר חח)

אמרה לי שהיא חושבת שהוא חבר של זה שכתבתי עליו את השיר.

שאלתי אותו והוא אמר שאין לו מושג על מי אני מדברת,חבר שלו היה די חמוד חח אבל לא משנה.

ואו הזוי שאני זוכרת את זה,זה היה נורא מזמן.

בכל מיקרה,אמרתי לחברות שלי ואי אין,אין אני מרגישה את זה אני הולכת לראות אותו היום.

ופוף...

למטה ראיתי אותו,הייתי שיכורה אז עזרתי אומץ ודיברתי איתו...קצת שטויות והוא לא זיהה בהתחלה כי הישתנתי.

(מקווה שלטובה חח)

ואז ביקשתי ממנו תמספר...הייתי בשוק מעצמי שעתיים אחרי זה.

קבענו שאני אדבר איתו כשאסיים את הבילוי.

והמוח שלי כבר התחיל לרוץ...גם בקטע של משהו אבל בעיקר סוף סוף תהיה לי ההיזדמנות להכיר אותו.

צילצלתי והוא אמר שיש לו חברה יצאתי מזה ממש טוב אמרתי לו זה גם ככה זה לא היה בקטע של משהו(כן בטח).

מה שטוב בי(לפעמים) שהתגובות שלי מהירות ולרוב נכונות:).

בקיצור הלכתי לשבת איתו ועם איזה מישהו שאני מכירה בספסל ליד הבית...

הראתי שאני חכמה מצחיקה וכן גם ביצ',את שלי עשיתי.

הוא לעומתו,היה ממש לא שחשבתי שהוא,הרבה פחות...אבן בגודל של הרחוב שלי ושלו יחד ירדה לי מהלב.

רק חבל על כל השנים שביזבזתי עליו,נו מיילא.

הסיפור לא ניגמר...

רציתי לשלוח לו הודעה אם יש לו מסן אחרי אותו היום,אבל לא זכרתי לעשות את זה.

בקיצור כמה ימים אחרי בעריך שבוע הוא שולח לי הודעה ב2 או 3 בלילה.

ההודעה: עשיתי הסכם חדש עם חברה שלי אני באזור בא לך להיפגש?

הייתי אצל אחי הגדול.

לא עניתי.

אחר כך הוא שלח...

אני מצטער זאת באמת חוצפה חברה שלי רצתה שזה יהיה ככה

ואני חושב עליך רק דברים טובים.

(ההודעה נכתבה בשפה לא מובנת הוא היה שיכור בטוח.)

-טובבבבבבבבבב.

לא עניתי.

אחרי יום או יומים שלחתי לו שזה בסדר בלה בלה.

קיצור הוא שפוט של חברה שלו.

אם יש אחד כזאת בכלל,זה עוד יותר גרם לי לא לרצות בו.

יופי לי חחחח:).


ועכשיו נושא אחר לגמרה.

לא הייתי כאן הרבה זמן ואני לא ממש מצחילה להירדם אז היד פשוט זזה מעצמה סורי חח...

אבל זה חשוב לי שתקראו!


ירושלים

הייתי עכשיו שני סופי שבוע לא בבית הראשון בירושלים והשני באילת אין הרבה מה לספר על אילת כ"כ כי היה קצר וממצה.ביום הראשון היה מדהים ובשישי שבת היה מממממששש לא כיף אז אין הרבה מה לומר על הביקור באילת.


ירושלים

היה ממממממשששששש

קר.

אהבתי את זה כ"כ.

בת"א עוד היה חם.

היה לי כ"כ נעים האוויר הנקי שיש אחרי הגשם...

הקור שנכנס לעצמות.

בקיצור...

הייתי שם בכנס לא ניכנס לפרטים כרגע עם חברות מירושלים.

היה די משעמם ביום הראשון כי נתנו לנו מלא זמן חופשי וכולם שם היו בני 30 פחות או הרבה יותר חח:).

בלילה לא הצלחתי להירדם-כרגיל...זה בעייתי שאני חייה לפי השעות של אמריקה

-בלילה,אצלינו.

הציעו לאחת מאיתנו ללכת לשבת אצל ידיד שהיה לו בית ריק.

רציתי לבוא איתה כי לא יכולתי להירדם אבל הייתי עייפה ועוד 2 חברות שלי כבר היו עייפות אז היא הלכה.

אחר כך הם צילצלו גם אלינו והלכנו.

היה ממש נחמד למרות שהיה קצר כי חברה שלי הייתה עייפה ולא הייתי נותנת לה ללכת לבד.

*הליכה של 10 ד'ק אבל עדיין לא נעים.

בקיצור לא נירדמתי התהפכתי במיטה בבוקר שתי הבנות האחרות חזרו וב7וחצי בבוקר קמנו לארוחת בוקר.

הייתי כ"כ עייפה לא ראיתי כלום חח.

אוכל ממש נחמד יש שם ביד השמונה...

ושוב היה לנו זמן חופשי עד 10 בבוקר.

הבננות האחרות קמו הלכו לאכול

ואז התחיל השיגעון.

מרוב העייפות התחלנו לעשות ממש שטויות.

לרקוד ולשיר שירים של ילדים קטנים רק אני ולילושקה.

אפילו צילמנו סירטון בפון שלה שאנחנו שרות בשרותים את השיר המפורסם...

אלה אלה מה קורה לה? לא זורקת שום דבר אלה אלה מה יוצא לה כל דבר שמיותר בשבילה הוא ממש אוצר.

וחברה שלנו בדיוק יצאה מהשרותים אז היא צילמה אותה היא שמה לב שמצלמים וחזרה לשרותים.

לכו תבינו עייפות חחח...

קיצור צחקנו על זה שעעעעעעהההההההההה!

אפילו יותר ;)

קצת תמונות מהסופ"ש.

 

אני ולילושקה


 

 

אלישבע,לילי,קייט.

 

 

לילי,קייט-הזויות.

 

תם ונישלם חלק ירושלים בפוסט :).


ועכשיו חלק אומנותי ;)


קר.

אני מרגישה את העצמות שלי קופאות.

בחוץ העלים מהעץ מתחילים לנשור

לאט,לאט.

אין איש ברחוב.

קר.

אבל טוב לי לבדי.

טוב לי לבדי אך אינני מרגישה בודדה.

לא אבודה.

יודעת את דרכי הנכונה.

אין כמו החורף.

קר.

אבל ליבי,נמס.

הירח מיילל באורו הלבן,הזועק.

ולי?

לי טוב.

קר.

רוצה להיות בתוך הרי גלידה.

חומה,לבנה,ורודה.

שתחדור לגרוני הפצוע ובלחישת קסם תרפא את הכואב.

קר.

ניקרעת בין שני צידיי המטבע.

הולכת בעדינות כדי שהחוט לא יקרע.

טוב לבד.

לפעמים,טוב לי לבד.

אינני מרגישה בודדה.

קר.

השמיים אפורים.

אך יש לי שימחה מוסברת בפנים.

לא גברים,לא אנשים.

זה אלוהים!

טוב לי איתו.

הוא משלים אותי.

אני מתחילה להיות שלמה

בתוכי,עם עצמי.

ורק אז כשאהיה שלמה

אוכל למצוא את מה שמבקש ליבי

מאז ילדותי.


סליחה על החפירה למרות שאני די בטוחה שאף אחד לא קורא את השטויות שלי חח.

תמונה לניקיון מצפון ;)



פייס.

נכתב על ידי , 22/11/2007 05:15  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

מין: נקבה

MSN: 

תמונה




1,520

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSmile Empty Soul אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Smile Empty Soul ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)