לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

סקסית בטירוףףףף


אני כוסית אש עם שיער גולש יפה יפה ומהממת ..! חפרתתת?!->נמחקתתת! חזרתתת?!> א ו ג נ ר ת !


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2007

איכסס פרחותת!! תלכוו לעזזל!


זהוו החלטתיי מצאתי ת'יעוד שלי!

אני יהיה מטאליסטית!!

קשוחהה כבר משנה ת'עיצוב לשחורר

 

תלנקקו אותי :P

 

ביי

 

איילת הקשוחה!

נכתב על ידי איילת הכוסית , 6/12/2007 22:24  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תמונות שלייי אין כניסה לפריקים


אתם מסריחיםםםםםםםםםםם

מגעיליםםםםםםם

יא כאחבותתת

 

להגיב למטה למה פוסט זה ימחק

נכתב על ידי איילת הכוסית , 1/12/2007 00:01  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  איילת הכוסית

בת: 31




הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , האופטימיים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאיילת הכוסית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על איילת הכוסית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)