לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כלב שחור


מוסיקה, אומנות ותובנות.

Avatarכינוי: 

בן: 33

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2009    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2009

אני יכול לכתוב כאן כל מיני דברים


אני יכול לכתוב שעברתי הרבה בזמן האחרון, אבל אין לי כוח.
אני יכול לכתוב שאני סובל מהגעה לאותם גירויים מקומיים שתמיד מובילים אותי לאותה נקודה, אבל זה לא באמת ישנה דבר.
אני יכול לכתוב ולייבב על כמה שאני רדוף שדים לאחרונה,
ואני יכול לכתוב כאן איזה פוסט רגיל וחביב שקשור במוסיקה או אומנות או תרבות,
ואני יכול כמובן לכתוב כמה שההיא שווה שאלחם עליה, ושבאמת בא לי לשבור את החוקים ולדבר איתה עכשיו, (ולא זאת לא את נטלי, ובטח שלא את סופי), אבל אם היא לא תדבר איתי אחרי החופשה אז היא לא שווה אפילו את מילים אלה. אני גמרתי סופית להיות הסמרטוט של נשים.

אני יכול לכתוב הרבה דברים עכשיו ולהשתמש שוב במתנה שקיבלתי, כושר התבטאות ושימוש בכוחן האלוהי של מילים.
אבל אני לא! היום אני לא מתייחס אליכם, כי היום כולכם זונות, העולם כולו על הזין שלי ורק טובתי נחשבת.
היום אני אנוכי, היום אני שונא את כולכם - טובים ורעים כאחד. היום, רק אני נחשב.

טס מחר לבולגריה. אחזור בשבוע הבא.
להתראות
נכתב על ידי , 1/7/2009 18:43  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



95,508
הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , פילוסופיית חיים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לFranky Hoon אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Franky Hoon ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)