לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כלב שחור


מוסיקה, אומנות ותובנות.

Avatarכינוי: 

בן: 33

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2009    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2009

5 רגעי נחת לסופ''ש




והנה מגיע לו עוד סופ''ש, לאחר שבועיים מפרכים שבהם סגרתי שבת ולכן לא הייתי כאן. אם כן חוזרים לשגרה ואיך אם לא, 5 רגעי נחת לסופ''ש. האב פאן!

1. Julian Casablancas - 11th Dimension - הסינגל החדש של ג'ולס, סוף סוף כאן! אומנם באיחור, אולי כבר נפלה בחלקכם הזכות להקשיב לשיר, אבל מאחר ולא הייתי כאן, אין מצב שלא אציין דבר מה שכזה! אז מה אני חושב על השיר? ובכן, תחילה הוא נשמע לי מוזר במיוחד, מעין ג'ולס בהפקת טימבהלנד שנשמעת איכשהוא בסדר, ואפילו עם ניחוח אייטיז שגרם לי להרגיש לא בנוח כ'כ. אבל למרות זאת..השיר פשוט תופס! עכשיו נותר רק לחכות ל19 באוקטובר, ולראות מה יש לאלבום שלם שכזה להציע.

2. Spin Magazine's 21 Fall Albums That Matter Most
- מגזין ספין בוחר את 21 האלבומים הכי חשובים/מצופים של עונת הסתיו, עם טיעונים מפורטים על כל אחד. בין הנבחרים שכבר יצאו: פלורנס אנד דה מאשין, מיוז, פרל ג'אם. המצופים: ג'וליאן קאזאבלנקס, פליימינג ליפס, וולפמאת'ר, ועוד.

3.תמונות אינטימיות עם דה הו
- תמונות נדירות של הלהקה הכי מטורללת, מטורפת, ובעלת אנרגיות אש בהיסטוריה של הרוקנרול, מתוך תצוגה חדשה שתעלה בקרוב בלונדון.

4.לילי אלן ומשנתה על שיתוף קבצים, תולדות הסיפור - NME מסכם את הסיפור עליו געשה הרשת השבוע, החל מהבלוג האינטרנטי שהעלתה לילי אלן (שכבר הספיקה למחוק את כל הפוסטים בו משום מה), ועד לתגובות של מת'יו בלאמי, אד אוברייאן מרדיוהד, ופגישת אומנים וראשי לייבלים על הנושא. לילי, שלאחרונה גם הכריזה כי איננה מתכוונת לעסוק במוזיקה יותר, העלתה שוב על המוקד את כל נושא הפייל שיירינג עם כמה טיעונים מוצקים במיוחד. "אני חושבת שאומנים כמו רדיוהד נותנים לגיטימציה לפיראטיות ברשת, וזה לא דבר נכון לדעתי. אשמח לשבת על ארוחת בוקר עם כל הנוגעים בנושא, ולשוחח עימם בעניין". שימו לב לאירוניה שבעניין, שהרי מדובר למעשה באחת האומניות הראשונות של שנות ה2000 שזכתה להיכנס לתודעת הציבור בזכות האינטרנט, שיתוף קבצים ורשתות חברתיות, ואולי זה מה שגורם למדיה הבריטית לסקר את האירוע כ'כ הרבה.

5.Michael Jackson's This Is It Movie - והנה משהו שלא תראו כאן כל יום, אבל בכל זאת חשבתי לנכון לציין כאן את האייטם הזה. למי שעוד לא שמע, מטחנת מסחור מייקל ג'קסון ממשיכה, ומשפחת ג'קסון לא עוצרת במכירת כרטיסים ללוויה; כידוע, מייקל היה אמור לצאת לסיבוב הופעות לפני שמת. החזרות כולן, הוסרטו והוקלטו באיכות גבוהה, ועל מנת לצמצם נזקים - הוחלט לערוך אותן ולהפוך אותן לסרט קולנוע דוקומנטרי, הכולל ראיונות עם מייקל, האנשים שהשתתפו בחזרות וכדומה. הטריילר שוחרר לא מזמן, ומעניין אותי לשמוע אתכם - מה דעתכם על הצעד הזה, האם מדובר בהנצחה לגיטימית, או ניצול ציני של מות אייקון פופ למטרות רווח? אין ספק שמדובר במסמכים תיעודיים מעניינים, אך אם זאת, האין זה נראה קצת מוזר?

סופ''ש נעים לכולם, צום קל וגמר חתימה טובה!
נתי
נכתב על ידי , 25/9/2009 17:03   בקטגוריות מוסיקה, מוזיקה  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



95,508
הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , פילוסופיית חיים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לFranky Hoon אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Franky Hoon ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)