לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כלב שחור


מוסיקה, אומנות ותובנות.

Avatarכינוי: 

בן: 33

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2009    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2009

5 רגעי נחת לסופ''ש





והפעם, חצי ספיישל "אני לא מאמין שלא התייחסתי לזה בבלוג עד עכשיו".

1. Beck's Record Club - בק עושה כיף חיים. אלבומו האחרון "מודרן גילט" הכתיר אותו כבוב דילן של ילדי האינדי, ורק מישהו כמו בק יכול לכנס "ישיבת על" של אומנים על מנת לג'מג'ם ולקבקר קלאסיקות ואלבומים שהוא אוהב. האלבום הראשון שנבחר תחילה הוא הקלאסיקה העל-זמנית "Velvet Underground &amp;amp;amp; Nico", ודיאז לא נתתי חשיבות רבה למפגן הפאן של בק וחבריו. עד שהגיע הפרויקט הבא בסידרה, "Songs of Leonard Cohen", והפעם בק מארח שמות הרבה יותר מסקרנים - דבנדרה בנהארט, MGMT, בינקי שאפירו מליטל ג'וי, וסולן וולפמאת'ר ווילהאם סטוקדייל. הבחירה של האלבום, ד'א, נעשתה ע''י אנדרו ואנוויינגרדן. הברק הכה בי כשצפיתי ב"Winter Lady" עם בינקי שאפירו, אבל אחרי הקשבה מרובה של כל הטראקים שבק שיחרר מאלבום הקאברים עד כה, אני מתקשה להחליט מהו הטראק הטוב ביותר, אז פשוט כנסו לרקורד קלאב של בק ותצטרפו לפאן. מחכה בקוצר רוח ל-"So Long, Marianne"..

2. ההיסטוריה הקצרה של דאד וות'ר
- זה סרטון שכבר זמן מה אני אומר לעצמי לפרסם כאן, ועדיין לא עשיתי זאת משום מה. ראיון קצרצר ומשעשע עם הלהקה ה(כבר לא כ'כ) חדשה של ג'ק ווייט, דאד וות'ר. אולי עכשיו זה טיימינג טוב, כי מחר משוחרר הקליפ לסינגל השני שלהם - "I Cut Like a Buffalo", שבויים ע''י ווייט בכבודו ובעצמו.

3. לילי אלן מרגישה בבית עם ארקטיק מאנקיז - זה סרטון ששמור לי במועדפים כבר חצי שנה. לילי אלן מרגישה יותר מדי בבית בראיון המשותף הזה עם ארקטיק מאנקיז, פסטיבל T in the Park 07'. רגליים על השולחן, ניבולי פה - ואלכס טרנר ביישן אחד.

4. 30 הופעות אגדיות - ובחזרה למציאות. NME מסקר 30 הופעות אגדיות עם אנקדוטות ותמונות, מההופעה הכמעט אחרונה של אואזיס, דרך נגינה עם הזין של סולן בלאק ליפס, ועד הרוף-טופ של הביטלס.

5.Alice In Chains - Check My Brain - וכאילו שקורט קוביין בגיטר הירו ופרל ג'אם עם אלבום חדש (ובמקום הראשון בבילבורד מזה 13 שנה!) זה לא מספיק, הנה עוד אינדיקציה לקאמבק של גדולי הניינטיז - סינגל חדש לאליס אין צ'יינס המקומבקת+סולן חדש. מה הורדיקט שלי? חטיף כאב סביר וצפוי מג'רי קנטרל, המנהיג האמיתי של הלהקה מעכשיו. החיסרון של סטאלי מן הסתם מורגש מתוקף אי הכריזמטיות של וויליאם דובל, הסולן הטרי.

סופ''ש נעים לכולם,
נתי.
נכתב על ידי , 2/10/2009 15:26   בקטגוריות מוסיקה, מוזיקה  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



95,508
הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , פילוסופיית חיים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לFranky Hoon אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Franky Hoon ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)