לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כלב שחור


מוסיקה, אומנות ותובנות.

Avatarכינוי: 

בן: 33

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2009    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2009

10 רגעי נחת לסופ''ש





ואחרי פגרה קצרה של שבועיים (סגרתי שבת), חוזרים ואוי כמה רגעי נחת יש לי בשבילכם! ועל כן, כפיצוי על הפגרה, הנה לא פחות מ10 רגעי נחת לסופ''ש! ובפוסט הבא - קרן או והילדים!

1. Arctic Monkeys - Cornerstone - עוד עם צאת האלבום השלישי של הקופים, ניחשתי ש"קורנרסטון", אולי השיר הכי יפה באלבום (ואחד היפים ביותר שאלכס כתב או יכתוב אי פעם), יהיה הסינגל הבא. ואכן, צדקתי! עם זאת..בחיים שלי לא תיארתי לעצמי שהקליפ יהיה כ'כ, אבל כ'כ דבילי..ובעיקר, קורע מצחוק לא יותר מאלכס טרנר, מכונת קריוקי, וקיר לבן..חוצפה ארקטיקית במיטבה, זריקת זרנוק כמו שרק הם יודעים לעשות. עוד צעד שללא ספק נעשה למען התמקדות המאזין במוזיקה, ובעיקר - במילים. אז בלי זיבולי שכל מיותרים, הנה אלכס טרנר, מבקש ממך לקרוא לך בשם של אחרת.

2. The Dead Weather - Cut Like A Buffalo
- וכפי שציינתי לפני שבועיים - הסינגל החדש של מזג האוויר המת הוא "קאט לייק אה באפלו", אחד הטראקים היחידים באלבום עם ג'ק בווקאלז. הקליפ בויים ע''י אדון ווייט בכבודו ובעצמו, והוא קריפי וביזארי בדיוק כמצופה מווייט. האב פאן!

3.The Dead Weather - Cut Like a Buffalo (גירסה שניה) - וכאילו שהקליפ הרשמי לא מספיק, השבוע אנו מתוודים לגירסה שניה לקליפ של ווייט! האם מתפתח לו כאן בימאי אקספרמנטלי חדש?

4. האלבום החדש של Wolfmother לשמיעה מלאה חינם - וולפמאת'ר מוציאים אלבום חדש, "Cosmic Egg", ומצליחים פחות או יותר לשמר את הסאונד של האלבום הקודם - למרות השינויים בהרכב. סטוקדייל וחבריו מעלים את האלבום במלואו למייספייס שלהם. ורדיקט? בפוסט הבא.

5. The Flaming Lips - I Can Be A Frog
- גם הפליימינג ליפס, להקת האלטרנטיב-פרוגרסיב-משהו-הזוי-ולא-מוגדר מתחדשים להם, באלבום חדש והזוי במיוחד בשם "Embryonic". הסינגל הראשון מתוכו הוא "I Can Be a Frog", בו מתארחת לא אחרת מאשר קרן או מהיא יא יאז. שיר הזוי (ומעט מטופש) לאלבום עוד יותר הזוי, שאולי עוד אדבר עליו בהמשך.

6 .Uncut's Greatest Albums of the Decade
- אט אט אנו מתקרבים לעשור חדש ומסקרן בתרבות בכלל ובמוסיקה בפרט. וכמובן שעם הראש קדימה, אנו מסכמים את העשור שעבר עלינו לטובה. במהדורה האחרונה של "Uncut" (מן מגזין בן-דוד של NME, לקהל טיפה יותר מבוגר), פורסמה רשימת "150 האלבומים הטובים ביותר של העשור" של המגזין. NME ליקטו את 25 המקומות הראשונים, עם ציטוטים מתוך הכתבה ליד כל אלבום. רדיוהד שם פעמיים, גם הווייט סטרייפס, סטרוקס במקום החמישי, ארקטיק במקום ה24, ולא תאמינו איזה אלבום הגיע למקום הראשון..או שכן? כנסו ותראו.

7. קינגז אוף ליאון - עשור בתמונות - תערוכה חדשה בלונדון, חוגגת עשור שלם ופורה של אחת מהלהקות הכי מצליחות בשנות ה00', קינגז אוף ליאון. במשך 10 שנות פעילות הלהקה, צילם ג'ו מקאגי את הפולווילז לאורך כל הדרך - מהזקנים הארוכים והרוקנרול הסוער, ועד לאלטרנטיב הרך וההצלחה הפנומנלית. תיעוד נדיר של להקה גדולה באמת!

8. Beck's Record Club - Hey, That's No Way to Say Goodbye
- וכאילו חשבתם לרגע שהפסקתי לעקוב אחר מועדון הקאברים של בק, הנה בק והחבר'ה מקבקרים את "Hey, That's No Way to Say Goodbye", פאן אמיתי.

9. Michael Jackson - This Is It - וול..כן, אני מתנצל מראש, אבל לא יכולתי שלא להתעלם מהמשך המסחרה סביב המנוח; הסינגל החדש של מייקל ג'קסון, שמקדם את סרט הקולנוע התיעודי סביב החזרות למופע שלא הספיק שמלך הפופ לא הספיק לקיים. רוצים דיעה כנה? מצאתי את עצמי מזמזם את השיר כמה פעמים. אבל זה כל מה שתסחטו ממני. וכדרך אגב, מומלץ ביותר - הפרק הלפני אחרון של סאות'פארק, שם מציגים את מייקל בצורה מלגלגת וקורעת מצחוק (שוב), והפעם הוא מסרב להאמין שהוא מת.

10. כריסטיאנו רונאלדו מקבקר את בארי ווייט וחוליו איגלסיאס - ונסיים בסרטון מפתיע במיוחד, ולא פחות משעשע&amp;nbsp;&amp;nbsp; כריסטיאנו רונאלדו, קשר מנצ'סטר יונייטד, מוכיח כי יש בו יותר מכישרון ברגליים, ומראה יכולות שירה מפתיעות במיוחד בקאברים לבארי ווייט וחוליו איגלסיאס, שהוקלטו למען תחנת טלויזיה פורטוגזית. הקריירה החדשה של רונאלדו בעוד 10 שנים? הו נואוז..

זה הכל להפעם, פוסט הבא - אלבומים חדשים, וכמובטח, קרן או והילדים.
סופ''ש מהנה לכולם,
נתי.
נכתב על ידי , 23/10/2009 02:42   בקטגוריות מוסיקה, מוזיקה  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



95,508
הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , פילוסופיית חיים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לFranky Hoon אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Franky Hoon ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)