לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כלב שחור


מוסיקה, אומנות ותובנות.

Avatarכינוי: 

בן: 33

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2009    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2009

5 רגעי נחת לאמצע(!) השבוע





מאחר וקיבלתי ג' במפתיע ואת השבת הקרובה אני סוגר, אי אפשר שלא לנצל את הזמן הזה ל5 רגעי נחת. והנה הם לפניכם:

1. ארקטיק מאנקיז עושים "ברק בכייני" אקוסטית
- כבר זמן מה מסתובבים ברשת הרבה ביצועי אקוסטיק לאלבומם האחרון של הקופים, "Humbug". "סיקרט דור" נשמע מושלם אך צפוי, "קורנרסטוון" תמיד מרגש, אבל המפתיע ביותר הוא ללא ספק "קריינג לייטנינג" - מי היה מאמין שגם השיר הזה יכול להישמע כ'כ טוב באקוסטיק סשן?

2.Beach House - Used To Be
- הנה להקה שכבר הרבה זמן רציתי להתייחס אליה בבלוג ולא באמת מצאתי את התזמון הנכון. הפעם היחידה בה התייחסתי אליהם הייתה בפוסט הניאו-היפים הישן שלי. ביצ' האוס הם הצמד הניו יורקרי (יש עוד צמדים ניו יורקרים חוץ מMGMT, מיי פרנדס) ויקטוריה לגראנד ואלכס סקאלי. האלבום השני שלהם, "Devotion", הוא אחד האלבומים היותר טובים שיצא לי להקשיב להם בזמן האחרון. כרגע הם עובדים על האלבום השלישי, ו-"Used To Be", שיצא עוד במרץ 09' (איפה הייתי אז?!), יכלל כנראה באלבום. נסו גם את הגירסה האקוסטית המקסימה הזו.

3.גראנג' ע''פי מייקל לאבין - מייקל לאבין, הצלם של עטיפת "נברמיינד" הקלאסי של נירוונה ועוד כמה פוטושוטס מכוננים בניינטיז, הוא אחד מצלמי התקופה הנודעים ביותר. עכשיו הוא מוציא ספר חדש, "GRUNGE" שמו (וואלה?), ומגזין NME נותן לנו גלימפס של כמה תמונות נדירות מאז, כולל קוביין מחוייך (!) וקורנל אובדני (!!).

4.שיר חדש ללאונרד כהן - כבר בן 75 ולא נח לרגע; לאונרד כהן ביצע בהופעתו האחרונה בשיקאגו שיר חדש, האם צפוי גם אלבום חדש בדרך? אלבומו האחרון יצא ב2004, ולמרות הרושם כי הטור העולמי הנוכחי הוא האחרון שלו, כנראה אין זה אומר כי הוא פורש ממוסיקה; ורדיקט? בלוזי ומתקתק אך אופטימי במיוחד. המילים אומרות הכל: "מרגיש כ'כ טוב, לא לאהוב אותך כמו בעבר; כאילו הורידו ממני את כיסוי העיניים ואמרו, "ניתן לאסיר הזה לחיות". פרייסלס.

5.ג'וליאן קאזאבלנקס בראיון לאובזרבר - "זה היה ממש קרוב (מדבר על הרביעי של הסטרוקס), אבל זה נדחה..לא בגללי. זה הולך להיות נהדר, הבעיה היא רק להביא את כולם יחדיו, באותו מקום, ופשוט להרגיש טוב שוב, וזה די טריקי".

"אמצע שבוע" נעים לכולם,
נתי
נכתב על ידי , 3/11/2009 11:23   בקטגוריות מוזיקה, מוסיקה  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



95,508
הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , פילוסופיית חיים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לFranky Hoon אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Franky Hoon ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)