לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כלב שחור


מוסיקה, אומנות ותובנות.

Avatarכינוי: 

בן: 33

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2009    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2009

5 רגעי נחת לסופ''ש


והפעם: עוד קצת ג'ולס, דם קרוקד וולצ'רז, וסיכומי עשור נוספים.



1. Julian Casablancas - I Wish It Was Christmas Today - ג'וליאן קאזאבלנקס לא עוצר לרגע; רק לפני שבוע וקצת יצא באופן רשמי אלבומו הראשון, וג'ולס החל בטור אינטנסיבי במיוחד סביב הגלובוס (ימי שישי קבועים בTheatre Palace ב-L.A, ובקרוב קופץ ל-UK לעשות "הופעות לייזר-פינק-פלויד", לדבריו), אבל למי שכבר הספיק לחרוש על האלבום החדש, זה בהחלט לא מספיק. והנה, דולף לו לרשת בטרם עת הסינגל-כריסמס שג'וליאן הכריז לא מזמן שהוא יוציא לרגל חג המולד הקרב ובא, אקסקלוסיבי לאייטיונז (או שלא? תודה חתומה בנשיקה לאלוהי היוטיוב). הסינגל מעוטר בעטיפת סינגלי-כריסמס מסורתיים כמו של הביטלס (ניתן לראות כאן), ו2 בי-סיידים מגניבים במיוחד, "30 Minute Boyfriend" המוזר, ו"Old Hollywood" המסונת'ז עד מאוד. והנה עוד בונוס למטיבי לכת: הדרן מפתיע במיוחד באחת מהופעותיו האחרונות של ג'ולס. מעריצי סטרוקס, ראו הוזהרתם - מרגש לכדי דמעות.

2. Julian Casablancas "Phrazes" TV Spot - אוקיי אוקיי, אני מבטיח, זוהי מנת הג'ולס האחרונה להיום; 31 שניות של מגניבות טהורה, הפרסומת הטלוויזיונית לאלבום החדש של ג'וליאן.

3. אלבום הבכורה המלא של Them Crooked Vultures חינם אונליין - הכותרת סייז איט אול; ג'ון פול ג'ונס (לד זפלין), דייב גרוהל (נירוונה, פו פייטרז) וג'וש הום (סקרימינג טריז, קווינז אוף דה סטונאייג', מד סיזן) הם "הנשרים הנוכלים ההם" (בערך). אחרי חודשים של ציפיה, האלבום סוף סוף נחשף וניתן להקשיב לכולו, חינם אין-כסף ביוטיוב. האלבום יצא רשמית ב17 לנובמבר. ביקורת בקרוב.

4. Twilight: New Fang - ואם כבר בנשרים הנוכלים עסקינן, הנה פארודיה מוצלחת במיוחד שתופסת 2 נשרים במכה אחת ; זוכרים את הטריילרים המגניבים למוזיקה של הנשרים? ומי שעוקב כאן בבלוג כבר מכיר את הסינגל החדש "New Fang". את סדרת סרטי "טוויילייט" המעצבנת שהחלה את טרנד הערפדים בקרב בני הנוער, אתם בטוח מכירים; את השאר אתם כבר תבינו לבד.

5. NME's 50 Best Albums of 2001 - סיכומי העשור ברחבי הגלובוס ממשיכים; הפעם אלה NME, שאומנם עדיין לא ישבו לכתוב רשימת אלבומים מסודרת של העשור כולו, אבל חילקו את השנים לרשימות-רשימות. הפעם זוהי שנת 01' בזכוכית מגדלת, שמסמלת את מהפכת הפוסט-פאנק הניו יורקית והגאראז' רוק, טריגר מוקדם לכל מה שמכונה היום אינדי רוק. מה הגיע למקום ראשון? נו, נחשו.

סופ''ש נעים לכולם,
נתי
נכתב על ידי , 13/11/2009 18:21   בקטגוריות מוזיקה, מוסיקה  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



95,508
הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , פילוסופיית חיים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לFranky Hoon אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Franky Hoon ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)