לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כלב שחור


מוסיקה, אומנות ותובנות.

Avatarכינוי: 

בן: 33

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2009    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2009

5 רגעי נחת לסופ''ש


תסריט: בסט אוף 09' ע''פי NME ו-SPIN, סינגל חדש לאמייזינג בייבי; שחקנים: קרן או, דה הורורז, פיט דוהרטי; לוקיישן: החדר של עזרא קונינג;



1. Amazing Baby - Supreme Being - האמת, מדובר בפאשלה רצינית שלי; "Supreme Being" יצא כסינגל (חינמי ברשת ד'א, ניתן להוריד כאן) עוד ב14 לאוקטובר, אני פשוט לא שמתי לב. למה? אולי כי ההיפסטרים הניו יורקרים הצמודים לMGMT מאכזבים אותי מעט בעצם העובדה שהם לא עושים מספיק רעש, לפחות לא כמו חברים שלהם. מי שעוקב יודע ש"Supreme Being" קיים כבר ב"Infinite Fucking Cross", הEP הראשון שלהם, הרבה לפני אלבום הבכורה. אבל הפעם וויל רואן וסיימון אוק'ונור נותנים צ'אנס נוסף לשיר הראשון שהם כתבו יחדיו אי פעם, מפיקים אותו מחדש בלייבל אחר, נותנים לו תחושה הרבה יותר אלטרנטיבית ופחות קלאסיק רוקרית, ומפיצים הפעם כסינגל ברשת. הסינגל מלווה בקליפ שמיימי ויפהפה שמותיר אותי פעור פה. ממליץ בחום לבדוק את הביהיינד דה סינז לאחר מכן. אמייזינג בייבי היא להקה מוכשרת, מוכשרת מאוד אפילו, אבל היא נעלמת אט אט בהייפ ההיפסטרים של ניו יורק, הופכת לרקע של הבאזז ולא מתמזגת עם עין הסערה - וחבל. מישהו צריך להריץ כמה טלפונים בMTV 2.

2. ספין מבקרים אצל עזרא קונינג
- מכירים את המדור הזה של 7 לילות, "ידוען עושה שופינג"? הפינה הקטנה הזו שבה מציגים כל שבוע מישהו אחר בביתו עם פריטים יקרים לו? מסתבר שSPIN חשבו על זה עוד הרבה לפני במדור בשם "In My Room". הפעם זוהי דירתו של עזרא קונינג, סולן וומפייר וויקנד, שחושף כמה פרטים (ופריטים) אישיים (או לא כ'כ) שסביר להניח שלא ידעתם, כדוגמת העובדה שהוא ניגן קלידים בEP של דירטי פרוג'קטורז, התמכרותו ליוגורט וגרנולה, והערכתו הרבה לאלילי הסקא The Specials.

3. בסט אוף 2009, NME ו-SPIN - בטיימינג מושלם, ספין האמריקאים וNME הבריטים מוציאים את רשימות הטראקים והאלבומים הטובים ביותר של 2009, (אצל NME יש 50 אלבומים לעומת 40 בלבד של SPIN, ממתי הם מחפפים?) - המנצחים הגדולים הם דה הורורז, שזוכים לכבוד הקצת תמוה לטעמי של "האלבום הטוב של השנה" עם Primary Colours, ע''פי NME. באופן עוד יותר מפתיע, גם בSPIN וגם ב-NME מכתירים את "Zero" של היאיאיאז לטראק הטוב של השנה. אם כך, האם 09' הייתה שנה בינונית? "Zero" הוא שיר טוב, אבל הוא גם שיר שמסמל את זניחת הפוסט-פאנק-אלטרנטיב-גאראז' רוק של הYYYs לטובת סינת', (ועם תחילתו של עשור חדש, אולי גם מבשר על עידן חדש? לא בהכרח מסונת'ז, אבל הו נואוז). גאד דאמט, אני מתגעגע לניו יורק 01'.

4. 10 הרוקרים הגרועים של העשור - ובאותה אווירת סיכום, NME לא עוצרים לרגע ומסקרים את 10 הרוקרים הגרועים של העשור האחרון. *אהממ*קולדפליי*אהממ*. וול, החורף הגיע די מהר..

5. חוכמתו של פיט דוהרטי - מלדבר אל עכברים עם איימי וויינהאוס, דרך הירואין עם קייט מוס - ועד לשיר נאצי בשוגג בהופעה בגרמניה, NME מסקרים באופן משעשע במיוחד את כל הטמטום, הרומנטיקה וה-wisdom של פיטר דוהרטי.

שבת שלום!
נתי.
נכתב על ידי , 12/12/2009 15:23   בקטגוריות מוסיקה, מוזיקה  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



95,508
הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , פילוסופיית חיים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לFranky Hoon אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Franky Hoon ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)