לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כלב שחור


מוסיקה, אומנות ותובנות.

Avatarכינוי: 

בן: 33

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2009    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2009

5 רגעי נחת לסופ''ש


מהלכים על המסלול עם הקולקציה החדשה: MGMT, וומפייר וויקנד, גולדן סילברז וחברים; קמים לתחייה: ג'ון לנון, בלר;



1. (עוד) ראיון של ג'ון ויוקו נחשף לראשונה - היי ילדים, נחשו מה סנטה הביא לכם לחג המולד ! הו הו הו, זה ג'ון לנון ויוקו אונו בראיון של כמעט 6 שעות! וואוו! רגע..לא קיבלנו את זה כבר שנה שעברה? בעצם, כמעט כל שנה נחשף לו איזה ראיון מאובק ממרתפיהם של עיתונאים שוליים או מעריצים הזויים במיוחד. נכון, מיותר לציין שכל דקה בערך מישהו נזכר שיש לו בעליית הגג הקלטות לא ידועות של הביטלס, או אולי סתם איזו חתיכת חננה מהאף של רינגו, אבל בדר''כ זהו לנון שמפתיע כל פעם מחדש בראיונות גנוזים מן העבר. הפעם, מדובר בראיון מ68', תחילתו של הרומן היפני-בריטי ההזוי בכל הזמנים, וכמובן, תחילתו של הסוף. איזה? של הביטלס, כמובן. מוריס הינדל, סטודנט צעיר דיאז, כתב ללנון דרך מגזין המעריצים "Beatles Monthly", וללא ציפיות כלל - ביקש לראיינו. להפתעתו הרבה, לא רק שלנון הגיב בחיוב, הוא גם זכה לטרמפ מלנון בכבודו ובעצמו עד לדירתו שבלונדון; את 6 השעות המוקלטות אתם לא תמצאו כאן (סתם ניחוש פרוע, אבל מכירה פומבית בטח מעורבת כאן), אבל חלקים כתובים מן הראיון, דווקא כן.

2. MGMT, וומפייר וויקנד וחברים מדגמנים ל-Vogue - הנה חלק ברור מה"now let's have some fun" שאנדרו ובן כתבו ב"Time to Pretend"; למעשה, זו לא הפעם הראשונה שבן ואנדרו עולים על המסלול. שנה שעברה הם דגמנו לקולקציית הנעליים החדשה של Sneakers, אבל ההשפעה האמיתית שלהם על עולם האופנה היא העובדה שלפני שנתיים הם היוו השראה לקולקציה שלמה של גוצ'י; וומפייר וויקנד לעומת זאת, עושים זאת בפעם הראשונה - ובהצלחה רבה. דה הורורז, מג'מט, וומפייר וויקנד ואדם גרין הם רק חלק מהמוזיקאים שמדגמנים במפתיע באישו האחרון של Vogue, וכל התמונות מוצגות לראווה בלינק הנ'ל.

3. טריילר לסרט האיחוד של בלר
- "No Distance Left to Run" שמו, והוא מגולל את סיפורם של חמישיית הבריט פופ בניצוחם של דיימון אלברן וגרהאם קוקסון, מהמשבר ביחסים ועד לאיחוד המרגש השנה בהופעות בגלסטונברי והייד פארק. ינואר 2010 בבתי הקולנוע..בחו''ל, כמובן.

4. קרן או וספייק ג'ונז מדברים על Where The Wild Things Are - נאו הירז אה קלאסיק; ספייק ג'ונז, במאי הסרט "ארץ יצורי הפרא" (הסרט הכי מקסים שיצא לכם לראות השנה, וכן, הוא לא רואה את "אוואטר" ממטר), משוחח עם קרן או (חברתו לשעבר ד'א) על תרומתה לסאונדטראק של הסרט. "תמיד חשבתי שהקול שלי די חרא, אבל לפחות אני יכולה לעלות על מלודיה או שתיים, זו הייתה תובנה מאוד אמיתית ואולי בגלל זה היה לי קל, כי לילדים לא איכפת מזה שהם מזייפים כשהם שרים, הם פשוט שרים כי זה כיף".

5. איך הסטרוקס הגדירו את העשור, ע''פי NME - ואיך אפשר לסיים בלי עוד קצת סיכומי עשור; והפעם על הרדאר שלנו, הבלוג של NME על השפעתם הרבה של הסטרוקס על הרוקנרול של היום ותרבות האינדי בכלל. "הטור הראשון מגיע לבירה (לונדון, 01'), אתה מסתכל סביבך והאירוע מלא ילדים בסקיני ג'ינס, חליפות מעונבות וז'קטים צמודים. next thing you know, הלוק הזה נמצא בכל מקום; בג'ינס מרופט ומושרץ, אינדי דיסקו'ז והופעות בכורה בUK של Yeah Yeah Yeahs, White Stripes, Kings of Leon, The Hives ועוד שורת אמני גאראז' שפשוט לא נגמרת, רצה אל תוך המיינסטרים". היו זמנים.

בי סיידס

- אז מסתבר שקייט מוס זוממת לשדך בין אליסון מוצארט (דאד וות'ר, דה קילז) לפיט דוהרטי, הלוא הוא האקס הסופר-מגה מיתולוגי שלה. אני יודע, אני לא רכילאי, וזה אולי קצת מפגר, אבל אם זה יקרה זה יהיה מגניב ביותר.

- ג'וני רוטן החליט משום מה ש"לרדיוהד איכפת רק מכסף". סיי וואט?

- דבנדרה בנהארט ופאבריציו מורטי מוציאים בושם חדש ביחד. סיי וואט (דה פאק)?

- קיילב פולוויל מתוודה בפני SPIN שהוא פוחד שכולם ישנאו אותו באלבום הבא של הקינגז. נכון, אז תיזהר.

- ליאם גאלאגר מתכנן להוציא את האלבום הראשון שלו ללא נואל כבר בקיץ הקרוב, נכון לעכשיו - עדיין תחת השם "אואזיס". סיבה? "we can't find a decent name". אל אלוהים, אם הם לא מוצאים שם נורמלי, לכו תדעו איך ישמעו השירים. ונסיים בתגובה קורעת שמצאתי בNME:

"C, Am, G, F. 'Flying so high, in the sky, you and I". mid tempo, a little beatlesy. there you go Ro. see it's easy. any idiot can write an oasis song. the english nickelback. oashit. shit weller, ocean colour shit, shit pop, definitely shit, what's the story morning shit, be shit now, standing on the shit of giants, heathen shit, don't believe the shit, dig out your shit. shit shit shit. who gives a shit?"

סופ''ש נהדר לכולם,
נתי.
נכתב על ידי , 18/12/2009 11:24   בקטגוריות מוסיקה, מוזיקה  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



95,508
הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , פילוסופיית חיים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לFranky Hoon אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Franky Hoon ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)