לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כלב שחור


מוסיקה, אומנות ותובנות.

Avatarכינוי: 

בן: 33

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2010    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2010

5 רגעי נחת לתחילת השבוע


לא פספסו רגעי נחת לסופ''ש כי הם לא מגוייסים לצה''ל כמוני: סאונדגרדן המאוחדים, הפה של נואל גאלאגר וג'ון פרייטלי בפרויקט חדש.



1. Codeine Velvet Club - Hollywood - הסינגל הפנטסטי הבא משוטט לו כבר מאז ה27 לדצמבר, ומהיום שהוא יצא רציתי להתייחס אליו בבלוג ולא יכולתי מתוקף היותי בעל מדים ירוקים; קודיין וולווט קלאב (או בעברית צחה: "מועדון קטיפת משכך כאבים") הם ג'ון לאולר "פרייטלי" (The Fratellis כמובן) ואנונימית העונה לשם לו היקי. לפני כחצי שנה הודיע פרייטלי על כוונותיו לצאת בקריירת סולו שתשאיר אותו עסוק בזמן ההפסקה עם הפרייטליז. חודשיים לאחר מכן הוקם האתר הרשמי של להקתו החדשה "Codeine Velvet Club" , שהיה מעוטר דיאז בקליפ אקוסטי בלבד לשיר "Vanity Kills" מתוך אלבום הבכורה. הזמן טס ואלבום הבכורה יצא לאור ב28 לדצמבר, וכבר בסינגל הראשון, "Hollywood", ניתן לראות שמדובר בפרויקט הרבה יותר גדול ושאפתני מכל דבר שפרייטלי עשה עד עתה. רק..רגע..אחד..חליפות מהודרות עם ניחוח של פעם..הפקה "ארקייד-פיירית" גרנדיוזית וליווי אורקסטרה..מאיפה..לעזאזל..זה מוכר לי..הממ.. בכל אופן, מקורי, לא מקורי או מקורי באיחור קטנטן ומחשיד - מדובר בפרוייקט ששווה את תשומת לבכם; אני כבר מאוהב, ביקורת בקרוב.

2. אתר רשמי חדש לסאונדגרדן (המאוחדים!) - מי היה מאמין, שבת שמירות אחת בבסיס וכל העולם מתהפך; נדמה כי אתמול הודיע קורנל במסיבת העיתונאים בישראל שאיחוד עם סאונדגרדן לא ריאלי ומצריך הרגשה הדדית של כל הנוגעים בכך; והנה - אדון קורנל מודיע רשמית באתרו ובחשבונו בטוויטר - סאונדגרדן מתאחדת אחרי הפסקה בת 12 שנים. ובמילותיו שלו: "The 12 year break is over and school is back in session". אז מה זה אומר בעצם? סיבוב הופעות? אלבום חדש? אולי סתם חיבוקים ונשיקות במופע חד פעמי וטוטאלי ליים? אבל היי, הו נואוז. כך או כך, סאונדגרדן מתחדשים באתר רשמי ראשון אי פעם. אין בו יותר מדי אפשרויות כרגע, מלבד האופציה להירשם לעדכונים וצפייה בקליפ חדש ל"Get On The Snake" הישן-נושן מ"Louder Than Love". העשור החדש הזה מביא לי גוסבאמפס. וולקם באק!

3. 50 הציטוטים הגדולים של נואל גאלאגר
- וואוו, כמה מפתיע. כבר כמעט ארבעה חודשים עברו מאז פירוק אואזיס, וNME לא מפסיקים להתבכיין, כאילו רק אתמול "What's The Story" יצא אל אוויר העולם והגאלאגרז עוד חמים ובועטים. ובכן, הם לא חמים כבר 15 שנה, אבל הם תמיד דאגו לבעוט בכל מה שזז. עכשיו NME חוגגים "שבוע אואזיס" ומתהדרים במהדורת ספיישל-אואזיס, ואני בטוח שתרוצו לאיביי מיד לאחר קריאת שורות אלו..או שלא. בכל אופן, אחד האתנחתות הקומיות הגדולות ביותר שיש לעולם הזה להציע, הוא לא אחר מהפה הגדול של נואל גאלאגר. מ-"ג'ייזי לא יכול להראות בציבור עם ווייטקוסטר לבנה" ועד "20 שנה אני עושה סמים ועדיין לא הגעתי למצב שאני כ'כ מסטול ואני אומר לעצמי - יודע מה? קייזר צ'יפס מעולים!" - אלו הם 50 הציטוטים הגדולים ביותר של האיש והאגו (או יותר נכון האגו והאיש), נואל פאקינג גאלאגר.

4. 10 הקאברים הטובים ביותר לאואזיס - ואם כבר באואזיס עסקינן, אז אואזיס מאז ומתמיד היו מכונת המנונים-להיטים של הניינטיז, ולא משנה עד כמה מפגרות הן צירופי המילים "Champagne supernova in the sky" - אתה תמצא את עצמך מזמזם את הפזמונים של הגאלאגרז גם אם אתה ממש, ממש לא אוהב אותם. כמוני. מסקנה: אואזיס הם מכרה זהב של קאברים פוטנציאלים, ועם קצת מקוריות, אפשר לעשות פלאים משירים של 3 אקורדים. מרדיוהד ועד MGMT, הנה 10 קאברים אלטרנטיבים טובים במיוחד לאואזיס.

5. The Flaming Lips - Breathe - ואחרי אלבום חדש ומוזר בעליל ("Convinced of the Hex", נא להצטייד באסיד אחרת זה לא יעבוד), לפליימינג ליפס מספיק משעמם בכדי לקבקר את כל "דארק סייד אוף דה מון" של פינק פלויד, בתירוץ אייטיונז חגיגי של "הוצאה מיוחדת לכבוד החגים". יאה, וואטאבר, פשוט תודו שמשעמם לכם, אבל לפחות מדובר באלבום קאברים משובח, והביצוע הנ''ל ל-"Breathe" הפותח הוא הוכחה חיה לכך שהדמיון של השפתיים הבוערות עובד גם שעות נוספות. ובאותה הזדמנות ובהנחה שלא ביליתם עם הפליימינג ליפס בחגיגות הסילבסטר, הנה הזמנה מוזרה לאותו ערב מוזר, שמסוקר גם כאן בSpin.

בי-סיידס

- דה הו ככל הנראה לא יופיעו במחצית הסופרבול, הלוא הוא האירוע הטלויזיוני הגדול ביותר של אמריקה מדי שנה. סיבה? הפגנות ארגונים למען הילד בעקבות פרשת הפדופיליה הישנה של טאונסנד, אף על פי שזוכה מכל אשמה (טאונסנד אסף חומר על מחקר שעשה על פדופיליה ולכן שילם בכרטיס האשראי שלו על כניסה לאתרי טף-פורנוגרפיים לא חוקיים). אז מייקל ג'קסון מביא ביד לילדים בני 10 ואתם סולחים לו, אבל פיט פאקינג טאונסנד שע''פי החוק זוכה מכל אשמה מודח מהסופרבול? איזה עולם מוזר.

- ברוכים הבאים למיני פינה חדשה, "למה גלסטונברי נעשה ליים יותר משנה לשנה". מאירוע הפרקים הקודמים - U2 הדליינרז השנה. והפעם בפינתנו - די אדג': "U2 רוצים להשאיר את חותמם על גלסטונברי לדורות הבאים". או, באמת? איך תעשו זאת בדיוק? בונו ירד מהבמה וינדב שנקל מכל אחד ואחד וישלח במשלוח מיוחד לחולים באפריקה?

- איימי וויינהאוס נעצרה ונמצאה אשמה בתקיפת אדם בתיאטרון. שוב. או, פאק.

- אלבומם החדש של וומפייר וויקנד הודלף לרשת. אבל לא שמעתם את זה ממני.

אני יודע שהבטחתי סיכומי עשור משלי, או לפחות סיכום לשנת 09', אבל אף פעם אין לי מספיק זמן פנוי לכך, גם כשאני בבית. אולי בסופ''ש הקרוב, ווי'ל סי. שבוע טוב (ושנה טובה!) לכולם,
נתי
נכתב על ידי , 3/1/2010 16:51   בקטגוריות מוסיקה, מוזיקה  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



95,508
הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , פילוסופיית חיים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לFranky Hoon אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Franky Hoon ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)