לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כלב שחור


מוסיקה, אומנות ותובנות.

Avatarכינוי: 

בן: 33

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2010    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2010

5 רגעי נחת לסופ''ש


מתחדשים: גורילז, ריצ'ארד אשקרופט; מדריכים: וומפייר וויקנד.



1. Gorillaz - Stylo - אחרי שנה של עבודה אפופת מסתורין, להקתם המצויירת של דיימן אלברן וג'יימי היולט חוזרת באלבום שלישי, "Plastic Beach" שמו. אף על פי שבמהלך השנה האחרונה רבו השמועות על האפשרות לסרט קולנוע שככל הנראה יסמן את סופו של הפרויקט הנהדר הזה, הסרט בוטל (כבר כמה פעמים אז הו נואוז מה יקרה בעתיד) ומארדוק, 2D, המתופף השמן והילדה היפנית הקטנה חוזרים לסיבוב שלישי, ג'אסט לייק אולד טיימז; הסינגל הראשון נקרא "Stylo", והפעם גורילז מארחים את מוס דף ובוב וומאק. האלבום עתיד לצאת ב3 למרץ, ובין השותפים לפרויקט הפעם ניתן למצוא את מיק ג'ונס מהקלאש, דה לה סול והאחד והיחיד - לו ריד בכבודו ובעצמו. השנה הקרובה תהיה פוריה מאוד לגורילז, שכן הפעם גורילז הולכים להיות אחת מלהקות ההדליינרז של פסטיבל קואצ'לה, הופעה נדירה שכן גורילז הופיעו בקושי 3,4 פעמים ובאירועים מיוחדים וחד פעמיים (בעבר כשלו נסיונות לטור עולמי מתוקף הוצאות אסטרונומיות על ויז'ואל אפקטס). אז ורדיקט לסינגל החדש: "סטיילו" הוא מאוד גורילזי, אבל יחסית לסינגל ראשון מתוך אלבום חדש ללהקה שלא שמענו ממנה הרבה זמן, עושה רושם שהפאן קצת נעלם מפניהם של הגורילאז, ואפילו יכולותיו הווקאליות המגניבות של וומאק לא מצילות את הטראק המנומנם הזה.

 

2. טריילר חדש ואפלולי ל-"Plastic Beach" - וחגיגת הגורילות לא נגמרת בסינגל חדש, הנה טריילר מגניב לאלבום החדש.

 

3. אמנות חדשה מג'ימי היולט - כמיטב המסורת ובעקבותיו של אלבום חדש, מגיעים גם ציורים חדשים ורשמיים ככל מהארט של "Plastic Beach", הכוללת דמו לשיר "Broken", שיכלל באלבום. האב פאן!


4. Richard Ashcroft - Are You Ready - למען האמת ריצ'ארד, לא, אני לא מוכן; שנה חלפה מאז האיחוד הסנסציוני של הורב, ושוב אשקרופט מפרק את החבילה, והפעם באופן נאסטי מתמיד, או לפחות כך טוענים שאר חברי הלהקה ("ריצ'ארד זבל, הוא איחד אותנו כיחסי ציבור לקריירת הסולו שלו"). "אר יו רדי" הוא הסינגל החדש של אשקרופט מתוך אלבומו החדש "Redemption" (היי בוב), שיצא ב28 למרץ. ורדיקט? אואזיס מעולם לא התפרקו, הם דיבוק בגופו של אשקרופט.


5. מדריך טראק ביי טראק ל-"Contra" עם עזרא קונינג - יחסי הציבור המשומנים פועלים היטב, והנה עזרא, סולן ערפד סופ''ש במדריך טראק ביי טראק על כל שיר ושיר באלבום. קצת על שיר הנושא, "I Think Ur A Contra": "זו הפעם הראשונה שאני שר שיר שלם בפלצטו. זה שיר הנושא, למרות שחשבנו לקרוא לאלבום קונטרה הרבה לפני שהשיר הזה התקיים. הקונספט היא העובדה שבחיינו תמיד נצטרך לבחור בין A ל-B, רציתי לשקף את העובדה הזו במערכות יחסים". ולא, לא שכחתי טראק ביי טראק משלי, והוא יגיע בפוסט הבא.

 

בי סיידס

 

1. MGMT מפתיעים: "לא נוציא סינגלים מן האלבום השני". סיבה? הגנה על שלמות היצירה באוזני המאזין. "באלבום הזה לא יהיו 'קידס' או 'טיים טו פריטנד'. האלבום כולו הוא יצירה שלמה. מעניין לראות מה ינגנו מהאלבום ברדיו, אם בכלל", אמר בן גולדווסר. זה לא צעד אומנותי שתצפו מרדיוהד לעשות? בכל אופן, קצת מוקדם מדי להרפתקאות כאלו לדעתי. חבל.


2. פול מקרטני חושף כי היה קרוב להיות הבסיסט של דם קרוקד וולצ'רז. לא חושב שהפסדנו הרבה, למען האמת.


3.האם ת'ום יורק הולך להקליט עם הסופרגרופ הנסיונית שלו? כך דווח בNME, כמו כן יש אפשרות להופעת פתע בפסטיבל קואצ'לה.


4. איימי וויינהאוס מקבלת 22 חודש על תנאי בעקבות פרשת ההתפרעות בתיאטרון. גאד דמאט, אני רוצה אלבום שלישי כבר.


5.עוד קצת גורילז לסיום: מרדוק, הבסיסט הבדיוני של גורילז, מאיים "להשתלט על הרדיו האינטרנטי של NME בקרוב" בטוויטר האישי שלו. אוסום.


סופ''ש נעים לכולם!

נתי.

נכתב על ידי , 21/1/2010 17:40   בקטגוריות מוסיקה, מוזיקה  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



95,508
הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , פילוסופיית חיים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לFranky Hoon אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Franky Hoon ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)