לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כלב שחור


מוסיקה, אומנות ותובנות.

Avatarכינוי: 

בן: 33

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2010    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2010

5 רגעי נחת לסופ''ש


יאמי: אלבום חדש לגורילז, עדכון מסאונדגרדן.



1. "Plastic Beach" במלואו, חינמי ברשת - חגיגת קופים; אלבומם החדש של הגורילאז, הלוא הם ג'יימי "אני פסיכי" היולט ודיימן "אני עוד מתון" אלברן, אומנם יוצא לחנויות ב9 למרץ - אך תוכלו להקשיב לו במלואו כבר עכשיו ב-Spin.com. ורדיקט? הייתכן ומדובר ביצירה הכי בשלה, אחידה ומיוחדת של אלברן? המשך, בפוסט הבא. מייבי.

2. Gorillaz - Stylo - מכונית חדשה ומגניבה? צ'ק. עיצוב חדש (ומדהים) לגורילאז? צ'ק. מרדף שגורם ל2D לקלל את היום בו הכיר את מרדוק? יו בט יה! צ'ק. אבל זה לא הכל; אם כל זה לא מספיק, בתפקיד הווילאן התורן מככב לא אחר מברוס פאקינג וויליס. הקליפ החדש לסינגל הראשון מתוך האלבום, "Stylo", נמצא ביוטיוב פחות משבוע והוא כבר זוכה ליותר ממליון צפיות - נתון מדהים לכל הדיעות.

3. "Plastic Beach Online Game" - גורילאז ידועים בהיותם המקבילה ל"לוסט" בכל מה שקשור לקידום מוצר ע''י אינטרנט-גודיז; לא, לא תמצאו כאן אתר מזוייף לחברת מכוניות בשם "Stylo", אבל מה שכן תמצאו כאן הוא משחק מגניב ומוזר במיוחד ב"חוף הפלסטיק" עצמו. המשחק נותן תחושה הרבה יותר מוחשית למקום עצמו פרי מוחו של ג'יימי היולט, וליצירה החדשה של גורילאז כולה.

4. טראק לייב חדש-ישן לסאונדגרדן
- עדכון מהחבר'ה אצל סאונדגרדן המאוחדת: כריס and co ממקססים טראקים מהטור של 96'; בניוזלטר הרשמי הם כותבים: "בטור הזה, הקלטנו את כל ההופעות במטרה להוציאם לאור יום אחד כאלבום לייב, דבר שמעולם לא יצא לאור, עד עכשיו; נחשפנו לחומרים הללו מחדש והופתענו לגלות כמה חומר מגניב ומטורף יש כאן". החבר'ה לא חותמים את הניוזלטר בלי גלימפס מהפרויקט - ספונמאן לייב, 11/30/96 בדל מאר פיירגראונדס. אנג'וי.

5. NME Iconic Rock N Roll Images - והפעם בפינתנו התורנית של NME, הנה גלריית תמונות רוקנרות אייקוניות, פאקינג הנד-פיקד ע''י כל אחד מהסטף-ממברז של המגזין. ליברטינז, סטרוקס, ביטלס וחברים, כולם מככבים בתמונות נדירות ומודפסות, ניתנות לקניה באתר הפוסטרים למוזיקה "סוניק אדישנז". האב פאן.

סופ''ש נעים לכולם,
נתי.
נכתב על ידי , 5/3/2010 12:12   בקטגוריות מוסיקה, מוזיקה  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



95,508
הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , פילוסופיית חיים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לFranky Hoon אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Franky Hoon ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)