לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כלב שחור


מוסיקה, אומנות ותובנות.

Avatarכינוי: 

בן: 33

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2010    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2010

5 רגעי נחת לסופ''ש


ובכן, רציתי להמשיך בביקורת על גורילז אבל לא הספקתי, ומאחר ואני סוגר את השבת הקרובה, אי אפשר לעזוב ללא רגעי נחת;
באים מוקדם מן הרגיל: מג'מט, דאפט פאנק, ווייט סטרייפס וזואי דשנאל.



1. MGMT - Flash Delirium: סו, כולם גועשים סביב הטראק החדש של מג'מט, "פלאש דליריום" (טירוף של פלאש בעברית צחה). אם תשאלו אותי, פיצ'פורק הגדירו את זה בצורה הטובה ביותר, ותסלחו לי על היותי עצל מדי בכדי לתרגם: "The new song by psych-rock duo MGMT features flutes, horns, and about seven different sections that reference doo-wop, old school rock'n'roll, electro balladry, Ariel Pink-style lo-fi, wall-of-Spector pop, and the Beatles at their most high. All in four minutes and sixteen seconds!". פשוט לא ניתן להגדיר את זה אחרת; 40 שנה של רוק במגוון סוגיו, מסרף רוק ועד פרוג, דחוסים בתוך 4 דקות ו16 שניות, ואין מאושר ממני; אז ורדיקט אתם רוצים? פאקינג אפיק, דפנט מג'מט, אט סטרה אט סטרה. ונוסיף עוד תגובה אחת שנתקלתי בה בבלוג של NME בעקבות הטראק: "השיר הזה הוא כמו קופסת אוצר, מטמון שבכל פעם שתפתחו אותו תמצאו בו משהו חדש". "Congratulations", אלבומם השני של בן ואנדרו, נוחת במדפים ב12 לאפריל; פסח שמח יהיה כאן.

2. She &amp; Him - In The Sun: אחרי שהוכיחה שהיא יותר משחקנית מגניבה וסמל אופנה, הוכיחה זואי דשנל באלבום הבכורה להרכב הפולק שלה "She &amp; Him" שהיא גם שרה לא רע בכלל; קחו את זה לדוגמה, 2 וחצי דקות של זואי עושה בריאן ווילסון. עכשיו, אלבומם השני של הצמד (עם שם כמו "שי אנד הים" לא צריך להיות גאון בכדי להבין שמדובר בצמד, ובתפקיד ה"אברית'ינג אלס" נמצא הפעם המוסיקאי המחונן מת'יו וורד). אבל אחרי אלבום בכורה חביב פלוס, הגיע זמנה של זואי להוכיח עוד כמה כישורים - ריקוד למשל; כן, זואי החליטה להיות בריטני ספירס בקליפ לסינגל החדש "In The Sun", מתוך האלבום הבא של שי אנד הים, "Volume Two". על המדפים ב17 למרץ.

3. White Stripes - Under Great White Northern Lights: אז על הטריילרים, המהדורה המוגבלת של הDVD ושאר ירקות לסרטם החדש של הוייט סטרייפס, כבר דיברתי; אבל מה לגבי פורמט הCD? הטור הקנדי מ07' והמידייט קלאסיק לכל הדיעות, יוצא גם כאלבום לייב עם הטראקים המובחרים מתוך הטור המטורף הזה - ועכשיו ניתן להקשיב לאלבום כולו בסטרימינג אונליין בNPR; האלבום, הDVD ושאר הירקות יוצאים ב16 למרץ. לא יכולים לחכות לסרט? ברור שלא, כי הוא לא יוצא כאן בקולנוע ; נסו להזמין אותו מהאתר הרשמי, או שתחפשו דרכים יצירתיות יותר.

4. כמה עצמות מהאלבום הבא של Daft Punk: אלבומם האחרון של צמד הצרפתים החצי ביונים דאפט פאנק, יצא ב04'; והנה, סוף סוף, יריקה לכיוונינו מתוך היצירה הבאה שלהם. הפעם מדובר בסאונדטראק לרימייק של "טרון", סרט סופר-אווסום שילדי אייטיז גדלו עליו, בעיקר החנונים. הנה הטריילר החדש שאולפני דיסני שחררו. ורדיקט? מוקדם מדי.

5. Black Rebel Motorcycle Club - Beat The Devil's Tattoo: והנה סינגל חדש מתוך אלבומם החדש של גיבורי האינדי החדשים-ישנים של סאן פרנסיסקו, בלאק רבל מוטורסייקל קלאב, או בקיצור BRMC; החבר'ה זכו לתהילה מחודשת ותשומת לב רבה יותר בשנים האחרונות, חלק לא מבוטל מההצלחה שייך לבמאי כריס וויץ בעקבות אימוץ טראק לסאונדטראק האחרון של טוויילייט; "Beat The Devil's Tattoo" הוא שיר הנושא מתוך האלבום החדש בעל אותו שם, בחנויות עוד משלשום למעשה, 7 למרץ.

אם ירצה המארדוק ניקאלס - עוד הסופ''ש הזה והיישר מן הבסיס, רשמים מתוך "Plastic Beach".
סופ''ש נעים לכולם,
נתי.
נכתב על ידי , 10/3/2010 21:20   בקטגוריות מוסיקה, מוזיקה  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



95,508
הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , פילוסופיית חיים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לFranky Hoon אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Franky Hoon ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)