לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כלב שחור


מוסיקה, אומנות ותובנות.

Avatarכינוי: 

בן: 33

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2010    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2010

MGMT מביאים את "ברכותיי" לסיקרט שואוז




כפי שמדווח פיצ'פורק, אתמול ביצעו אנדרו ובן את "Congratulations" כמעט במלואו, בסיקרט שואו במנהטן. הנה הסיפור בקצרה: שבוע שעבר נפתח האתר "Whereismgmt.com", בגדול - אתר שאין בו כלום מלבד רמזים לסיקרט שואו הבא של מג'מט. אם אתם פסיכופטים (כמוני) בטח שמתם לב בזמן אמת בטוויטר/פייסבוק להודעות בסגנון "Attention MGMT Fans near NYC, this is where you wanna be heading right now, Password: Kitten" כולל כתובת כלשהיא בניו יורק. מספרים שואן גדול בו נהג אנדרו סחב איתו כמה היפסטרים להופעת פתע כלשהיא. היו כבר 2 הופעות כאלו. עכשיו, הלינק שנתתי למעלה כולל כמה סרטונים עם איכות לא רעה בכלל מאותם סיקרט שואוז, וזה מעלה אצלי שאלה אחרת בכלל; דליפות לייב (או בכלל) לאלבומים מצופים - אר יו אינטו איט? אני זוכר למשל את הסרטונים הנוראיים מהלייב דיביוט של ג'וליאן קאזאבלנקס בטוקיו, סוליקו לראשונה עם להקת הסיק סיקס שלו; לא יכולתי להתאפק, האיכות הייתה נוראית ולא הבנתי כמעט כלום מן המתרחש. בגלל שאני פאנבוי מלוכלך לא באמת חששתי שההקשבה הראשונה שלי לאלבום תיזוק; ובכל זאת, משהו בטוח והחריב את החוויה שיכלה להיות לי אם הייתי מקשיב לאלבום מיד לאחר שקניתי אותו, בלי לייב ליקס ליוטיוב, אפילו בלי טריילרים ושאר השיט בסגנון; כרגע אני בוחר לא לצפות בסרטונים, אבל היי..זה יכול להשתנות עוד 5 דקות; מה איתכם? מתאפקים עד שתורידו את האלבום מהדלפק, או שאתם ספוילר'ז באד אסס?
נכתב על ידי , 15/3/2010 18:13   בקטגוריות מוסיקה, מוזיקה  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



95,508
הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , פילוסופיית חיים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לFranky Hoon אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Franky Hoon ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)