לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כלב שחור


מוסיקה, אומנות ותובנות.

Avatarכינוי: 

בן: 33

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2010    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2010

ברכותיי טים ברטון; אנסת את לואיס קארול.





הו כן, אנסת אותו ללא רחמים; לקחת דרקון ענק שהשאלת מ"שר הטבעות" ודחפת אותו עמוק לתוך התחתונים של עליסה, פעם ילדה תמימה - היום נערה פמיניסטית בשנות העשרה. איך יכולת? איך יכולת להשחיר את השמיים של ארץ הפלאות?!? איך לעזאזל *זהירות ספוילר* שינית את וונדרלנד ל"אנדרלנד"?! מדוע אתה תמיד חייב לדחוף את החוש הקריפי שלך לכל דבר, למה אתה חושב שכל יצירה תתאים לחזון האפל שלך?! ג'יזס, "אנדרלנד"?! זה נשמע כמו פארודיה על הנוסחה הרפדטיבית שלך! והנה אתה מוכיח שזה באמת כך!! ואני אהבתי אותך מאוד, ברטון; ריגשת אותי לידי דמעות ב"אדוארד והמספריים", הפכת את "סוויני טוד" לאופרת רוק מצמררת והנפשת בצורה מושלמת את "צ'ארלי בממלכת השוקולד". אבל למה אנסת את לואיס קארול?! למה?! מה הוא עשה לך?! לא רק שעצם הבחירה לשנות את העלילה היא בחירה מטופשת ומחללת את רוח הקודש של הספר, אלא שגם העלילה החדשה גרועה בפני עצמה; הסרט פשוט משעמם, לא משעשע ומרתק כמו הספר או הסרט הישן, חסר מעוף ובעיקר - צפוי. מאוד צפוי. ואפילו ג'וני דפ לא מציל את הסרט הזה..אוי, ג'וני..איך גיבורים נפלו..

למה?!? למה אלוהים?!? איך הפכנו מזה:



לזה!!



אלוהים ישמור!! האם עיניי מטעות אותי?! האם עליסה היא עכשיו אליס ר.טולקין?! מה זה?! מההה זההה?? לעזאזל ברטון, למה השחרת את שמי ארץ הפלאות?! למה?! אני רוצה החזר כספי, אני רוצה להחזיר את השעתיים שבזבזתי מהחיים שלי על הסרט הנוראי הזה, בבקשה, מישהו! יותר משזה סרט גרוע ומשעמם, זוהי פשוט אכזבה נוראית ופספוס שלא יתואר; אליס אין וונדרלנד, ג'וני דפ כמאד הטר ואפילו ספיישל אפקטס בפאקינג 3D..הזדמנות כזו לא תחזור על עצמה לעולם (או לפחות לעוד הרבה הרבה זמן, במונחים של הוליווד - יובל בערך, או לפחות עד שתגיע טכנולוגיה שבה אנחנו חלק מהסרט או משהו כזה), לעולם לא נזכה לצפות בסרט עכשיווי ולא מצוייר ראוי והולם לסיפור הילדים הנפלא הזה; רוח הספר לא חגה ולו לשניה אחת בסרט הנוראי הזה! כל טיפת טירוף או חוסר היגיון מפתח-דמיון שכ'כ אפיין את הספר הנפלא הזה, פורק לרסיסים ע''י החזון הקר והמחושב של ברטון; מלכת הלבבות נרשעת כי "אחותה" המלכה הלבנה היא בעלת הכתר, והיא יפה ממנה; אליס באה מלכתחילה לארץ הפלאות (או יותר נכון, "אנדרוורלד" ) כי היא צריכה להציל אותה מהרס עצמי; והכי נוראי: הכבען המטורף כבר לא מטורף; במקום לחוד חידות ולחרוז חריזות הכבען (שמסתבר שהוא מכין בכלל כובעים למחייתו ) הוא עכשיו ביצ' בכיינית שככל הנראה נאנס מתי שהוא במהלך חייו, ומעניין מאוד ע''י מי..



אתה!! יו בסטרד..חתיכת...ארררררר!!!

לעזאזל!! אני כ'כ עצבני עכשיו!! זה היה פשוט סרט נוראי!! הרס לי את החשק לרגעי נחת, זה יבוא מחר כי אני עצבני מדי!!
לילה טוב לכולם חוץ ממני כי שלי כבר אבוד,
נתי
נכתב על ידי , 18/3/2010 22:49   בקטגוריות קולנוע, סרטים  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



95,508
הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , פילוסופיית חיים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לFranky Hoon אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Franky Hoon ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)