לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כלב שחור


מוסיקה, אומנות ותובנות.

Avatarכינוי: 

בן: 33

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2010    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2010

5 רגעי נחת לסופ''ש


ראשית נפתח בהודעה מתבקשת, הנידון הוא כמובן ארקטיק מאנקיז - הפוסט של אתמול הוא חגיגת 1 באפריל, אני מתנצל אם פגעתי במישהו, אבל אם נפגעתם כדאי שתבדקו את חוש ההומור שלכם; דבר שני, פשוט לא להאמין איזה באזז יכולה לייצר אפילו ידיעה מפוברקת בבלוגספירה. קיבלתי אפילו כמה טלפונים מבולבלים לבסיס. כנראה שכשמדובר בדבר שאנחנו כ'כ רוצים, כמו ארקטיק בארץ הקודש, אנחנו נאמין לו בכוח; אז עכשיו, אולי כדאי פשוט לעבוד בכדי לגרום לזה לקרות.

ועכשיו, קצת נחת. לא האמינו למילה שלי אתמול: MGMT, ליברטינז, סלאש וג'יימי לידל.



1. MGMT - Flash Delirium: "פלאש דליריום", הלוא הוא הסינגל הראשון מתוך אלבומם החדש של מג'מט "Congratulations", הוא טראק מופרע והזוי בפני עצמו, אבל כנראה שזה לא מספיק; עכשיו שוחרר לרשת הקליפ החדש שלו, ששם את השיר הזה באור חדש ומופרע לא פחות. אנדרו ובן מגיעים למסיבת בית לכבודו של בן, אך מה באמת עומד מאחורי המסיבה, ואיזה סוד שומר בן? (אני מרגיש כמו ההוא מ-"Previously on LOST"). האב פאן.

2. Julian live on Jimmy Fallon - River of Brakelights: אם למישהו עדיין לא הספיק מאינספור רגעי הנחת שאני מספק כאן מג'ולס, על אחת כמה וכמה קטעי לייב - הנה עוד אחד לאוסף; והפעם: "River of Brakelights" (ככל הנראה הסינגל הבא) בתוכניתו של ג'ימי פאלון. עיבודי הלייב של הלהקה של ג'וליאן הוא הדבר הכי יצירתי ומרתק שיצא לי לראות לאחרונה.

3. Jamie Lidell - The Ring: לג'יימי לידל, נסיך האלקטרו-סול-פ'אנק הבריטי, זה שאף אחד לא יאמין לך אם תגיד לו שהוא -אשכרה- לבן, מתכונן לקראת יציאת אלבומו החדש "Compass" עם סינגל וקליפ טריים לשיר "The Ring". ורדיקט? אחרי נטישת האלקטרו והביטים הביזארים באלבומו הקודם "JIM", כבר מ2 השניות הראשונות של השיר עושה רושם שנקבל עוד קצת ווירד שיט ממוחו הקודר של לידל, מהול בהרבה, הרבה פ'אנק ונשמה.

4. ראיון האיחוד של הליברטינז - אז הליברטינז מתאחדים לקראת וואן-אוף גיג בלא אחר מאשר פסטיבל רדינג ולידס, ואין כמו NME לראיון הראשון מזה 5 שנים עם פיט וקארל המחובקים. הראיון המלא נמצא באישו האחרון של המגזין, אך כאן תוכלו למצוא סרטון קצר מהפוטושוט.

5. אלבומו החדש של סלאש בפרי סטרימינג - הרבה לפני 10 במאי, יציאתו הרשמית של אלבום הסולו הראשון של הגיטריסט הכל-יכול, תוכלו לשמוע את אלבומו החדש חינם אין-כסף בAOL. באלבומו החדש סלאש מארח הרבה אורחים מגניבים ומגוונים, מכריס קורנל ועד פרגי (שמפתיעה לטובה בשיר שלה).
נכתב על ידי , 2/4/2010 19:26   בקטגוריות מוסיקה, מוזיקה  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



95,508
הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , פילוסופיית חיים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לFranky Hoon אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Franky Hoon ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)