לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כלב שחור


מוסיקה, אומנות ותובנות.

Avatarכינוי: 

בן: 33

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2010    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2010

ניו אקט: Sleigh Bells





לפני כמעט חודשיים, לא יכולתי שלא להיתקל במספר רב של להקות חדשות ותוססות, או באנגלית-אינדית-וצחה: "ניו אקטס". הבריטים סיפקו "סמית'ס אפלים" עם ה-The XX שבדיוק פרצו למיינסטרים, חשבתי לשפוך עליהם מעט אור לפני הרבה זמן, אבל עכשיו כולם מכירים את "Crystalised" בזכות הפלייליסט של גלגל'צ; בנתיים, בצידו השני של הכדור, נראה כאילו האמריקאים מכתירים את ברוקלין לבירת הרוק החדשה (למעשה זוהי אמת לאמיתה מזה זמן רב, אבל גם ברגעים אלו ממש היא ממשיכה להזרים דם חדש לורידי האינדי). בהתחלה חשבתי לעשות פוסט אחד שיסכם את כל הניו אקטס ל2010 ששווה להכיר; אח'כ פשוט נדלקתי על להקה אחת ספציפית אותה תכירו מיד, ולכן אני פשוט אתחיל פורמט חדש של ניו אקטס, מדי שבוע אני אשתדל להכיר לכם ניו אקטס 'ראונד דה גלוב שכדאי ואף רצוי להכיר, כי ייתכן וזהו הסאונד של העשור הקרב ובא. פור דה טיימ ביינג, נא להכיר את "Sleigh Bells" (פעמוני מזחלת).

"סליי בלז" הוא צמד אלקטרו-פופ/פוסט-פאנק בן-בת ברוקלינאי (לייק דה) שמורכב מאלכסיס קראוס (ווקאלז, שואו, SEXYNESS) ודרק מילר (גיטרה, אברית'ינג אלס). מה שכ'כ מפתיע ברייז-טו-פיים של סליי בלז, היא העובדה שמדובר בצמד שעד לא מזמן בכלל לא היה חתום (היום הם חתומים בלייבל של מ.י.ה, "N.E.E.T", ואלבום הבכורה שלהם צפוי לצאת במהלך 2010), ועם בקושי 6-7 דמואים שהוקלטו בביתו של דרק פלוס כמה לייב שואוז, הם הספיקו לייצר באזז מטורף בניו יורק, בבלוגספירה, ולקצור מחמאות מהניו יורק טיימז, NME והרולינגסטון - כולם מסכימים פה אחד, "סליי בלז" הם הדבר החם הבא שיש לברוקלין להציע. בניגוד להרבה סיפורי פורמציה, הסיפור של סליי בלז משעשע במיוחד; אלכסיס ואימה אכלו ארוחת ערב במסעדה בה דרק מילצר, ודווקא אמא של אלכסיס שיחקה את תפקיד הלקוחה הפלרטטנית; מתוך כמה החלפות מילים, לדרק נפלט שהוא בדיוק בחיפוש אחר סולנית לפרויקט המוזיקה החדש שלו. אמא של אלכסיס פשוט לא יכלה להתאפק וישר הציעה את בתה, זמרת מחוננת מגיל צעיר. חושבים שזה נגמר כאן? ממש לא, החלק המצחיק מתחיל רק עכשיו: אלכסיס הייתה חברה בלהקת בנות בשם "Ruby Blue"; דרק היה חבר בלהקת הארדקור העונה לשם "Poison the Wall". חיבור מעט לא שפוי הייתי אומר, אבל מגניב בהחלט. הנה סרטון נהדר של "אמפליפייד" ABC עם אלכסיס ודרק, שמספר את כל הסיפור שלהם עד כה.



כאמור, אלכסיס ודרק יוציאו את אלבום הבכורה שלהם במהלך השנה הקרובה. אין דה מינווייל, תוכלו לבלוס את מה שיש לרשת להציע, וזה או המייספייס של סליי בלז, או חיפוש בגוגל שפחות או יותר יעניק לכם כמה תוצאות לבלוגרים נלהבים עם EP הדמו'ז אשר נקרא "2HELLWU". ורדיקט קצר: השיר הראשון שתפס אותי בסליי בלז הוא "Ring Ring", השיר הכי סקסי שיצא לי לשמוע בזמן האחרון, שנשמע לי כמו לילי אלן על חופן של קראק; "Crown on the Ground" הוא כשפרודיג'י פוגשים את מכנסי העור הסקסיים של אלכסיס; אומנם מעט מעצבן מעצם היותו ארוך עד אין קץ, אך אל לנו לשכוח שמדובר סה'כ בכמה דמואים. גם "A/B Machines" הוא להיט רייב פוטנציאלי; "Infinity Guitars" ו-"Holly" הם הטראקס הכי מגניבים שקרן או מעולם לא הוציאה; "2HELLWU" נותן פרשנות חדשה למינימליזם שהווייט סטרייפס הביאו למיינסטרים לפני קרוב ל10 שנים, הפעם בליווי סינת' וריף גיטרה אחד ומסכן שחוזר שוב ושוב ושוב, ובכל זאת מצליח להישמע רענן. "סליי בלז" הם ללא ספק הדבר הכי מעניין שיצא לי לשמוע לאחרונה, מעין היפ-הופ/פופ שמשולב בפוסט-פאנק ומטאל-ברייקס, ועוד שלל מילות מפתח שפשוט חבל לזרוק סתם כך - תנו להאזנה לעשות את זה בשבילכם.



המשך חג נעים לכולם,
נתי.
נכתב על ידי , 5/4/2010 12:27   בקטגוריות מוסיקה, מוזיקה  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



95,508
הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , פילוסופיית חיים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לFranky Hoon אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Franky Hoon ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)