לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כלב שחור


מוסיקה, אומנות ותובנות.

Avatarכינוי: 

בן: 33

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2010    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2010

5 רגעי נחת לסופ''ש


אתמול שתיתי בירה יפנית ב"Nara" קניון רחובות וזאת בירה בת זונה: קלקסונז, וומפייר וויקנד, ארקייד פייר.



1. Klaxons - Flashover: ראשית, מקלקסונז אני בדר'כ סולד; מאלבום הבכורה שלהם לא התלהבתי, ולמרות שהם חלק לא מבוטל מהעידן החדש של הניאו-פסיכדליה, לא משנה כמה שלושת הבריטים ההזויים הללו יטענו שהם יותר סייקדליק מFAKEדליק, הם תמיד יראו לי כמו פארודיה מביכה, שלושה נערי אימו שממש במקרה חושבים שהם אנימל קולקטיב עם גיטרות; אבל הערות ביניים זה לא מספיק, ולכן יש גם סיפור אישי שתמיד הפריע לי להיות אובייקטיבי ולהתרכז במוזיקה. "חבר של חבר שלי" (זה נשמע דבילי אבל זה באמת המקרה) פגש אותם לפני שנתיים בלונדון. נלהב מהלהקה, תוך כדי השיחה הוא סיפר להם שהוא מישראל; מיד לאחר מכן אחד מהם פלט, "Oh..you mean Palestine right?". הם פנו לאחור והמשיכו בדרכם. ובכל זאת, דברים משתנים; שנתיים אחרי כן אולי משהו השתנה בגישה, אולי בניגוד לכוס-תה-לו-אים כאלה ואחרים, יש אמנים שמסוגלים לעשות הפרדה בין דיעותיהם הפוליטיות לאהבת האדם הפשוט לתרבות ומוזיקה, ובין העם עצמו (שצורך ומעריך את האומנות שלך) למדיניות ממשלתו; אולי כזה המצב עם הקלקסונז, ובעוד שבוע בדיוק הם ינחתו בישראל להופעה אחת בפסטיבל "פיק.ניק". קצת יותר לעניין, הקלקסונז עומדים לצאת באלבום חדש שכבר נגנז שנה שעברה ע''י לייבל הלהקה בטענה שהוא "יותר מדי נסיוני"; אחרי הקלטה ועריכה מחודשת, הקלקסונז מוציאים לרשת שיר חדש מתוך האלבום, "Flashover". ורדיקט? מעניין במיוחד, עיבודי הגיטרה הסטריקטים גורמים לטראק להישמע כמו ארקטיק מאנקיז על אסיד, אבל מה שבאמת חשוב הפעם היא העובדה שהאסיד נמצא במינון נכון, ולא מושפרץ לכל עבר באופן מגוחך כמו באלבום הקודם; האב פאן.

2. Vampire Weekend - Jonathan Low: האנשים מאחורי הצ'יק פליק המצליח בהיסטוריה "טוויילייט" ממשיכים להפתיע, ואחרי שכבר נודע לכולנו על הסאונדטראק המעולה הבא, שיכלול בין היתר שירים מהדד וות'ר, מיוז (לייק דה) ופלורנס אנד דה מאשין, עכשיו מתחילים לצוץ ברשת גם השירים עצמם; ואחרי מיוז, עכשיו זה תורם של וומפייר וויקנד.

3. Vampire Weekend - Holiday: אבל אם כל הכבוד לטווילייט, היר'ז דה ריל דיל; באופן צפוי מאוד ואחרי רמיזה בקליפ הקודם, הסינגל הבא של וומפייר וויקנד הוא "Holiday" הקליט והפופי ביותר (למרות המסר הפוליטי) באלבומם השני "Contra". הסינגל מלווה ב(עוד) קליפ מגניב במיוחד, והפעם הארבעה יוצאים לקרוע את מיאמי על חופיה ומסיבותיה, מחופשים לנשיאי ארה'ב הראשונים או..סאמת'ינג לייק דאט; אם זה לא מספיק, אז יש גם מכות בסוף. וומפייר וויקנד הם רשמית הלהקה הכי יצירתית בתעשיית המיוזיק וידאוז נכון לעכשיו.

4. Arcade Fire NPR Interview: אחרי הטיזר הקטנטן שבוע שעבר, ארקייד פייר מתראיינים לרדיו NPR ובין היתר משמיעים בבכורה עולמית את 2 השירים החדשים, "The Suburbs" ו-"Month of May". בלינק הבא תוכלו לשמוע את הראיון כולו פלוס השירים החדשים, קובץ של 40 דקות סה''כ; האלבום החדש, אגב, יקרא גם הוא "The Suburbs". את השירים עוד לא הספקתי לשמוע, לכן את הורדיקט תצטרכו לקבוע בעצמכם קודם ואולי גם לשתף אותי בו כאן למטה.

5. NME's 30 Legendary Gigs: אתמול לפני 20 שנה הופיעו הסטון רוזס בספייק איילנד, וכדי לציין את האירוע הזה NME מוציאים גלריה נפלאה עם 30 הופעות אגדיות לאורך השנים, מהרופטופ קונצרט של הביטלס ועד נירוונה לייב ברדינג; שווה להציץ ולקרוא.

סופ''ש נעים לכולם,
נתי.
נכתב על ידי , 28/5/2010 10:56   בקטגוריות מוזיקה, מוסיקה  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



95,508
הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , פילוסופיית חיים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לFranky Hoon אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Franky Hoon ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)