לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כלב שחור


מוסיקה, אומנות ותובנות.

Avatarכינוי: 

בן: 33

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2010    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2010

5 רגעי נחת לסופ''ש פתיחת מונדיאל


לא באמת חשבו שהבלוג הזה יפסח על החגיגה: קסביין, ראסל בראנד, נואל גאלאגר, ליאו מסי.



1. NME's World Cup Special: תרצו או לא, כדורגל מקושר היטב לעולם הרוקנרול, מ"מט באזבי" (שחקן עבר אנגלי) ב"Dig It" של הביטלס, דרך קהלים עצומים ששרים "A BIG FUCK OFF TO MAN UNITED" בהופעות של אואזיס (אוהדי מנ.סיטי מושבעים) ועוד אינסוף מוזיקאים שמביעים את אהדתם לקבוצותיהם ואהבתם לכדורגל בצורה כלשהיא (הל, פיט דוהרטי משחק באחת מן הליגות הנמוכות באנגליה, את זה אתם יודעים??). לעיתים נשאלת השאלה: האם כדורגל, או ספורט בכלל, יכול להחשב כצורת אומנות? בעיניי, זה לא כ'כ נכון, צריך להגדיר את זה אחרת: אומנות וספורט הם שני ביטויים שונים לנשמתו של האדם. הספורט ניחן באיכויות רבות שלא ניתן למצוא בדבר הכ'כ גדול ורחב הזה שנקרא אומנות, וכמו כן באומנות תמצאו דברים רבים שלא ניתן למצוא בספורט. בספורט מגלים תושייה, כושר מנהיגות, תהליך קבלת החלטות מהיר ומפגן מדהים של המוח, כוח הרצון והגוף האנושי; את כל זה, ובעיקר בכל הקשור לפן הפיזי ומפגן הגופניות - לא תמצאו באומנות, אולי מלבד ריקוד; אך אין זה אומר שספורט ואומנות אינן ניזונות זה מזה, וזה כל היופי שבדבר: ספורטאים מקבלים אינסוף זריקות מוטיבציה במוזיקה ובאומנות, ואילו אומנים רבים מקבלים השראה רבה ממפגני ספורט שעולים על כל מגבלה אנושית - וחוזר חלילה. אם כן, סוף סוף מגיע לו המונדיאל, מהאירועים הגדולים, המרגשים והיקרים ביותר בכדור הארץ, קיבוץ עמים ותרבויות מכל רחבי הפלאנטה שמוצאים מכנה משותף אחד - פאקינג כדורגל. אז המונדיאל מגיע פעם ב4 שנים והפעם הגביע הקדוש נמצא בדרום אפריקה, ובאישו האחד לפני אחרון של NME התראיינו סרג'יו פיזורנו (גיטריסט קאסאביין) יחד הקומיקאי הבריטי ראסל בראנד על אהבה לכדורגל, המונדיאל בדרום אפריקה וכל מה שמסביב; לכבוד כתבת השער והאישו המיוחד, NME מציבים עמוד מיוחד שמוקדש כולו למונדיאל, הכולל תמונות של קסביין עם חולצת הAway החדשה של אנגליה (שהוצגה לראשונה לעולם ע''י קסביין עצמם בהופעתם בצרפת), סרטונים ואפילו בלוג, ומסתבר שיש לכתבי NME מה לומר על המונדיאל.

2. Robbie Williams ft.Russell Brand - Three Lions: חוץ מכתבת שער עם פיזורנו, ראסל ברנד מתפנה להשתעשעות אחרת והפעם עם כוכב הפופ-רוק רובי וויליאמס בביצוע חדש לשירת ההמנון הידוע של נבחרת אנגליה במונדיאלים, "Three Lions". מאוד צ'יזי, מאוד (מאודדדד!) בריטי, אבל בעיקר - מאוד מצחיק שהם עדיין חולמים! (אוהד ארגנטינה מושבע, מצטער).

3. Dizzee Rascal - Shout for Eangland: והנה עוד בריטי שמוציא סינגל צדקה לכבוד נבחרתו; דיזי רסקל, הראפר הכי מגניב באנגליה מאז שמייק סקינר ירד למחתרת, מסמפל את "Shout" הגייטיזי לצד קריאות כדורגל לכבוד אנגליה, מישמאש מוזר וחביב, בעיקר מאוד מצחיק.

4.Noel Gallagher - My World Cup:
נואל גאלאגר, האיש, האגדה והפה הגדול - הוא כבר ממזמן פרשן כדורגל לכל דבר. תמצאו אותו בכל אולפן כדורגל שמכבד את עצמו בפריימר ליג, זורק מילה פה ושם ובעיקר - מביע את שנאתו הרבה למנ.יונייטד. הנה הראיון של נואל לתוכנית "My World Cup" האנגלית (שזוכה כמובן לגירסה משלנו בספורט 5 למי ששם לב), בו הוא מפרגן במפתיע לארגנטינה ב78', ומספר על אחד המשחקים הטובים ביותר שראה בחייו - ה2:0 של איטליה על גרמניה במונדיאל 06' (ידעתם שנואל חבר טוב של אלסנדרו דל פיירו?).

5. Shakira - Waka Waka: ונקנח בסינגל הצ'יזי מכולם, החדש והרשמי של מונדיאל 2010 בדרום אפריקה מבוצע ע''י לא אחרת מאשר שאקירה, שבקליפים האחרונים שלה הראתה יותר כישורי חשפנות וטיזינג מאשר כישרון מוזיקלי כלשהוא (ולאחרונה גם עירבה במפגני ההוללות גם את טניסאי העל נדאל, ג'יזס..אני מקנא בו), ובכל זאת - ביצוע לא רע לשיר פופ מטופש אבל חביב, שמעביר באופן מבדר ומספק את היופי שבטורניר הגדול מכולם - המונדיאל. אבל הכי חשוב - מסי נמצא כאן!!!!!!



VAMOS ARGENTINOS!!!!!
מונדיאל שמח לכולם,
נתי.
נכתב על ידי , 10/6/2010 23:32   בקטגוריות מוזיקה, מוסיקה  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



95,508
הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , פילוסופיית חיים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לFranky Hoon אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Franky Hoon ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)