לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כלב שחור


מוסיקה, אומנות ותובנות.

Avatarכינוי: 

בן: 33

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2010    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2010

5 רגעי נחת לסופ''ש


כי חייבים לנוח אחרי אבט''ש: מג'מט, ברוקן בלז, פלורנס אנד דה מאשין



1. MGMT - It's Working: אז נעדרתי לשבועיים. בשבוע האחרון הייתי באבט''ש ונראה כאילו "רגעי נחת" פשוט נערמו והפכו לכדור שלג אחד גדול, שהקשה עליי להחליט מה לשים פה, אבל כמה בחירות היו ברורות מאליהן; בהנחה שכבר נתקלתם בחלק מהדברים, הנה בכל זאת הקליפ החדש של מג'מט לסינגל החדש "It's Working" הפנטסטי. "זו ההרגשה הזו כשאתה מצליח לתפוס גל, ואתה פשוט מרגיש את זה - זה עובד", הסביר אנדרו לא מכבר על יצירת הסרף-רוק הזו; אבל כצפוי מבן ואנדרו, הקליפ החדש של מג'מט הוא כל דבר אחר מלבד השיר עצמו; מה קורה בקליפ? אין לי מושג. האם הוא מגניב? כן. האם הוא מעביר בי את אותן אמוציות שהאזנה בלבד מעבירה בי, למרות שהקליפ מקושקש? משום מה, התשובה היא כן. האב פאן.

2. Broken Bells - The Ghost Inside:
ברוקן בלז, אשר מורכבת מדיינג'ר מאוס וסולן השינז ג'יימס מרסר, היא אחת מאותן להקות חדשות ומעולות שבאורך פלא עדיין לא יצא לי לדבר עליהן כאן (או כפי שנהוג לומר בצה''ל - תקלה). כך או כך, אלבום הבכורה של ההרכב הבלתי-צפוי הזה (סלף טייטלד) קיבל שבחים ואינסוף חיבוקים מפיצ'פורק והחבר'ה, ואחרי הצפה ב"MTV Rocks" של הקליפ לסינגל הראשון "The High Road", הגיע הזמן לשפוך קצת אור על הסינגל החדש "The Ghost Inside" עם קליפ לא פחות ביזארי מהראשון שהצגתי כאן. חשוב לציין - "The Ghos Inside" הוא שיר קליט ומתאים לרדיו אבל הוא כעין וכאפס לעומת האלבום כולו, מעט "גרואו-און יו" פינק פלוידי שכזה אבל שווה כל רגע, גיב איט אה טריי (אם עוד לא ניסיתם כמובן).

3. Florence and the Machine - Strangeness and Charm:
כבר למעלה מחודש שפלורנס מבצעת את אחד משיריה החדשים שיופיעו באלבומה הבאה, ומשום מה התעלמתי. בדיעבד, והנה הורדיקט שלי, אני חושב שזה כי פשוט השתעממתי; למרות זאת החלטתי לשים את השיר הזה כאן, כי הככל-הנראה-הסינגל-הבא של פלורנס הוא לא שיר גרוע, ופלורנס היא תופעה תרבותית בפני עצמה אז יהיה קצת קשה להתעלם מהצעדים הבאים שלה; בכל אופן, "סטריינג'נס אנד צ'ארמ" הוא "שיר על אטומים" שפלורנס התפנתה לכתוב לאחר שיעור מדע קצר מאביה (שוואט דו יו נואו, הוא מדען). בהחלט..מרתק. אולי זה כי אני לא מבין כלום מהמילים, אולי כי האיכות שתמצאו כרגע ביוטיוב לא משהו, אולי כי עדיין לא שמענו את הסטודיו ורז'ן, אבל בנתיים - יש לי תחושה של גרנדיוזיות מיותרת בהפקת השיר הזה, שנע מיותר מדי מצילות סטייל האחרון של קינגז אוף ליאון - לאתניות מזרחית לא מובנת. בואו נקווה לטוב יותר.

4. Gorillaz - On Melancholy Hill: ולמרות כל הניחושים, "Superfast Jellyfish" הטו-קול-טו-בי-טרו הוא לא הסינגל הבא של הגורילאז. "On Melancholy Hill" דווקא כן. אלברן ממשיך להפתיע ואחרי "Stylo" המסקרן והמאוד לא רדיו-פרנדלי, מגיע הקליפ החדש לאחד השירים הכי מרגשים באלבום הזה, שגם הוא לא כזה קל לעיכול על ההתחלה (שלא לדבר על הפאקינג טבח עם התמנונים שקורה בקליפ הצבעוני הזה).

5. NME's The Strokes So Far: והפעם בפינת הגלריות של NME, כמה חודשים לפני האלבום הבא ולציון חגיגת כתבת השער החדשה של ג'ולס והחבר'ה באישו שעבר, הנה סקירה לא רעה של 10 שנות סטרוקס; ממועדונים קטנים בניו יורק דרך ההופעה הראשונה על אדמת הממלכה המאוחדת, וכמובן, הופעה ראשונה מאז 06' באייל אוף ווייט.

דאטס איט פו טודיי, מור טו קאמ: על החדש של הדראמז וג'יימי לידל, בתקווה שיהיה לי זמן.
סופ''ש נעים לכולם!
נתי.
נכתב על ידי , 24/6/2010 16:10   בקטגוריות מוזיקה, מוסיקה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



95,508
הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , פילוסופיית חיים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לFranky Hoon אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Franky Hoon ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)