לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כלב שחור


מוסיקה, אומנות ותובנות.

Avatarכינוי: 

בן: 33

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2010    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2010

5 רגעי נחת לסופ''ש


מה שיוצא אני מרוצה: ארקייד פייר, גורילאז, קווינז אוף דה סטונאייג'.



1. NME's Arcade Fire Video Interview: אלו הם ימים גדולים למשפחת ארקייד פייר; אלבומם השלישי והמצופה "The Suburbs" עתיד לצאת בשבוע הבא (לא ששמעתם את זה ממני אבל האלבום אכן דלף לרשת לפני כמה ימים) וכבר נפל הוא בזרועותיהם הפתוחות של המבקרים שאכן לא מפסיקים לפרגן; "בעולם חסר לב וללא כל תקווה, הצוות הכי נכון ברוק כיום קופץ על מנת להציל את נשמותינו..שוב!" אומרים ב-SPIN האמריקאי, בעוד שאצל הממלכה המאוחדת מדובר בלא פחות מגאולה: "THE SAVIOURS OF ROCK" מכריז האישו האחרון של הNME, מלווה בכתבת שער של ההרכב הקנדי המצליח בכל הזמנים (אם לא מחשיבים בדיחה ושמה ניקלבאק). כמו כן, ב6 לאוגוסט (יום שישי הבא) יופיעו ארקייד פייר במדיסון סקוור גרדן בהופעה חינמית שתשודר גם לכל העולם ביוטיוב, ובביומו של לא פחות מטרי גיליאם (מונטי פייטון, האחים גרים, דר.פרנסוס). אם כן גם כאן לא נפסח בחגיגות, הורדיקט שלי על האלבום אכן יגיע בביקורת בפוסט הבא, ובנתיים נתחיל בראיון וידאו קצר של NME, על השירים "Rococo" ו-"We Used To Wait" מתוך האלבום החדש, תהליך הכתיבה ומכתבי האהבה שהיוו השראה לאלבום החדש.

2. Arcade Fire's "The Suburbs" Track By Track Guide:
והנה טראק ביי טראק חביב מתוך הבלוג של NME, מלווה בהערות מוין באטלר בעצמו. על השיר "City With No Children": "אם היית בוויליימסבורג או באותם חלקים בלונדון בהם בני 30 ומעלה הם בעלי אותה תספורת, קיים בך הרבה לחץ להיות חלק מאותה חברה מסחרית, קשה לנווט במקומות כאלה".

3. NME's Arcade Fire Photo Gallery: ונקנח בגלריית תמונות של השביעייה המופלאה תוך כדי סיקור נקודתי של NME על המייקינג של "דה סברבז".

4. Gorillaz Live in Syria: דיימן אלברן מחזק את קשריו עם המזרח; זה התחיל בפלירטוט קצרצר עם השפעות ערביות ב"Think Tank" האחרון של בלר, המשיך בנגיעות אוריינטליות באלבומם החדש של הגורילאז בשיתופם של התזמורת הלבנונית הבינלאומית, ועכשיו יש לנו עוד ציון דרך בגשר הבריטי-ערבי המדובר: גורילאז הופכת ללהקה הבריטית הראשונה שמופיעה אי פעם בסוריה. אכן כן, פרץ של קנאה עובר בי כשאני רק חושב על העובדה שבובי וומאק צורח את נשמתו החוצה במדינה השכנה-אך-עוינת-לנו, ולא נותר לי אלא להקשיב לקאנו מרפרפ על "דגל לבן" בסטרימינג אונליין של ההופעה החד-פעמית והמדוברת הזו, ולחלום על הסכם שלום אפשרי, אחריו אולי, מי יודע, יום יגיע והרכבים יצאו בהכרזות "Middle East Tour" בהם הם מדלגים מסוריה לישראל..יו מיי סיי איים אה דרימר, אבל סקרו יו, היום הזה עוד יגיע.

5. Queens of The Stoneage - Ode to Clarissa: ונסיים ברי-אישו/דלוקס אדישן/וואטאבר יו קול איט של QOTSA, אשר מציינים כמעט עשור מצאת אלבומם הראשון והפנומנלי "Rated R". הנה אנרליסד טראק ראשון שנחשף מתוך אותם סשנים ראשונים אבר של הלהקה, אשר הולך לצאת בדלוקס אדישן יחד עם עוד טראקים לא מוכרים מהזמנים המתוקים של 01'.

סופ''ש נעים בין נבכי "הפרברים",
נתי.
נכתב על ידי , 30/7/2010 18:53   בקטגוריות מוסיקה, מוזיקה  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



95,508
הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , פילוסופיית חיים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לFranky Hoon אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Franky Hoon ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)