לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כלב שחור


מוסיקה, אומנות ותובנות.

Avatarכינוי: 

בן: 33

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2010    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2010

5 רגעי נחת לסופ''ש


מתבאסים שקינגז אמרו לא ל"GLEE" כי אז היינו יכולים לתקוע מסמר אחרון בארון: סטרוקס, וויזר, סאונדגרדן;



1. The Strokes - Last Nite live at Lollapalooza: אומנם לולהפאלוזה 10' כבר מאחורינו, אבל פסטיבל בסדר גודל כזה מכה גלים שיזכרו פחות או יותר עד לשנה הבאה; אז מה היה לנו? שלושה הדליינרז גדולים מהחיים (סטרוקס, ארקייד פייר וסאונדגרדן המאוחדים), מג'מט, ליידי גאגא, נשיונל, בלאק קיז, הXX ועוד הרבה מטעמי אינדי אחרים, לילדים היה גרין דיי ולזקנים היה DEVO: שורה תחתונה, כל אחד מצא מה לעשות בפאלוזה 10'. עכשיו לטס גט דאון טו ביזנס. עזבו אותי מארקייד פייר, אני לא מתרגש מהבולבול של ליידי גאגא, לא מאינספור הניו אקטס ולא מריונייטד אקטס - פרט להרכב אחד: ג'ולס, אלברט, ניק, פאב וניקולאי; אחח..איך אתמול בלילה היא אמרה לי..מה היא אמרה? סקרו דאט שיט, הנה לאסט נייט.

2. Soundgarden - Beyond the Wheel:
אז גם ענקי הגראנג' המאוחדים (פרט למאט קמרון) סאונדגרדן היו שם וסגרו את הפסטיבל עם סט ליסט חלומי ומפוצץ, אבל מאחר ולא מצאתי יותר מדי סרטונים איכותיים מאותה הופעה, אני אסב את תשומת לבכם להופעת האיחוד הראשונה שלהם, 16 לאפריל 10' בשואובוקס בסיאטל - כריס קורנל מפתיע אותי בפעם המי יודע כמה ולא רק מעצם העובדה שאחרי שיתוף פעולה עם טימבלנד הוא מתאחד עם סאונדגרדן - הוא גם מראה כישורים ווקאלים שאף אחד לא חשב שעדיין נשארו לו; הנה "Beyond The Wheel" הפנטסטי מ"אולטרהמגה OK", ותתכוננו לחצאי טונים באוקטבות גבוהות שתודו ששכחתם שהיו קיימים בגרון של הגאון.

3. Arcade Fire - Ready to Start: אם עוד לא הספיק לכם מארקייד פייר, וגם אם בא לכם להקיא כבר מסיקור אינסופי בכל מדיה אפשרית - קצת קשה להתחמק מהחבורה הקנדית שהשבוע, אגב, נכנסה למקום הראשון במצעד האלבומים של הUK וה-US גם יחד. אניווייז, "Ready to Start" המצויין מקבל וידאו רשמי משלו, בלייב, וככל הנראה יצא גם כסינגל שני; אם זה לא מספיק לכם - הנה ה"לאסט נייט" של באטלר וחבריו, "Wake Up" בפאלוזה 10'.

4. Weezer - Memories: אחרי ההודעה המפתיעה על הקאבר ארט הכי מגניב בהיסטוריה של הרוקנרול ואף היקום כולו, וויזר הפופאנקיסטים שאני בדר''כ אוהב לשנוא יוצאים לדרך עם אלבום חדש תחת השם "Hurley" פלוס תמונה ענקית של חורחה גרסייה ("הארלי" מלוסט) וסינגל חדש, חמוד, מהיר ובעיקר מאוד אבל מאוד אמריקקי; העניין עם וויזר הוא, שכל עוד תקחו אותם בעירבון מוגבל ותבינו שמדובר במפגן טיפשות עם מודעות עצמית גבוהה, זה לא באמת יפריע לכם.

5. NME's 50 Best New Acts of 2010:
והפעם בגלריות של NME, הנה סיקור רחב וחביב של 50 ניו אקטס טריים ששווה לבדוק; על כמה מהם כבר יצא לי לדבר (בסט קוסט למשל), על כמה אני הולך לדבר בהמשך ("Warpaint", "MNDR") כך שלא הולך להיות משעמם בקרוב.

נעלם אבל תמיד חוזר,
נתי.
נכתב על ידי , 21/8/2010 11:18   בקטגוריות מוזיקה, מוסיקה  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



95,508
הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , פילוסופיית חיים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לFranky Hoon אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Franky Hoon ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)