לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כלב שחור


מוסיקה, אומנות ותובנות.

Avatarכינוי: 

בן: 33

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2010    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2010

5 רגעי נחת לסופ''ש


כשפומבה היה צעיר: ליברטינז, קינגז, ביצ' האוס.



1. Libertines Reading and Leeds Countdown Video:
היום, ה27 לאוגוסט 10', הרבה חצאיות עם גרביונים שחורים מתחת הולכות לנענע את גופן; האיחוד של הליברטינז אומנם לא חדש, החצי הופעה-חצי הודעה לעיתונות (בתמונה למעלה) הייתה לפני ארבעה חודשים אומנם, ורק לפני יומיים קיבלנו את הליברטינז בHMV FORUM (עם איימי וויינהאוס בקהל עושה הרבה בלאגן) - אבל היום זה הדבר האמיתי, ההופעה ברדינג ולידס. אומנם לא הדליינרז (הצל הכבד של ארקייד פייר נח גם מעל קרל ופיט), אבל אין ספק שמדובר בהופעה שתמשוך הכי הרבה תשומת לב; אז הנה סרטון קצרצר וחמוד מתוך הצילומים של הליברטינז לכתבת השער באישו החדש של NME, כולו סביב איחוד הלייב השני הכי מרגש אחרי DEVO, אעע, התכוונתי, אחרי הסטרוקס;

2. The Libertines - What Katie Did Live at HMV Forum 25/8/10:
אני לא באמת צריך להסביר, נכון?

3. The Libertines - Their comeback in pictures:
תמונות מתוך החגיגה לפני יומיים אשר קובצו ע''י NME, תשעה עשר במספר.

4. Kings of Leon - Mary: קודם כל, חשוב לציין: חשבתי בכלל לשים פה את זה (כן, אלה הפולווילז מראים כישורי דיסקו), וכדרך אגב לשים את אחד משלושת השירים החדשים שקינגז אוף ליאון מבצעים כעת בלייב ("Radioactive", "Mary" ו- "Southbound"); אני לא אוהב את המושג סל-אאוט, אוקיי? אבל הסיפור הוא כזה: אני לא אהבתי את "Only by the Night". בין אם הוא נחלת הכלל או לא - לא באמת איכפת לי; אני, בניגוד להרבה אחרים - שמח מהעובדה שקינגז אוף ליאון הם מיינסטרים, גם אם זה לא מהסיבות הנכונות (א.ק.א סקס און פייר), ואסכם את דעתי בעניין במשפט חכם מאוד שאמר ג'ונתן פירס, סולן הדראמז: "Being indie for the sake of it is just stupid". כל מוסיקאי באשר הוא צריך לשאוף לגעת בכמה שיותר לבבות ותו לא; אבל הנקודה החשובה באמת היא זו - כל מי שהחזיק את "Aha Shake Heartbreak" המקורי ביד בזמן אמת - לא אוהב את "Only by the Night", ולא צריך מדגם של מינה צמח בשביל לדעת את זה; לכן, לא פלא שהחדשות על הפיג'ן-שיט קונצרט מעניינות אותי יותר מהעובדה שלקינגז יוצא אלבום חדש ב23 לאוקטובר. "Come Around Sundown" הוא יקרא, והנה "Mary", אחד השירים היחידים שתפסו את אוזניי מתוכו, לפחות ע''פי הביצועים שעולים ליוטיוב בזמן האחרון; ואסכם בקריאה נרגשת: קיילב היקר, פעם הבאה שאתה שומע כמה זאטוטיות בפרונט ליין שואלות את עצמן האם מדובר בשיר חדש כשהם מבצעים את "Trani" (כפי שהודה באישו הקודם בNME), אל תופתע שGLEE רוצים לעשות פרק ספיישל-קינגז-אוף-ליאון.

5. Beach House - White Moon: כבר כמעט חצי שנה עברה מאז ההצלחה הפנומנלית של "Teen Dream", אלבומם השלישי של צמד הדרימ-פופ-שבא-לי-לנוח-על-ענן-ולבכות ויקטוריה לגראנד ואלכס סקאלי; מאז עברנו פירסט אפירנס בטלויזיה, טור עולמי פלוס גיחות בגלסטונברי וקואצ'לה, ועכשיו הם מתפנים לE.P לייב מיוחד לאייטיונז; ביצ' האוס בלייב היא לא אותה חוויה של ביצ' האוס בסטודיו - אבל היא לא גורעת ממנה, ולעיתים אף מתעלה; שווה לבדוק את האי.פי הזה, והנה השיר החדש היחידי שכלול בו, "White Moon".

סופ''ש נעים לכולם,
נתי.
נכתב על ידי , 27/8/2010 14:27   בקטגוריות מוזיקה, מוסיקה  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



95,508
הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , פילוסופיית חיים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לFranky Hoon אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Franky Hoon ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)