לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כלב שחור


מוסיקה, אומנות ותובנות.

Avatarכינוי: 

בן: 33

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2010    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2010

5 רגעי נחת לחג


תקופת החגים ניראת כמו נצח: סליי בלז, אוקיי גו, סרפר בלוד.



1. Sleigh Bells - Infinity Guitars: למשך תקופה שבדומה לחגים באמת נראתה כמו נצח, הסינגל המטורף הנ'ל היה נטול קליפ; אלבום הבכורה "Treats" יצא עוד במאי, ואת "Infinity Guitars" יכולתם לשמוע לפעמים ב2 וחצי בלילה בגלגל'צ, אבל עכשיו ניתן גם לצפות בתופעת הנויז-פופ, בוידאו שבאמת היה מתבקש כבר מלכתחילה.

 

2. OK Go - White Knuckles: לאוקיי גו יש סינגל חדש. את מי מכם זה באמת מעניין? בעצם, נשאל שאלה אחרת, מי מכם הקשיב בכלל לאלבום החדש שלהם? בואו נשאיר את השאלה באויר וניתן לעובדות לדבר בעד עצמן; שלשום אוקיי גו שיחררו את הקליפ לסינגל החדש "White Knuckles", היום יש כבר 2 מליון צפיות והמספרים רק עולים. הולי שיט. והפעם בתוכנית, אחרי דומינו אנושי, ריקודים על הליכונים ועריכות זולות של צלמי חתונות - הקליפ כולו מוקדש לחברו הטוב של האדם, הכלב. זה גורם לי לחשוב איך הם לא עשו את זה עד עכשיו, וגם..מה לעזאזל הצעד הבא? אקרובטיקה עם פירומנים ברקע? נו קידינג שיט. זה לא שאני לא נהנה מהחצי להקה-חצי תופעה אינטרנטית הזו, אבל חבל, יש גם מוסיקה לא רעה מאחורי הקלעים.

 

3. Surfer Blood - I'm Not Ready: סרפר בלוד נמצאים כרגע בטור אמריקאי משותף עם הדראמז, ובזמן שאלו עסוקים בלהשיג מחליף לאדם קסלר, סרפר בלוד נראים רגועים מתמיד; הנה שיר חדש העונה לשם "I'm Not Ready". ורדיקט? מזכיר טיפה את "VCR" של הXX בריף הראשי אך מאבד מן הדמיון בהמשך. בלי יותר מדי הפתעות, מעט מונוטוני אך ממכר לבסוף - כך אני אוהב את הסרפר בלוד שלי.

 

4. Cake - Sick of You: דארקי, זה בשבילך; התשובה הקליפורנית לפיקסיז ולהיט אנדרגראונד ניינטיזי, א.ק.א קייק, חוזרים לאולפן אחרי בצורת של 6 שנים (שזה כמעט 7, שזה כמעט שנה בחיי כלב. שיט מאן! דאט איז וואק). האלבום החדש צפוי לצאת בינואר ועד אז ניתן להנות מטראק חדש ואקסקלוסיבי אצל SPIN. ורדיקט? לא הרבה השתנה אצל העוגה. אותם מצרכים שמכילים בעיקר: ציניות, פסימיות, ועוד קצת ציניות באלטרנטיב אמריקאי מאוד טיפוסי+כלי נשיפה שמזכירים מעט את הראשון של הרקונטורז.

 

5. Animal Collective - Bluish: לאנימל קולקטיב יש קליפ חדש. לשיר מאלבום קודם. מ2009. למרות קידום הE.P החדש. והסרט החדש. והאלבום סולו של הסולן. עד כמה זה באמת מפתיע אתכם? רק מלהקה שהגדירה מחדש את המושג "ניאו-פסיכדליה" אפשר לצפות לצעד שכזה. ובלי יותר מדי בולשיט, הנה הקליפ באתר הרשמי.

 

ולפני שמסיימים, אתם מוזמנים להצטרף למאבק למען רימסטר לקטלוג השלם של אריק איינשטיין (איטס אבאוט פאקינג טיים סטנדרטי).

חג שמח לכולם,

נתי.

נכתב על ידי , 22/9/2010 22:45   בקטגוריות מוזיקה, מוסיקה  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



95,508
הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , פילוסופיית חיים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לFranky Hoon אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Franky Hoon ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)