לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כלב שחור


מוסיקה, אומנות ותובנות.

Avatarכינוי: 

בן: 33

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2010    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2010

5 רגעי נחת לסופ''ש


אני אוהב אותך בינקי שאפירו: קארל באראט, מארק רונסון, ברברה סטרייסנד (?).



 

 

1. Carl Barat - Run With The Boys: חוץ מאון אנד אוף עם הליברטינז, קארל באראט עושה את הUK סולו כבר כמעט שנה; הסינגל החדש שלו "Run With The Boys" נמצא בסביבה כבר שבועיים, אבל לא באמת יצא לי להתייחס לזה. עכשיו, עם צאת אלבומו הראשון של קארל סוליקו (הנושא את השם "Carl Barat". איזנט דאט ג'אסט אווסום?), רצוי באמת להסב תשומת לב לאחד מהרליסז הטובים האחרונים שיחתמו את הקיץ, שמושפע מאוד, ד'א, מסקוט ווקר - מה שמשאיר גם דמיון רב לאלבום של הלאסט שאדו פאפטס;

 

2. Carl Barat On His Debut Album: כצפוי, קארל מתראיין לNME על האלבום, נותן טראק ביי טראק קצר על כל שיר ומגיב על התגובות המאוכזבות לארטוורק המשעמם (קאנט קיפ אפ עם פיט הא?).

 

3. Duck Sauce - Barbra Streisand: הרוטס, פארל וויליאמס, עזרא קונינג, קניה ווסט, טוד ג'יימס, סנטיגולד ואחרים - כל אלה מופיעים במיקס מחווה אחת גדולה ומוזרה בהחלט לברברה סטרייסנד, אם כי השורה התחתונה פה היא פאקינג ניו יורק - הטראק החביב הזה נוצר ע''י כמה דיג'ייז מקומיים שאיחדו כוחות תחת השם "Duck Sauce".

 

4. Mark Ronson - Track by Track: הנה עוד בחור שהולך לו לא רע לאחרונה; מארק רונסון מציל את הפופ מאיבוד אלמנט ההזדקנות המכובדת עם אלבומו החדש "Record Collection", הנה וידאו טראק ביי טראק של 10 דקות עם האיש והסינת'.

 

5. Megapuss - Adam & Steve: טוב, הנה משהו שאני בדר''כ לא עושה כי אני משתדל לעדכן את הפינה הזו עם דברים חדשים, אבל this is too fucking weird בשביל לדלג; מסתבר שכל הקליקה של דבנדרה, פאבריציו מורטי/ליטל ג'וי ושאר הL.A's הוציאה ב08' אלבום קצר והומוריסטי תחת השם "Megapuss" (או יאה. דאטס רייט). האלבום נקרא "Surfing" ואני לחלוטין לא ידעתי על קיומו, וזו ללא ספק תקלה; אבל אני רוצה להסב את תשומת לבכם לקליפ המוזר הבא, וזה כבר באמת. פשוט. דפוק. לאב איט.

 

סופ''ש נעים לכולם,

נתי.

נכתב על ידי , 8/10/2010 00:53   בקטגוריות מוסיקה, מוזיקה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



95,508
הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , פילוסופיית חיים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לFranky Hoon אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Franky Hoon ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)