לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כלב שחור


מוסיקה, אומנות ותובנות.

Avatarכינוי: 

בן: 33

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2010    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2010

5 רגעי נחת לסופ''ש


אנשים שמפקפקים ברצח רבין כרצח הדמוקרטיה מעוררים בי חלחלה; בסט קוסט, מארק רונסון, ביפי קלירו;




1. Best Coast - Crazy For You: כוס התה (או יותר נכון מרטיני) של L.A, א.ק.א בסט קוסט, משחררים לאויר העולם את הסינגל החדש שלהם "Crazy For You" בליווי וידאו חדש, הפעם בניגוד ל"When I'm With You" לא מדובר בדייט עם דונלד מקדונלדס - אלא ביצוע לייב פשוט; בת'ני שובת לב, כמו תמיד. בוב פשוט קול. קרייזי פור them.

 

2. Mark Ronson & The Business Intl. - Somebody to Love Me: למארק רונסון והחבר'ה יש וידאו חדש, בערך 200 שנה לפני יציאת הסינגל הבא "Somebody To Love Me", שייצא ב28 לנובמבר; על תקן "החבר'ה" הפעם יש לנו את בוי ג'ורג', ובניגוד לוידאוז הקודמים, שבויימו ע''י וורן פו ואופיינו בעיקר באימיטיישנז של הפאוור ריינג'רס וכוסיות על אופניים - הפעם מוקרן לנו פוטג' אותנטי של בוי ג'ורג' מ82'. אני מניח שמדובר באוצר למי שגדל עליו, אבל אם תשאלו אותי - כל הגיי שיט שהולך שם פשוט קובר את העובדה שבוי ג'ורג' הוא ווקאליסט נהדר, וש-"Somebody To Love Me" הוא שיר נהדר, וחבל.

 

3. Biffy Clyro - Boom, Blast and Ruin: ביפי קלירו היא להקה עם משבר זהות; זו הלהקה הבריטית הכי אמריקאית ששמעתי מימיי. את אלבומה האחרון "Only Revolutions" לא אהבתי, בלשון המעטה, אבל היו שם כמה רגעים ששווים האזנה. אם מתעלמים מהעובדה ש"Boom, Blast and Ruin" הוא שם ילדותי ואפילו מעט מפגר - מדובר סה''כ בשיר טוב, והוא יוצא עכשיו כסינגל, מלווה בוידאו חדש. כ'כ אמריקאי, שלא לומר פו-פייטרז-י. כנראה שסיימון ניל הוא דייב גרוהל הבריטי. האב פאן.

 

4. Warpaint - Undertow: וורפיינט היא הניו אקט הכי טוב ששמעתי מזה הרבה זמן, ומאחר ואני הולך לכתוב עליהן מחר (או מחרתיים..או שבוע הבא..או בכלל לא, אבל נקווה שכן) אני לא ארבה במילים - רק נציין שאלבום הבכורה, "The Fool" שמו, יצא בשבוע שעבר; בNME הוא קיבל 9/10, וזה עוד בלי לציין את העובדה שNME עושים תעמולה בלתי פוסקת למען להקת הבנות יוצאת הדופן הזו (מצד שני, NME מכתירים כל שני וחמישי גיבורים חדשים, אבל בכל זאת - באמת מדובר בלהקה יוצאת דופן). "The Undertow" הוא הסינגל הראשון מתוך האלבום הפנטסטי הזה, ואני מקווה להרחיב על הלהקה בהמשך. האב פאן.

 

5. SPIN's Up Close with Rock's Coolest Stars: הפעם, מגזין ספין נותן לנו הצצה נדירה לקטלוג תמונות מופלא+ציטוטים נהדרים מתוך ספרו החדש של אנדרו צוקרמן, "Music". הספר עוסק בתהליך היצירה של מוסיקאים, כמו כן גם בשאלה הנצחית - "מדוע החלטתם לעסוק במוסיקה?". בין האנשים שנרתמו לאסופת המאמרים הזו תוכלו למצוא את ג'וליאן קאזאבלנקס (ש"לא ידע שיש לו את זה", והקליט בבית קאברים לפרל ג'אם, מסתבר), קרן או, פיונה אפל ואפילו סנופ דוג. בין היתר תוכלו לעיין כאן בתמונותיהם של החבר'ה שתרמו לספר, שנתפסו כאן בכוונת תחילה באופן פשוט וטבעי על רקע לבן. פרויקט שובה לב.

 

אל תקחו את החוק לידיים,

סופ''ש נעים לכולם,

נתי.

נכתב על ידי , 20/10/2010 21:40  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



95,508
הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , פילוסופיית חיים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לFranky Hoon אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Franky Hoon ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)