לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כלב שחור


מוסיקה, אומנות ותובנות.

Avatarכינוי: 

בן: 33

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2010    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2010

5 רגעי נחת לסופ''ש


ניקולאי ואלברט אוכלים גמבה, עד מתי סטרוקס 04': ליאם גאלאגר, בסט קוסט/ווייבבז, ווייט לייז.



 

1. Beady Eye - Bring the Light: תקציר הפרקים הקודמים: אואזיס ממשיכים למחזר מוזיקה במשך 2 עשורים, אלבום חדש יוצא, טור חדש, ליאם ממשיך להיות אססהול, שובר גיטרה על נואל, נואל לא יכול לעבוד יותר עם ליאם, אואזיס מתפרקים; שנה חלפה מאז. ליאם לוקח את מה שנותר מאואזיס על מנת לעבוד על וואט טו בי קולד - "Beady Eye", השם הגרוע בהיסטוריה של הרוקנרול (אבל אחלה פונט על הכריכה). רבים מכם בודאי משפשפים כעת את העיניים, זה לא סוד שאני לא מחבב את האחים גאלאגר , ובמיוחד את ליאם, וזה בהחלט בלשון המעטה. למרות זאת, השיווק היחסית שקט-אך-חכם פלוס עטיפת האלבום (כאן למעלה), מרמזת על פתיחת שערים בין ליאם לבין כל אריה שמוכן לצאת ולתת דעתו על הפעם הראשונה של ליאם בלי אחיו הגדול, ואני אחד מהם; "Bring the Light" הוא השיר והסינגל הראשון שנחשף מהאלבום, ולא - אין חדש תחת השמש; עוד מאותו הדבר, אותו רוקנרול פשוט ובלתי-מזיק. חדשני זה לא, מעביר את הזמן זה כן; השונאים ימשיכו לשנוא, האוהבים ימשיכו לאהוב, העולם ימשיך להסתובב וכולנו נמשיך לחכות לרביעי של הסטרוקס; חבל רק על המנטרה בפזמון המייגע והמעט פוני, יש משהו במשפט "בייבי קאמ און" שחוזר על עצמו 200 פעם אשר גורם לליאם לצאת קצת..דביל. אין חדש, כבר אמרתי?


2. Best Coast/Wavves - Got Something For You: כריסמס הגיע? אר יו סירייס? ג'יז, איך שהזמן טס בשירות שלי. רגע, אז איפה חנוכה? או וול, עד שמישהו ירים את הכפפה ויבצע חידושים לשירי חנוכה, בת'ני קוסנטינו מבסט קוסט וניית'ן וויליאמס הווירדו מהווייבבז מוציאים יחדיו את הדואט כריסמס החביב הנ'ל; כפי שאמרו בטרגט.קום: "נקשו באצבעותיכם וחילמו על גלישה בשלג". עכשיו נשאר רק לחכות ליהודה ונינט מבצעים "נר לי דקיק" ודיס איז דה בסט הולידיי אבר. נוט.

 

3. White Lies - Bigger Than Us: אחרי הביג באנג של הדיביוט אלבום+מחמאות ממוריסי, הציפייה סביב האלבום השני של ווייט לייז (או בשמם השני, "ג'וי דויז'ן 2") רק הולכת ונבנת; הסינגל החדש, "Bigger Than Us", עושה רושם שהאלבום הבא של השקרים הלבנים הולך בדיוק לאותו כיוון: מזוכיזם, רק הרבה יותר עמוק עם הסכין; ווייט לייז הם איאן קרטיס עם מודעות עצמית גבוהה, הארי מקווי וחבריו יודעים שהם הדבר הגדול הבא בתחום הבריט-דיכי, והם מנצלים את זה עד הסוף, וזה אומר עיבודים גרנדיוזים ואובר-דרמטיות (קצת מזכיר את Living is a Problem של ביפי קלירו).

 

4. Lykke Li - Get Some: גם השוודית המופלאה לייקה לי מתחדשת בקרוב עם אלבום שני, ועם הסינגל החדש עושה רושם שבניגוד לשקרנים למיניהם הכיוון שלה משתנה; אני אפילו לא יודע איך להגדיר את זה. יותר פופי יו קוד סיי+ הקליפ מעט ביונסה-לייק (לפחות בהתחלה), אם כי המוזרות שלה מזכירה לי מעט את סיבל הברזילאית; למרות הכל, שום דבר לא דומה למבט הרצחני ולקול המקפיא של גברת לי. "Wounded Rhymes" אמור לצאת אי שם ב2011. שימו את האלבום באותה רשימה עם מיילס קיין והסטרוקס בתור המצופים ביותר.

 

5. Danger Mouse's Rome Samples - אחרי ההצלחה של "Dark Night of the Soul", הפרויקט המוסיקלי-קולנועי המקסים של דיינג'ר מאוס, ספרקלהורס ז''ל ודיוויד לינצ' - דיינג'ר מאוס לא עוצר לרגע בין הפרוייקטים (עוד יש לו טור של ברוקן בלז על הראש) וממשיך הלאה עם עוד אלבום-קונספט מרובה אורחים, "Rome" שמו, והפעם בין השמות עולים ג'ק ווייט ונורה ג'ונס; כמה סמפלים הגיחו לרשת איכשהו, אנד איי טל יו דיס - זה נשמע נהדר; עוד קלאסיקה מיידית בדרך? נחכה ונראה.

 

סופ''ש נעים לכולם ושיבוא כבר החורף,

נתי.

נכתב על ידי , 18/11/2010 23:33   בקטגוריות מוסיקה, מוזיקה  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



95,508
הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , פילוסופיית חיים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לFranky Hoon אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Franky Hoon ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)