לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כלב שחור


מוסיקה, אומנות ותובנות.

Avatarכינוי: 

בן: 33

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2010    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2010

5 רגעי נחת לסופ''ש


נו כבר דרדסבא, עד מתי סטרוקס 04': דאפט פאנק, קינגז, פול מקרטני.

 


 

1. Daft Punk - Derezzed: נתחיל בציטוט מתוך הביקורת של פיצ'פורק על החדש של דאפט פאנק: "זה לא אלבום חדש של דאפט פאנק. זה פסקול לסרט של אולפני דיסני". הביקורת עוד ארוכה, אבל אפשר לסכם את כולה במשפט הזה. למרות אי פעילותם בסטודיו מזה 3 שנים, הציפיות הגבוהות מאז ההודעה על העבודה לפסקול הסרט "טרון: מורשת" - גודל האכזבה כגודל הציפייה; אבל מה כבר אפשר לצפות? זה לא טוויילייט. גם לא סקוט פילגרים. זה סרט של דיסני פיקצ'רז, וכנראה שגם סרט בן זונה ד'א; המפגש של הצמד הצרפתי עם אורקסטרה שלמה היה בלתי נמנע. ובכל זאת: "Derezzed" הוא הטראק היחידי שמתקרב למשהו שאפשר לקרוא לו, בכוח, סינגל. את הקליפ ביים לא אחר מאשר וורן פו, מה שדחף אותי לשים את זה פה בסופו של דבר. האב פאן.

 

2. Kings of Leon - Pyro: טוב, לקינגז יש סינגל חדש, שזה במקרה השיר השני הכי טוב באלבום הזה, ובזאת ניתן לסכם את כל מה שטוב באלבום הזה, אבל עזבו - זה לא העניין. אפילו המדבקה המביכה הזו שמצאתי בחנויות, פחות מביכה. הנה הקליפ החדש של קינגז. אני לא יודע מה להגיד. תעזרו לי.

 

3. Paul Mccartney - Scrambled Eggs: כל אוהב ביטלס קטן וממושמע, בין אם היום או בעבר, יודע ש"יסטרדיי" היה פעם "ביצים מטוגנות". מקרטני, שחלם את המנגינה ולא רצה לשכוח אותה, מיהר לכתוב את המילים המקוריות לשיר שיהפוך בעתיד ליסטרדיי: "ביצים מטוגנות, הו בייבי כמה אני אוהב את הרגליים שלך". מקרטני התארח לאחרונה אצל פאלון, ואילו זה ביקש ממנו לבצע את השיר המקורי. הנה התוצאה.

 

4. She and Him on Conan O'brien - ואם כבר בלייט נייטס עסקינן, שי אנד הימ מתארחים אצל הג'ינג'י הגדול מכולם, קונאן או'ברייאן, אנד הבינג אה מרי כריסמס. שיר כריסמס+טייק על "I Put A Spell On You" הקלאסי=חיוך על הפנים.

 

5. Everything Everything - Schoolin' Acoustic: ובפינת הפריק שואו: אברית'ינג אברית'ינג, הדבר הכי מעניין שיצא ממנצ'סטר לאחרונה, לייב אין דה סטודיו אצל NME.

 

שבת שלום,

נתי.

נכתב על ידי , 11/12/2010 12:37   בקטגוריות מוסיקה, מוזיקה  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



95,508
הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , פילוסופיית חיים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לFranky Hoon אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Franky Hoon ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)