לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כלב שחור


מוסיקה, אומנות ותובנות.

Avatarכינוי: 

בן: 33

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2011    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2011

5 רגעי נחת לסופ''ש


אחלה סינגל תודה רבה, עד מתי סטרוקס 04': מיילס קיין, סטרוקס, ג'יימס בלייק.



 

1. Miles Kane - Re-Arrange: אלבום הסולו המצופה של חצי-לאסט-שאדו-פאפטס מיילס יקרא "Colour of the Trap" והוא יצא ב25 לאפריל; עד אז ניתן להנות מ2 הסינגלים שיצאו כבר מתוכו, "Come Closer" ו-"Inhaler" המצויינים, אבל עתה מתווספת גם גירסת לייב לעוד אחד מהשירים באלבום: "Re-Arrange" הוא שיר אהבה מתוסבך וחודרני שנראה כאילו ונתלש מתוך אלבומם השני של ארקטיק מאנקיז; עבודת גיטרות מצויינת של קיין וליריקה שלא באמת מפתיעה מישהו מאז הריליס ההוא עם אדון טרנר.

 

2. Miles Kane - Making of Colour of the Trap: ולאלה שלא יכולים לחכות, אפשר להעביר את הזמן עם הסרטון מייקינ' אוף החביב הזה, בו קיין בעצמו שופך מעט אור על הסינגלים, ההשפעות ותהליך העבודה של "Colour of the Trap". תמיד נחמד לשמוע לאד בריטי מחקה צליל גיטרות.

 

3. James Blake - You Know Your Youth: אז מה שלום הגאון התורן החדש שיש לבריטים להציע? "You Know Your Youth" הוא טראק בונוס מתוך אלבום הבכורה של ג'יימס בלייק, ניתן להשיג אך ורק בגירסאת הויניל - אבל תודה לעולם על "Some Kind of Awesome" המעולים שלא חוסכים מאיתנו גם טראקים כאלה.

 

4. Arcade Fire NME Award Acceptance Speech: אז לא רק אצל האמריקאים "The Suburbs" הוא אלבום השנה (שעברה), שלשום התווכחנו שגם קוראי NME חושבים כך; הנה הנאום הביזארי שנשלח מהסטודיו של הקנדים אל NME, שם וויל חושף פרטים מעניינים על ההשפעות לאלבומם הבא.

 

5. The Strokes Making of Angles EP 1: ואיך אפשר לסיים ללא מנת הסטרוקס השבועית: הפעם זהו סרטון של 2 דקות עם קצת פוטג' ממוחזר מהסטודיו שראינו כבר+כמה חומרים חדשים ואפילו סניפטס מתוך כמה שירים חדשים. ועוד חדשות מהפאב פייב: שבוע הבא נוחת הקליפ ל"Under Cover of Darkness", כמו כן אמור להיחשף גם השיר "You're So Right" מתוך האלבום, שככל הנראה הוא גם הבי-סייד ל"Under Cover of Darkness" בגירסת הויניל.

 

סופ''ש נעים לכולם,

נתי.

נכתב על ידי , 25/2/2011 12:06  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



95,508
הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , פילוסופיית חיים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לFranky Hoon אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Franky Hoon ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)