לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כלב שחור


מוסיקה, אומנות ותובנות.

Avatarכינוי: 

בן: 33

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2011    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2011

5 רגעי נחת לסופ''ש


אביב יגיע, פסח גם: יאק, פליט פוקסז, אנה קלבי, סטרוקס.



 

1. Yuck - Get Away:  ליאק יש קליפים הזויים. "Rubber" הוא על הגבול הדק בין פורנו רך לגועל פשוט מבויים היטב, ולמרות הכל יש בו הרבה קסם כי הוא מוכיח שהיום כמעט כל דבר שמצולם היטב עשוי לגרום לך לבוונר, גם אם זה ציצי ומיד אח''כ חצ'קונים של כלב; ב"Holing Out" יש לנו קליפ ניינטיז אש פלוס אותה צ'יק מ"Rubber" עירומה (שוב) ונאכלת ע''י איש-זאב. הקליפ לסינגל החדש "Get Away" הוא קליפ רוד טריפ מקסים+פוטג' לייב+אותה צ'יק מכל קליפ של יאק, עירומה. שוב. אני אוהב את זה, ולא סתם בגלל שהיא כוסית. השימוש החוזר באותה בחורה גורם לה להיות הצורה הויזואלית של המוזיקה של יאק. זה מגניב, זה ולוט אנדרגראונד אש. לא יאק, יאמי.

 

2. Fleet Foxes - Battery Kinzie: הזמן לא עוצר מלכת, החדש של הסטרוקס אומנם כבר מאחורינו אבל באפריל הקרוב אנחנו מצפים לחדשים מהקילז (שאולי, דלף..אולי) ומיילס קיין, אבל במאי יש לנו את השני והמצופה של הפליט פוקסז. הושמע לראשונה השבוע בתוכניתו של זיין לואו בביביסי רדיו 1, "Battery Kinzie" הוא עוד מטעם פולקי יציב ומהנה שנשמע כמו שירת פיראטים בין האוקיינוסים; אין כ'כ חדש תחת השמש של פליט פוקסז, אבל במקרה שלהם אותה השמש נשארת חתיכת שמש לצאת ולהנות מקרניה. אני באמת, באמת לא יכול לחכות כבר לתחילתו של הקיץ הזה.

 

3. Anna Calvi - Blackout: אל תוותרו עדיין על אנה קלבי; הרכש החדש והטרי של דומינו רקורדס הוציאה את אלבום הבכורה שלה בינואר האחרון, גרפה הרבה מחמאות ותשומת לב תקשורתית, פלוס השוואות בלתי נמנעות לג'ף באקלי - אבל ההצלחה המסחרית טרם הגיע, ואם זה לא מספיק, לאחרונה הייתה אמורה להופיע בSXSW, להמשיך את התמיכה שלה בארקטיק מאנקיז וכמובן לצאת לטור עצמאי משלה, אבל..שברה את היד בתאונה מצערת; "Blackout" הוא הסינגל הראשון לצאת מתוך "Anna Calvi" (סלף-טייטלד), בלדה מסחררת ורבת עוצמה שעוד עשויה להעיף, סוף סוף, את אדל מהצ'ארטים של UK.

 

4. The Strokes - Taken For A Fool: ובפינת הסטרוקס השבועית (נשבע שזה הסוף לזמן הקרוב), הפאב פייב הופיעו השבוע אצל לטרמן עם"Taken For A Fool" החדש-דנדש מתוך "Angles". הנה וידאו באיכות בנ''זית במיוחד ללייב שהיה קצת יותר מוצלח מהלייב בSNL לטעמי. מחר הטראק ביי טראק, ביי דה וואי.

 

5. The Flaming Lips - Is David Bowie Dying?: לפליימינג ליפס יש שיר חדש שנקרא "האם דיוויד בואי מת?". עכשיו תראו, לוויין קוין וחבריו תמיד היו טייטלים מצחיקים ("יושימי נלחמת ברובוטים הורודים", "היא לא משתמשת בג'לי"), אבל זה כבר..סאמת'ינג. נקרעתי מצחוק. שיר מוזר רצח, אגב - אבל זה כל הקטע אצל הפליימינג ליפס.

 

בתיאבון,

נתי.

נכתב על ידי , 25/3/2011 17:39   בקטגוריות מוסיקה, מוזיקה  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



95,508
הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , פילוסופיית חיים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לFranky Hoon אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Franky Hoon ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)