לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כלב שחור


מוסיקה, אומנות ותובנות.

Avatarכינוי: 

בן: 33

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2011    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2011

5 רגעי נחת לסופ''ש


אם לא הייתי משתף אתכם בניצני ייאוש אישיים מעבר למוזיקה ותובנות, הבלוג הזה לא היה "כלב שחור": ליקי לי, סטרוקס.



 

1. Lykke Li - Sadness Is A Blessing: הסינגל השני של לייקי לי מתוך "Wounded Rhymes" הוא אומנם אחד השירים הפחות טובים בעיניי, בייחוד באיזור הליריקס וה"היי עצבות את הבויפרנד שלי", אבל לא חייבים להיות קטנוניים - מדובר בסול/פופ סביר שנותן במה לוראייטי של לייקי על הווקאלז. הקליפ החדש מקסים לא פחות, למרות שאני מודה שהוא קנה אותי רק בצפייה השניה.

 

2.Lykke Li - Get Some live at Jools Holland: ועוד מהגברת הסקנדינבית: שבוע שעבר הופיעה אצל ג'ולס הולנד הבריטי בביצוע מסעיר של "Get Some" הפנטסטי.

 

3. The Strokes - Games live at Conan O'brien: אז מה חדש אצל הפאב פייב? אם נתעלם לרגע מהראיון הפרובוקטיבי של מגזין קיו והסילופים של NME מתוך אותו ראיון לאחר מכן, הסטרוקס הופיעו שבוע שעבר אצל קונאן אוברייאן עם לא אחר מאשר "Games"! או כפי שג'ולס אמר שהם אוהבים לקרוא לו, "ג'יימס ווית' אה G".

 

4. The Strokes Backstage on Conan: ובהמשך ישיר לאותה הופעה טלויזיונית, אלברט וניקולאי עונים לשאלות המעריצים, על הדרך חושפים את הגיטריסט האהוב עליהם; רמז, מתחיל בנ'.

 

5. Chris Cornell - Better Man: כריס קורנל הוא איש עסוק; אם הוא לא בסטודיו עם סאונדגרדן, הוא כנראה משוטט לו עם הגיטרה האקוסטית ברחבי אירופה בטור החדש שלו סוליקו; השבוע קורנל ביצע את "Better Man" של פרל ג'אם, וכפי שSPIN אמרו בעצמם, ניתן להבין פה כמה דומים הם הקולות של ואדר וקורנל אחד לשני, אולי זה למה לפעמים אני לא בטוח מי שר מה בטמפל אוף דה דוג.

 

סופ''ש נעים לכולם והמתנה מורטת עצבים לחדש של מיילס קיין,

נתי.

נכתב על ידי , 30/4/2011 13:52   בקטגוריות מוסיקה, מוזיקה  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



95,508
הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , פילוסופיית חיים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לFranky Hoon אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Franky Hoon ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)