לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כלב שחור


מוסיקה, אומנות ותובנות.

Avatarכינוי: 

בן: 33

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2011    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2011

5 רגעי נחת לסופ''ש


הבטחתם יונה: פרנדלי פיירז, ארקטיק מאנקיז, יאק.



 

1. Friendly Fires - Live Those Days Tonight: החדש/סקנד אפורט של פרנדלי פיירז יוצא עוד שבועיים, "Pala" שמו, ועד שהוא יגיע למדף שלישיית האינדי-פ'אנק-דאנס-וואטאבר יו קול איט משחררים לרשת את "Live Those Days Tonight". השיר קיים כבר זמן מה באיזור אבל רק עצם העובדה שהשלושה כיכבו שבוע שעבר בשער של NME הזכירה לי שאולי למרות הכל שווה לציין את החזרה שלהם לעניינים, כי בכל זאת, אלבום הבכורה של הפרנדלי פיירז הוא האלבום המושלם לחדר כושר אם אתם שואלים אותי (ואני חושב שכבר ציינתי את זה פעם). והנה אנקדוטה: כש"Congratulations" של מג'מט יצא לפני שנתיים, אד מקפרליין (וקאלז, פרנדלי פיירז) תקף את הסו-קולד "שינוי בסאונד" וציין כי האלבום השני שלהם לא ישתנה ולא במעט ממה שסיפק הראשון. ובכן, בדבר אחד הוא צדק, "Live Those Days Tonight" הוא כמעט העתק מדוייק של "Kiss of Life" המצויין. האם זה טוב או רע? לא יודע. אולי דווקא בגלל זה אני לא לוקח את פרנדלי פיירז ברצינות יתרה, אני פשוט אוהב לעשות איתם כושר. לגבי ההתייחסות של מג'מט, ובכן, זה מה שקורה כשמשווים את הפרנדלי פיירז למג'מט רק על סמך "אלקטריק פיל" - אנשים חושבים שמג'מט הם הסיזר סיסטרז כשהם בעצם מאז ומתמיד היו קודם כל הרכב רוק, ואילו הרכבים כמו פרנדלי פיירז מקבלים את הביצים להשמיץ את אלה שמשווים אותך אליהם; או וול, העיקר שיש עם מה לעלות להליכון.

 

2. Arctic Monkeys - Reckless Serenade: בימינו אנו, נדיר בהחלט שידלוף לו שיר אחד מתוך אלבום שאמור לצאת בקרוב. בדר''כ, זה או האלבום כולו או כלום. אבל, "Reckless Serenade" הוא מקרה נדיר: הוא היחיד שדלף לו בנתיים מהאלבום הרביעי של ארקטיק מאנקיז, "Suck It And See" שצפוי לצאת ב12 ליוני ראשית בUK ולאחר מכן לשאר העולם. יחד עם "Don't Sit Down.." ו-"Brick By Brick" שיצאו כסינגל/שוחררו לרשת, יש לנו כבר גלימפס קטן מהאלבום הרביעי של הקופים. "Reckless Serenade" הוא ניסוי מעניין עם בסליין פיקסיזי וכריזמה אלכס טרנרית ידועה, גיטרות סמית'סיות ואוירה של להתבגר תוך כדי הקיץ של 86'. לא שאני יודע איך זה מרגיש, כן?


3. Arctic Monkeys - That's Where You're Wrong: חשבתם שזה הסוף? ובכן, אתם צודקים בכל מה שקשור לסטודיו, אבל ארקטיק מאנקיז ביצעו לאחרונה כמה משיריהם החדשים בלייב; מלבד כל מה שצויין למעלה, השניים הנוספו שטרם נחשפו בגירסת הסטודיו בדרך כזו או אחרת אך בוצעו בלייב הם השירים "The Hellcat's Spangled Shallallalla" (אני אפילו לא טורח לבדוק אם אני זוכר/מאיית את השיט הזה נכון), והשיר שאמור לסגור את האלבום, "That's Where You're Wrong", שבעיניי הוא ללא ספק השיר הטוב ביותר מכל מה שנחשף הכל, איזילי לוקח את "Don't Sit Down.." ומרביץ בהפסקות ל"Brick By Brick" ליד הברזייה.


4. Twin Shadow - Castles in the Snow Live at Jimmy Fallon: "טווין שאדו" הם ניו אקט סינת'-פופ/רוק טרי מניו יורק שעשוי להניח ששמעתם עליו לאחרונה, או ש..ובכן, לא. כך או כך, מעבר לעובדה שאלברט המונד ג'ר חולה עליהם (וגם המליץ עליהם לאחרונה בסרטון הביהיינד דה סינז לפוטושוט של הסטרוקס ל-SPIN), הם גם מחממים כרגע את הסטרוקס בטור הנוכחי בUS, וממש לאחרונה הם הופיעו לראשונה בטלויזיה אצל ג'ימי פאלון. הנה ביצוע נהדר ל"Castles in the Snow", אחד השירים היותר בולטים מתוך אלבום הבכורה שלהם "Forget", למרות שמשום מה (עדיין) לא יצא כסינגל.

 

5. Yuck - Milkshake: אחרונים חביבים הם הפייבוריטס שלי לקיץ הנוכחי, "יאק" ה"יאמיים" עם בי-סייד/שיר חדש מתוך הסינגל הבא שלהם ("Shook Down" שפותח את האלבום, למי ששאל). "Milkshake" הוא עוד שיר סלואו-פייסד ניינטיזי-קלאסי שמשרה אווירה נינוחה וקלילה כמו רוב השירים השקטים באלבום הבכורה שלהם. תירוץ טוב ללכת לים הייתי אומר.

 

אני רוצה לשמוע חוות דעת על הסאונד המתגבש של "Suck It And See",

סופ''ש נהדר לכולם,

נתי.

נכתב על ידי , 12/5/2011 19:42   בקטגוריות מוזיקה, מוסיקה  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



95,508
הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , פילוסופיית חיים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לFranky Hoon אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Franky Hoon ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)