לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כלב שחור


מוסיקה, אומנות ותובנות.

Avatarכינוי: 

בן: 33

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2011    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2011

5 רגעי נחת לסופ''ש


נשות פאזל עם נעלי סרטי אימה: ארקטיק מאנקיז, סטרוקס, יאק, הורורז.



 

1. Arctic Monkeys - Suck It and See Live at The Edge: הקופים מתחילים את הטור האמריקאי שלהם, ובין לבין אלכס טרנר מוצא את הזמן לסט אקוסטי קצר של 2 שירים מתוך האלבום החדש (שאדבר עליו מחר בהרחבה לכל המעוניין לדעת) לייב בתחנת הרדיו "אדג'" של טורונטו. "Suck It And See" המקסים ו"Love Is A Laserquest" המופתי הם הלאקי וונז לקבל רנדישן אישי ואקוסטי של אלכס לבדו, ואין משהו מרגיע יותר מקולו השקט של טרנר להתחיל איתו את הסופ''ש.

 

2. The Horrors - Still Life: רק לפני דקה בערך פאריז באדווין עצר לרגע עם ההורורז ופינה לעצמו זמן לפרוייקט הצד שלו "Cat's Eyes", אבל כנראה שמנוחה זה לא הצד החזק שלו; ההורורז יוציאו את אלבומם החדש ב12 ליולי, "Still Life" הקיורי-אש הוא הסינגל הראשון מתוכו. ההורורז אומרים שלום לסייקדליק-פוסט-פאנק הנסיוני שלהם ומסוף הסבנטיז עוברים היישר לאייטיז. וואט דו יו נואו, יש אפילו ריף סינת' על הליד.

 

3. The Strokes - Gratisfaction live at Le Grand Journal: בין פסטיבל לפסטיבל הסטרוקס עוצרים לגיחה קצרה בטלויזיה הצרפתית; הנה ביצוע לייב ל-"Gratisfaction". למי שרוצה לדעת, הסינגל הבא של הסטרוקס הוא "Taken For A Fool" הפנטסטי, הסינגל יצא שלשום למעשה, וכן - גם אני מחכה לוידאו.

 

4. Yuck - Get Away live at Jools Holland: הו כן, זה היה רק עניין של זמן עד שהניו אקט הבריטי הכי מרענן בתקופה האחרונה יגיע לג'ולס הולנד. לא, אני לא מדבר על הואקסינז פור פאק סייק! יאק הנהדרים ביצעו אתמול בערב את "Get Away" (טראק אופנר לדיביוט אלבום) אצל ג'ולס הולנד. טייק אה לוק.

 

5. Arcade Fire - Culture War: יחד עם הDVD לסרט הקצר שביים ספייק ג'ונז בשיתוף עם ארקייד פייר, "Scenes From The Suburbs", ארקייד פייר ישחררו 2 שירים חדשים כחלק מסופר-מאני-סאקר-פאקאג' שתשוחרר לשוק; "Culture War" הקליל והקייצי הוא הראשון מביניהם, "Speaking In Tongues" הוא השני ובו מתארח דיוויד בירן. לא לקח הרבה זמן עד שאלו הגיעו לרשת, הרבה לפני הריליס המדובר לסרט.

 

עריכה:

ד'א, מחר בערב אתקלט שוב בצ'ייסר פלורנטין. פרטים כאן.

 

תמצצו את הכל ותראו,

נתי.

נכתב על ידי , 26/5/2011 20:55   בקטגוריות מוסיקה, מוזיקה  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



95,508
הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , פילוסופיית חיים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לFranky Hoon אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Franky Hoon ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)