לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כלב שחור


מוסיקה, אומנות ותובנות.

Avatarכינוי: 

בן: 33

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2011    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2011

5 רגעי נחת לסופ''ש


זה מרגיש טוב לעשות אך ורק דברים שאתה רוצה לעשות: קאלטס, סטרוקס, בסט קוסט.



 

1. Cults - Abducted: ובהמשך לפוסט הקודם, "Abducted" הוא הסינגל הראשון מתוך אלבום הבכורה של קאלטס. מצוייד בקליפ ביזארי במיוחד, "Abducted" היא בלדת אינדי-פופ מהירה ורגשנית שמדמה התאהבות ל"חטיפה". גם בריאן חולק כאן ווקאלז עם מדלן, ומשחק, איך לא, את "החוטף".

 

2. Cults - You Know What I Mean Live at Bowlegs: והנה ביצוע לייב בקופי שופ לשיר האהוב עליי באלבום, וככל הנראה שירם הטוב ביותר עד כה, "You Know What I Mean" המרגש והאדג'י ברגעי השיא שלו נותן לנו גלימפס ליכולות הווקאליות של מדלן.

 

3. The Strokes at Bonnaroo: השבוע הופיעו הסטרוקס כהדליינרז בפסטיבל בונארו; אתר "סטרוקסניוז" המצויין דאג לאסוף את כל השירים מתוך הלייב סט הזה, שצולם באיכות מצויינת מאחר ושודר לייב ביוטיוב (אחרי הגימיק של קואצ'לה כמעט כל פסטיבל אפשרי עולה על הגל הזה). אם אין לכם משהו טוב יותר לעשות, תוכלו להעביר את צהריי יום שבת מדמיינים שאתם תחת שמש טנסי חולקים את הופעתם של הסטרוקס עם עוד אלפי מעריצים מיוזעים. אלא אם כן תדליקו מזגן כמובן.

 

4. The Strokes Interview with Rolling Stone: והנה סרטון קצרצר ומהנה בו הרולינג סטון תופסים את אלברט המונד ג'וניור וניקולאי פרייז'ר לשיחה צמודה.

 

5. Best Coast - Gone Again: בסט קוסט מפתיעים עם שיר חדש, "Gone Again" שמו. עדיין לא ברור אם יכלל באלבום החדש, "Gone Again" הוא סינגל ראשון שמקבל קליפ מתוך פרוייקט בן 8 שירים שהקליפים שלהם ישודרו ברצועת "Adult Swim" של ערוץ קרטון נטוורק האמריקאי. מוזיקלית, אין חדש תחת השמש הקייצית של בסט קוסט - עוד שיר סרף-פופ מרענן וריברבי, אך בסתר ליבי אני מקווה שהאלבום הבא של בסט קוסט (שבת'ני קוסנטינו אישרה שאכן אין דה מייקינג) לא ימחזר את אותו סאונד יתר על המידה.

 

עריכה:

 

ברגעים אלו ממש, עזרא קונינג (סולן וומפייר וויקנד) נמצא בישראל, מצלם חתולים בחוף תל אביבי, מפעלים שהשם שלהם דומה לחברים שלו מברוקלין, ואת עצמו:



 

זמן ומהות שהותו בארץ אינם ידועים אבל בואו נניח שזה קשור לעובדה שקוראים לו עזרא פאקינג קונינג, ושמדובר בביקור פרטי; את מיטב רגעיו הצילומיים מהטיול תוכלו לראות בטוויטר שלו, אלה שציינתי למעלה. בואו נקווה שהטיול החביב הזה יגרום לו לרצות לחזור עם הלהקה בפעם הבאה.

 

שבוע טוב לכולם,

נתי.

נכתב על ידי , 18/6/2011 15:05   בקטגוריות מוסיקה, מוזיקה  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



95,508
הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , פילוסופיית חיים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לFranky Hoon אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Franky Hoon ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)