לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כלב שחור


מוסיקה, אומנות ותובנות.

Avatarכינוי: 

בן: 33

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2011    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2011

5 רגעי נחת לסופ''ש


הפייסבוק לא עובד זמנית ואני מרגיש כמו נרקומן שהציבו מולו מראה לראשונה: רדיוהד, קאלטס, קינגז אוף ליאון.



 

1. Radiohead - Staircase: תמונתו של הברנש ת'ום יורק למעלה לקוחה מהופעתם האחרונה של רדיוהד בגלסטונברי שטוף הבוץ, ארקטיק מאנקיז גוזלים חניות ו..ביונסה. למרות הכל, הליין-אפ של גלסטו השנה לא הרשים אותי, לפחות לא כמו בונארו או קואצ'לה, שגם הפציצו עם שידורים לייב ביוטיוב. ולענייננו: רדיוהד שחררו לרשת שיר חדש העונה לשם "Staircase", ביצוע לייב באיכות מצויינת מתוך הבייסמנט הלונדוני, מקום שרדיוהד אוהבים מאוד לנגן או להופיע בו לאחרונה. ורדיקט? באופן שמעט הפתיע אותי אישית, מדובר בשיר מצויין שמזכיר קצת רגעים יפים מהזמנים של "אין ריינבואוז"; הדראמליינז המונוטוניים אך יעילים (מדובר ב2 מתופפים הפעם כפי שכתוב בדיסקריפשן בסרטון) והגיטרות הריברביות-חולמניות עם הווקאלז של ת'ום בטופ הופכים את הטראק הזה לקלאסיק-רדיוהד ורק מוסיפים לאכזבה שלי מ-"King of Limbs" שבהחלט יכל להגיע לאיכויות גבוהות יותר.

 

2. Cults - Oh My God: קאלטס ממשיכים להתניע את הבאזז עם סינגל חדש פלוס קליפ במסגרת פרוייקט הקליפים של רצועת התוכניות "אדולט סווימ" בקרטון נטוורק ארה''ב; הפעם זהו "Oh My God" שמקבל את אור הזרקורים, לא סינגל טיפוסי הייתי אומר ובהחלט לא מגיע לשלמות שהיא "You Know What I Mean", אבל אני כמעט בטוח שבחודשים הקרובים השיר הנ'ל יהפוך לסינגל; כך או כך, הקליפ הפנטסטי ל"Oh My God" גדוש בבלונים, נוצות מתעופפים באוויר, עוד בלונים ומדלן אחת באמצע. אין יותר קולנוע סטודנטים מזה.


3. Kings of Leon - Talihina Sky Snippet: אחרי הטריילר הרשמי הראשון, NME משחררים מעין טריילר/סניפט משל עצמם לסרט התיעודי המרתק על קינגז אוף ליאון שהולך לצאת השנה לזמן קצר מאוד ובמספר בתי קולנוע מוגבלים בUK וארה''ב (אלוהים יודע למה ונכון לעכשיו אין כל תוכנית להוצאה רשמית של הסרט, אחד הספקולציות ברשת היא העובדה שמשפחת פולוויל נחשפת פה במערומיה, כולל הרגעים הפחות נעימים מבחינתם, וייתכן וישנו ניסיון לדלל את החשיפה לסרט). אפשר לראות כאן שאכן מדובר בכל שנות הקריירה של קינגז, מימי השפמפמים ועד לימי נערי השער שהם היום.

 

4. James Blake - Order/Pan: הרבה לפני שג'יימס בלייק הפך לסנסציית אלקטרו-סול, הפציץ בפסטיבלים ואפילו לפני שהחליט להתחיל לשיר, הוא היה חלוץ בסצינת הדאב/אלקטרו הבריטית; עכשיו בלייק מוצא קצת זמן להשתעשע עם המכונות שלו בסינגל חדש ואינסטרומנטלי לחלוטין, לאוהבי הז'אנר."Order" נשמע כמו קטע גנוז מהאלבום סולו של ת'ום יורק; "Pan" נשמע כאילו תוכנן לסאונדטראק בסרט אימה דל תקציב, או סתם ברקע סרטון של סאלאד פינגרז.

 

5. Sufjan Stevens - "Age of ADZ" Tour Trailer: מעבר לעובדה שהסרטון הזה קול בטירוף, הוא גם די מבאס מכמה סיבות: א.זה טריילר לטור של סופיאן סטיבנס ואני מניח שלא משנה כמה זה ימשוך אתכם לרצות לראות אותו בלייב, אני לא יודע כמה זה ריאלי מבחינתכם לטוס מחר או מחרתיים לראות אותו ברגעיו האחרונים של הטור הפנטסטי הזה; ב.כוסעמק, זו כנראה הפעם האחרונה שסופיאן ינגן את האלבום הזה לייב!! בכל אופן, אני שם את הסרטון הזה בעיקר כתירוץ לדבר על אחד האלבומים הכי טובים להם הקשבתי בשנים האחרונות (!) ובכך לכפר על כך שלא שמתי עליו את העין/אצבע/אוזן/וואטאבר לפני כן, אז לט מי גט דיס סטרייט: "The Age of ADZ" הוא אלבום מהפכני, כ'כ מקדים את זמנו, כ'כ אינטיליגנטי, כ'כ פילוסופי ובו בעת כ'כ פשוט ונוגע ללב; מה אין שם? יש שם כמעט הכל. אהבה כוזבת? סוף העולם? נימה אופטימית אחת בסוף? רוק, סינת' ושלל צבעים וצלילים מכוכב אחר שבאמת גורמים לי לחשוב שייתכן וסופיאן הוא חייזר מפלאנטה רחוקה ולא ידועה; אז לטור הפנטסטי של "Age of ADZ" אולי לא נזכה להגיע, אבל מי שעדיין לא הקשיב לאלבום הפנטסטי הזה, הגיע הזמן לתת לעצמכם "צ'אנס אחרון לריקוד אחרון, זה לא כזה בלתי אפשרי" כמאמר מילות "Impossible Soul" הלא פחות ממאסטרפיס פוסט-פוסט-מודרנית מעידן שעדיין לא הגענו אליו אפילו.

 

רוצים לרקוד?

סופ''ש נעים,

נתי.

נכתב על ידי , 1/7/2011 18:27   בקטגוריות מוסיקה, מוזיקה  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



95,508
הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , פילוסופיית חיים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לFranky Hoon אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Franky Hoon ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)