לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כלב שחור


מוסיקה, אומנות ותובנות.

Avatarכינוי: 

בן: 33

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2011    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2011

5 רגעי נחת לסו..ווייט אה מינט, וואא..?


באיחור אופנתי לאחר סגירת שבת: סטרוקס, ארקטיק מאנקיז, קילז.



 

1. The Strokes - Taken For A Fool: היה לי שבוע מהגיהנום. טופ אוף דאט לא הייתי כאן בסופ''ש. הגיע הזמן להרגע, ושיזדיין העולם; הנה הקליפ המצופה של הסטרוקס ל"Taken For A Fool", הסינגל השני של הסטרוקס מתוך "Angles". לא שהקליפ מתפתח להרבה מקומות, אולי חוץ מ..מותו של פאבריציו. אבל כל פוטג' חדש של הפאב פייב מתקבל בברכה.


2. Arctic Monkeys - The Hellcat Spangled Shalalala: גם ארקטיק מוציאים סינגל שני מתוך אלבומם הרביעי, ואין משהו מותאם יותר לרדיו מתוך "Suck It And See" מאשר "The Hellcat Spangled Shalalala", בהנחה ואף אחד לא אלרגי לריברב; קליפ פנטסטי ומעט נרקיסיסטי הייתי אומר, ובכל זאת, מהנה בדרכו ההזויה, מצילומים מרהיבים של הקופים באמריקה ועד בחורות בטייטס שחור מכף רגל ועד ראש, עושה רושם שאדון טרנר עושה כיף חיים. אפרופו קופים: ב22 לחודש באוזן בר ת''א צפוייה מסיבת אינדי/אלטרנטיב/וואטאבר בסימן הקופים לרגל צאת אלבומם החדש. תבואו הא?

 

3. The Kills - Future Starts Slow: עוד להקה שמתקדמת עם סינגל שני מתוך אלבומם החדש הם הקילז; הקליפ ל-"Future Starts Slow" המפחידקול (נייס) מלווה את אליסון וג'יימי במסעם קדימה בטור הנוכחי, לאט ככל שיהיה.

 

4. The Horrors - Still Life: ההורורז שיחררו השבוע את אלבומם החדש והשלישי במספר, "Skying". הסינגל הראשון הוא "Still Life" הג'וי דויז'ן/סטון רוזס-לייק עליו דיברתי גם לפני כמה חודשים, אך הפעם מתלווה אליו קליפ פנטסטי ומרשים במיוחד; מה שאני באמת אוהב בהורורז הפעם, מעבר להתפתחות המוזיקלית עליה יש צורך לדבר בהרחבה - היא העובדה שהם סוף סוף לא מסתירים את העיניים תחת השיער.

 

5. The Tallest Man On Earth - Weather of a Killing Kind: ראשית וידוי - הרומן שלי עם האיש הגבוה בעולם עדיין בחיתוליו, אף על פי ששמעתי עליו רבות, רק בחודשים האחרונים התחלתי להאזין לדיסקוגרפיה שלו (כולה 2 אלבומים למען האמת) אבל אני בהחלט נהנה מכל רגע. למי שלא מכיר, "טולסט מאן און ארת'" או קריסטיאן מאטסון אם תרצו, הוא פולקיסט שוודי במוצאו שנשמע כמו הכלאה של בוב דילן ואסף אבידן, אבל מה שבאמת מדליק בבחור הוא סגנון הכתיבה הנוודי, המיוחד והמרגש שלו; און טופ תוסיפו את ההגשה הכנה והייחודית לו בעזרת ווקאלז שבאמת קשה לעקוף, ומדובר במוזיקאי ששווה לא לדלג עליו; ועכשיו לאינסטולמנט הבא בפרוייקט האינדי של "Adult Swim", רצועת התוכניות למבוגרים של קרטון נטוורק בUS: אחרי הפקת קליפים לבסט קוסט, קאלטס ואחרים, תורו של טולסט לתת פרומו לאלבומו הבא תחת הפרוייקט עם השיר החדש "Weather of a Killing Kind". אין הרבה חדש תחת השמש למרות שאין צורך להוסיף הרבה לפולק החמים והנעים של הגבוה בעולם; נותר רק לקוות לאיזה קליפ מושקע, למרות שפרוייקט הקליפים של אדולט סווימ נגמר.

 

שבוע טוב לכולם,

נתי.

נכתב על ידי , 10/7/2011 17:40   בקטגוריות מוסיקה, מוזיקה  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



95,508
הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , פילוסופיית חיים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לFranky Hoon אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Franky Hoon ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)