לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כלב שחור


מוסיקה, אומנות ותובנות.

Avatarכינוי: 

בן: 33

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2011    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2011

5 רגעי נחת לסופ''ש


נתראה בעצרת הדיור במוצ''ש: גירלז, נואל גאלאגר, ג'ון פרייטלי.




1. Girls - Vomit: בנות מקיאות? פור ריל? מסתבר שכן; הסינגל החדש והמצופה של גירלז האינדי רוקרים המצויינים מסאן פרנסיסקו צף השבוע ברשת והוא עונה לשם "Vomit", אבל מוזיקלית מדובר בווייט סול/בלוז אמיתי עם הרבה אפס ודאונז, ורגע שיא אחד ענק. האלבום השני של "בנות", "Father, Son, Holy Ghost" צפוי לצאת בספטמבר הקרוב.

 

2.  Noel Gallagher - The Death of You and Me Trailer: האמת? כן, איכפת לי מאלבום הסולו של נואל גאלאגר אשר צפוי לצאת בקרוב. מי שעוקב אחר הבלוג יודע טוב מאוד שאואזיס ואני לא כ'כ מסתדרים, ובעיקר בגלל הפרסונות מאחורי המוזיקה, אבל כשאני כן מתעלם מהמשתנה הזה (או לפחות מנסה חזק חזק), תמיד אמרתי ואני בטוח שגם ציינתי בבלוג, שנואל הוא הכוח המוזיקלי האמיתי מאחורי אואזיס. על כן, אני בהחלט מסוקרן לדעת מה יש לנואל להציע. "Noel Gallagher's High Flying Birds" יראה אור ב17 לאוקטובר, ומאוחר יותר השנה צפוי לנו עוד אלבום סולו של גאלאגר, כרגע חסר טייטל, בשיתוף אמורפוס אנדרוגינוס. לדבריו של נואל, האלבום השני הוא אלבום אקספרמנטלי בעל אופי פסיכדלי. שבוע הבא יצא הסינגל הראשון מתוך "High Flying Birds" העונה לשם "The Death of You and Me", ולא, נואל אמר כבר במסיבת העיתונאים בה הכריז על האלבומים שלא מדובר ב"מוות שלו ושל ליאם" ("אם זה היה המוות שלי ושל ליאם הייתי קורא לשיר "The Death of Noel and Liam") כי אם מדובר באקסטראקט מתוך משפט שאמר לו פעם חבר, "אם תלך מכאן עכשיו, זה יהיה המוות שלך ושלי". עד שיצא הסינגל, אפשר להרהר בקליפ שצפוי לצאת איתו עם הטיזר טריילר שיצא שלשום.

 

3.Jon Fratelli - Psycho Jukebox: אחרי הפרייטליס, והפרוייקט צד המקסים "Codeine Velvet Club" שהלוואי והיה מצליח מעט יותר (ולא מסתיים בפירוק מסריח), ג'ון פרייטלי ממשיך הלאה לקריירת סולו; אלבום הבכורה שלו "Psycho Jukebox" עלה השבוע לסטרים חינמי באתר NME.

 

4. How Rock n Roll are The Strokes?: אךך, אין כמו השאלות המפגרות של "NME" בסידרת סרטוני "כמה רוקנרול אתם?", אשר נותנות מענה לשאלות ההארדקור של הארדקור פאנז; אז אם מתחשק לכם לדעת כמה זמן ניקולאי פרייז'ר נשאר עם אותם תחתונים, הלינק כאן למעלה.


5. Cults Rock Spin's Rooftop Concert: קאלטס ממשיכים להכות גלים באמריקה והפעם אנחנו נהנים מלייב פנטסטי (!) שלהם על גג המערכת של עיתון ספין. חובה למשועממי שישי בצהריים!

 

מקווה שכולכם באים לעצרת מחאת הדיור במוצ''ש,

נתי.

נכתב על ידי , 22/7/2011 12:07   בקטגוריות מוסיקה, מוזיקה  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



95,508
הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , פילוסופיית חיים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לFranky Hoon אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Franky Hoon ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)