לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כלב שחור


מוסיקה, אומנות ותובנות.

Avatarכינוי: 

בן: 33

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2011    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2011

5 רגעי נחת לסופ''ש


אני צריך פסק זמן מהכל: איימי וויינהאוס, נואל גאלאגר, דראמז.



 

1. Amy Winehouse - Round Midnight: הסופ''ש הזה באופן טבעי הוצף בחומרים של איימי ברשת, ובלי קשר לזה החלטתי להקדיש את מלוא תשומת הלב הסופ''ש הזה לאיימי; נתחיל בגירסה אלטרנטיבית לקאבר של איימי ל-"Round Midnight" שהעלה השבוע סיילם ראמי, חברה ומפיק אלבום הבכורה שלה (וכמה טראקים בודדים מ"באק טו בלאק"), גירסה שבאמת איפיינה את הסשנים הג'אזים/היפ-הופים דאז של גברת וויינהאוס.

 

2. Amy Winehouse - Tears Dry On Their Own Live in London: לבחור את הלייב פרפורמנס הטובה ביותר של איימי תהיה משימה פשוט, בלתי אפשרית; ובכל זאת, לא בחרתי באופן רנדומלי כי יש פנינה אחת שהיא ללא ספק פייבוריטית - הביצוע המדהים של איימי לסינגל הבנ''זי "Tears Dry On Their Own"; שירת לייד באק מדהימה שנקטעת ומתחברת כל פעם מחדש כרצונה של איימי, מגובה בלהקה המצויינת שלה, גורמים לביצוע הזה להיות באמת, באמת אלמותי.


3. Ronnie Spector - Back To Black: רוני ספקטור מהרונטס הייתה מושא הערצה גדול לאיימי, הרבה מעבר להערכה שלה לסגנון השיער; ספקטור דיברה באחרונה למגזין רולינג סטון על התגובה שלה למותה של איימי, על הפגישה החד-פעמית שלהן ועל האיכויות המוזיקליות של איימי בעיניה; כמו כן NME גם ליקטו בעבורנו קאבר מקסים של ספקטור ל"Back To Black", בהופעה עליה היא גם מספרת שאיימי הייתה בקהל, דומעת דמעות של אושר לשם שינוי.

 

4. Noel Gallagher - The Death of You and Me: אז הסינגל והוידאו החדש של נואל סוף סוף שוחרר לרשת, וגס וואט? הוא טוב! אפילו טוב מאוד, ובאופן לא מפתיע בכלל - הוא הרבה יותר תופס את האוזן מכל דבר של בידי איי שיצא לי לשמוע עד עכשיו, ונראה לי ששמעתי את הכל; בקליפ, שנראה כמו מחווה לטרי גיליאם, חושף גאלאגר את כישורי המשחק המעולים שלו - אם אתם מחשיבים כמובן דחיפת בחורה לבריכה כאקטינג; אני לא מסתלבט, זה היה מצחיק אבל דווקא משובב לב לראות את גאלאגר בשיא האותנטיות שלו. "המוות שלי ושלך" הוא מרענן לא רע ללחות המזוויעה שבחוץ. עכשיו נותר רק לחכות לצאת האלבום, לאיזה אחה''צ שטוף שמש ולספרייט ביד.


5. The Drums - Money: ברוווור שאני זוכר שדיברתי כבר על השיר - הפעם זהו הוידאו; הדראמז ממשיכים בפרזנטציה הוינטג'ית שלהם רק שהפעם הם קופצים 20 שנה קדימה מהסיקסטיז אל האייטיז, במשהו שנראה כאילו צולם בסוני הנדיקאמ מ88'.

 

סופ''ש נעים ושקט לכולם, תנו למחשבות לנוח, היה לנו שבוע קשה;

נתי.

נכתב על ידי , 28/7/2011 22:43  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



95,508
הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , פילוסופיית חיים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לFranky Hoon אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Franky Hoon ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)