לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כלב שחור


מוסיקה, אומנות ותובנות.

Avatarכינוי: 

בן: 33

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2011    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2011

ט''ו באב


כן אומר לי משהו. וזה לא פופוליזם זול. זו הזדמנות טובה לתת למישהי פרח. ואולי, פעם אחת לשם שינוי, בא לי להרגיש חלק ממשהו גדול יותר. אולי, פעם אחת, אני רוצה להשאיר את הציניות בצד, ולהיות סתם עוד אחד, בשיתוף עם סתם עוד אחת, ולציין את ט'ו באב כמו ערס משולב בידה של פרחה, וזהו. אולי, נמאס לי שאנחנו עושים דברים ליותר מסובכים ממה שהם. וגם אם הם באמת מסובכים, ויכול להיות שזו האמת, אנחנו יכולים לבחור לראות אותם באור שונה. זה מה שעשיתי בכל פעם שויתרתי על עצמי למען מישהי. זה היה דפוק, אבל ביטלתי את עצמי מתוך מחשבה שזה יוכיח משהו שעשוי לבשר טובות מכיוונה בעתיד. זה כמעט ואף פעם לא בישר טובות. בעצם, תורידו אפילו את הכמעט. לא משנה כמה הכוונות שלי טובות, או כמה אני מנסה להניח את האגו שלי בצד, אני לא יכול שלא לחשוב, שאם שני הצדדים מעוניינים, אז דברים פשוט אמורים להראות אחרת. פשוטים יותר. פחות מסובכים. לא משנה כמה אני אניח אותה במרכז, אני לא יכול להצביע ולו על בחורה אחת שגרמה לי להרגיש שהיא שמה גם אותי במרכז. וזה קצת עצוב לי. כי אני בקלות יכול לראות את עצמי חי לנצח עם כל בחורה שיצאתי איתה. זה מוזר, אני יודע. אבל אני פשוט מרגיש שלמרות שאני בחרתי שכן, היא בחרה שלא. ושום דבר לא מרגיש לי אחרת גם הפעם. ואני לא יודע מה לעשות. אני אובר דרמטי מתוקף השעה, ואולי כי גם חזרתי קצת שתוי הלילה, אבל זה כמו "Cold Desert" של קינגז אוף ליאון. זה מרגיש לי אמיתי, אני לא יכול להתעלם מהרגשות שלי עכשיו. אני יודע שעם כל האופטימיות הזו ועם כל הכוונה הטובה שבעולם, אולי אני טועה ודברים הם מסובכים וזהו. אבל גם אם זה נכון, דבר אחד עושה את ההבדל וזו העובדה שאני בוחר להתעלם מהתסבוכת הזו, והיא לא. וכשאני אומר היא אני לא בהכרח מתכוון רק לך, אלא לכל אחת שיצאתי איתה. זו הטרגדיה האמיתית. לי פשוט, לא איכפת מכל הדרמה הזו, כי אני תמיד חושב שהיא שווה את זה. אף פעם לא הרגשתי שמישהי שמה את התסבוכת בצד למעני. כי גם אני שווה את זה. כי בא לה לרגע אחד להרגיש רגילה עם עוד מישהו אחר. וזהו. זה קצת עצוב. קצת הרבה אפילו. לילה טוב.
נכתב על ידי , 15/8/2011 01:40  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



95,508
הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , פילוסופיית חיים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לFranky Hoon אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Franky Hoon ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)