לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כלב שחור


מוסיקה, אומנות ותובנות.

Avatarכינוי: 

בן: 33

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2011    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2011

5 רגעי נחת לסופ''ש


נהנו במארק רונסון: מארק רונסון, פלורנס אנד דה מאשין, גירלז, ארקטיק מאנקיז.



 

1. Mark Ronson and The Bussiness Intl. - The Bike Song live in Tel Aviv: למי שלא שם לב, חוץ מלהיות קטנוניים על ההופעה בניצוחו של עינב שיף, החבר'ה ב"וואלה! תרבות" פינקו אותנו בסרטון באיכות מצויינת מתוך ההופעה ההיא, שאגב, הייתה ההופעה הטובה ביותר שהייתי בה עד כה ואין לזה שום קשר לכך שהשפתיים שלי הוצמדו ללחי של מנדר בסופה (לא חשבתם שחלקנו לשון, נכון?? בכל זאת, היא צריכה לשמור על פאסון..). לפניכם הביצוע ל-"The Bike Song", האב פאן.

 

2. Florence and the Machine - What The Water Gave Me: פלורנס סוף סוף חוזרת עם סינגל ראשון מתוך האלבום הבא שלה, שברוב טיפשותי שכחתי איך הוא ייקרא למרות שהגברת כבר חשפה את השם ואפילו דיברתי על זה כאן אבל ממש אין לי כוח לחפש אותו שוב; בכל אופן, אני לא יודע מה המים הביאו לה, אבל זה לא משהו חדש; "What The Water Gave Me" נכנס שוב לנישת האישה עם קול חזק ונבל ברקע, ולא שזה נורא, זה אפילו חביב - אבל יודעים מה? לפני שנתיים-שלוש פלורנס וולש הייתה הדבר הכי חדיש ויוצא דופן בתעשייה, ומאז הסינגל ההוא של טוויילייט עושה רושם שאין לה יותר מדי מה לחדש; גם "Strangeness and Charm" הוא אותו כישוף ג'ינג'י-סקסי של פלורנס, ואני חייב להודות שציפיתי לתפנית חדה בכיוון המוזיקלי של פלורנס. או וול, נחכה ונראה מה יש לאלבום להציע.


3. Arctic Monkeys - Don Valley Bowl Trailer: ארקטיק מאנקיז לא הולכים להקליט שום דבר חדש עד 2013, כך דווח לאחרונה בNME; בנתיים תוכלו להתנחם בעובדה שעד אז הם יהיו חזק בוורלד טור, או פאקינג "יוניברס טור" כי הם לא עוצרים לרגע בדרך לתואר להקת הלייב הטובה ביותר ביקום נכון לעכשיו; השבוע יצא לרשת טריילר ל"דון ואלי בול", ההופעה המגה-ענקית עם מיילס קיין בשפילד, אותה חגיגת "חזרה לבית" של המאנקיז, ולכן ניתן להניח שבקרוב נראה DVD חדש ומשובח של הקופים. הנה הטריילר.

 

4. Girls - Vomit: רק לא מזמן נחשף השיר ברשת ועכשיו הוא גם מלווה בקליפ-רוד-טריפ-עצוב-ולילי-משו, שרק מוסיף לתחושה הכללית שמדובר בשיר אפיקי במיוחד ויוצא דופן ברפרטואר הנבנה של גירלז. אה, והמכונית קולית.


5. James Blake & Bon Iver - Fall Creek Boys Choir: ע''פי פיצ'פורק, ג'יימס בלייק תמיד שאב השראה מבון איבר ורק חיכה להזדמנות לשתף פעולה עימו; לאחר שנפגשו בפסטיבל SXSW האחרון, השניים עבדו על הטראק הבא בהתכתבות באימייל (האו קול איז דאט? כמו הסטרוקס על "אנגלס" מינוס עצבים אחד על השני). בון איבר על הווקאלז, ג'יימס בלייק על שאר השיט, "Fall Creek Boys Choir" הוא צעדה קריפית וקודרת של רוחות רפאים אבודות לנצח נצחים, בדיוק כמו שהמצב רוח הקודר שלכם אוהב (או..לא).

 

אני עייף, סורי על הסלואו-מו לאחרונה,

נתי.

נכתב על ידי , 27/8/2011 20:19   בקטגוריות מוזיקה, מוסיקה  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



95,508
הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , פילוסופיית חיים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לFranky Hoon אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Franky Hoon ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)