לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כלב שחור


מוסיקה, אומנות ותובנות.

Avatarכינוי: 

בן: 33

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2011    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2011

5 רגעי נחת לסופ''ש


MY HDD IS BROKEN: נואל גאלאגר, ג'וליאן קאזאבלנקס, פו פייטרז.



 

1. Noel Gallagher - AKA..What A Life: נואל גאלאגר משחרר לרשת שיר חדש מתוך אלבום הבכורה המצופה שלו סוליקו, "Noel Gallagher's High Flying Birds". השיר, הקרוי "AKA..What A Life!" (טוב, לאואזיס תמיד היו חרא שמות לשירים), ככל הנראה יהיה הסינגל הבא. ורדיקט? מי אמר "עוד מאותו דבר" ולא קיבל? "What A Life" הוא אותו בריט פופ-רוק שאנחנו מכירים מהאחים גאלאגר, אם כי יש משהו בלתי מוסבר (או שאולי אתם תוכלו להסביר אותו) בשיר הזה שגורם לי לחשוב כל הזמן על רובי וויליאמס. אני מכיר איזה פוץ אחד שהיה כועס על ההשוואה הזו..מזל שהוא מסוכסך עם נואל.

 

2. Foo Fighters - Hot Buns: מי שעדיין לא השתכנע שדייב גרוהל הוא לא רק "האיש הנחמד ביותר ברוקנרול" אלא גם המצחיק ביותר, הנה ההוכחה כאן לפניכם; הטריילר החדש לטור האמריקאי של פו פייטרז חושף את חברי הלהקה במבושיהם משתינים במקלחות-דאמפ-ווייט-טראשיות אי שם ב-nowhere, עם זקנים, פיאות וכובעים. השימוש בקווין ברקע - טריביוט גיי במיוחד לחגיגות היום הולדת של פרדי מרקורי, או סתם צירוף מקרים מזוויע?

 

3. Julian Casablancas Azzarro Commercial Longer Version: ואפרופו פרסונות יוצאי דופן ברוקנרול, יש רק אדם אחד בתעשייה שיכול לפרסם בושם לגבר ולהישאר אותנטי כאילו פרסומות ורוקרים מעולם לא היו אויבים; ג'וליאן קאזאבלנקס פירסם לאחרונה את הבושם החדש של "Azzarro" הצרפתית, המשיקים בושם חדש "בניחוח הרוק". וואלה..בכל אופן, הנה הגירסה הארוכה יותר של הפרסומת, עם שיר חדש של ג'וליאן שמלווה את הקמפיין וככל הנראה יצא במלואו באייטיונז בקרוב. האב פאן.


4. Surfer Blood - Miranda: למרות שהבטיחו אלבום שני, סרפר בלוד משחררים בקרוב אי.פי חדש, "Tarot Classic". השיר הראשון להיחשף ממנו הוא "Miranda", קלאסיק אינדי-רוק/פוסט-פאנק סרפרי במיוחד, כמיטב המסורת הסרפר-בלדית. ורדיקט? אתם עשויים לחשוב שמדובר בעוד שיר שנכנס מאוזן אחת ויוצא מהשניה לנצח נצחים, אבל "מירנדה" הוא גרואר שבהאזנה שלישית כבר עשוי להישאר איתכם לפחות עד לסוף הקיץ.

 

5. Wavves - I Wanna Meet Dave Grohl: גם ווייבז בקטע של לסרב לנצח להוציא אלבום שני ובנתיים תסתפקו באי.פי החדש שלהם שהולך לצאת ב20 לספטמבר, "Life Sux". אל דאגה, זה לא עוד אי.פי מיותר עם בסט קוסט (בפעם המיליארד), פשוט חתיכות מוזיקה חדשות של ווייבז. "I Wanna Meet Dave Grohl" הוא לא רק שיר עם שם מצחיק, הוא גם התפתחות מעניינת ולא כ'כ טיפוסית בסאונד הפוסט-פאנקי של ווייבז. מישהו הגיע לגיל בר המצווה שם?

 

סופ''ש נעים לכולם,

נתי.

נכתב על ידי , 8/9/2011 15:47   בקטגוריות מוזיקה, מוסיקה  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



95,508
הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , פילוסופיית חיים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לFranky Hoon אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Franky Hoon ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)