לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כלב שחור


מוסיקה, אומנות ותובנות.

Avatarכינוי: 

בן: 33

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2011    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2011

5 רגעי נחת לסופ''ש


עייף: MGMT, ארקטיק מאנקיז, איימי וויינהאוס.



 

1. MGMT - All We Ever Wanted Was Everything: מאז יציאת הסינגל האחרון מתוך "Congratulations", ואני מדבר כמובן על שיר הנושא "קונגראטס", מלבד אלבום רמיקסים באייטיונז, לא שמענו הרבה ממג'מט; זה לא כאילו הם יצאו לתרדמת קיץ (או חורף..או אביב..) ונעלמו מן הרדאר לחלוטין, אבל בניגוד ללהקות כמו הסטרוקס או ארקטיק מאנקיז למשל, שגם הן מופיעות ברחבי העולם בטורים נרחבים למדי, מג'מט קצת נעלמו מן התודעה התקשורתית. אני בטוח שקדחת המג'מט תחזור אלינו בשנה הבאה though, בתקווה שיצא אלבום שלישי, ואם לא יהיו הפתעות, זה אכן אמור לקרות. עד אז, הסופ''ש הזה נחשף ברשת קאבר של MGMT לבאוהאוס, "All We Ever Wanted Was Everything", שהולך לקחת חלק באלבום מיקסטייפ מוזר לכל מיני להקות שאין ביניהם כ'כ קשר; נחמד לקבל טראק חדש מMGMT אחרי בצורת ארוכה למדי, הקאבר הפסיכי הזה מזכיר ולו במקצת את הקינקי-סייד של מג'מט בימים יפים יותר, "4th Dimensional Transmission", מישהו?

 

2. Arctic Monkeys - Suck It And See: ההתעקשות המוגזמת של ארקטיק מאנקיז לשים כוסיות מפזזות במרכז כל קליפ או ארטוורק שלהם, מתחילה קצת לעצבן, ואולי אפילו לטשטש באופן שיטתי את היופי שבשורות כמו "That's not a skirt girl that's a sawn of shot gun, and I could only hope you got it aimed at me". אין לי שום בעיה עם זה שאלכס, מאט, ניק וג'יימי משחקים עכשיו בלהיות הבאד בויז של הרוק הבריטי. העניין הוא, שפעם, עם סרטונים כאלה, שהראו ציניות מתונה, הייתה תחושה של מודעות עצמית, ובעיקר של כנות. עכשיו, למען האמת, למרות שזה עדיין מצחיק לראות את מאט הלדרס מכין שייק ביצים כשטופלס צ'יק שוחה בבריכה, או מקבל נשיקה לוהטת ואז מקבל בקבוק זכוכית לפנים, זה מרגיש קצת עצוב, כפי שנאמר פעם בפיצ'פורק, לראות את הפור יאנג לאדס של שפילד, מאבדים את התמימות. דווקא אני, שנאלץ כל פעם להתמודד עם האשמות סטייל "they're phony" בכל פעם שהחדש של ארקטיק עולה לדיון על בירה בפאב אפוף עשן, אני הראשון לציין שאלכס הוא משורר ורומנטיקן ממעלת רוק ראשונה. אבל הקליפ החדש ל-"Suck It and See", לא יעזור לי להוכיח ש"Suck It and See" הוא שיר אהבה מצויין ותו לא.

 

3. Tony Bennett & Amy Winehouse - Body and Soul: אחרי שכבר טחנו לנו פריביוז של הקליפ והסינגל מכל הכיוונים, הדואט המדובר של טוני בנט הותיק עם איימי וויינהאוס עולה סוף סוף לרשת; השיר הפנטסטי הזה, "Body and Soul", לא היה אמור לראות את אור הזרקורים בגווני כחול עצוב בצל מותה של איימי וויינהאוס, אלא כסינגל בכורה מתוך אלבום חדש לטוני בנט; אך המציאות הציעה אחרת, ו"Body and Soul" לוקח בעל כורחו את משימת הממוריאל של וויינהאוס, ואחת ולתמיד, כהוכחה שתמיד דובר בלא יותר מזמרת ג'אז נפלאה - גוף, ונשמה.

 

4. Girls - Father, Son, Holy Ghost: האלבום החדש והמצופה של גירלז סוף סוף כאן, ואפשר לתפוס אותו במלואו בסטרים חינמי בNME; אני מקווה שיהיה לי זמן לתת ורדיקט עליו או על החדש של הדראמז בסופ''ש הקרוב. אם לא..אז לא.

 

5. The Drums Track By Track Guide to Portamento: וכפי שנאמר, גם החדש של הדראמז גם פה ומה יותר מגניב מטראק ביי טראק של הפאקינג דראמז על החדש של הפאקינג הדראמז. חלק ראשון.

 

סופ''ש נעים לכולם,

משה. סתם, נתי.

נכתב על ידי , 16/9/2011 17:37   בקטגוריות מוזיקה, מוסיקה  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



95,508
הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , פילוסופיית חיים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לFranky Hoon אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Franky Hoon ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)